Kan gebeuren toch? Je weet nu waar je moet zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry voor de slowchat in de verkeerde topics, modjes
doe ik toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga hier lekker stemmen werven, sloerie!
dat valt toch best mee?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef sararaats het volgende:
ik zit nog te weinig op FOK! om een award in de wacht te slepen
heb een leven gekregen
wat wil een mens nog meer?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:33 schreef sararaats het volgende:
als jij het zegt Muck.
op dinsdag heb ik cursus praktische sterrenkunde
en heb een nieuwe liefde en ze is nog m'n idool ook
haha, dat altijd natuurlijkquote:
ik wil jullie allemaal wel ergens nomineren ,maar dat gaat nietquote:
we komen allemaal kijken hoe vaak er al op ons gestemd isquote:
en deze zijn nog wel ingekortquote:Die lijsten zijn wel erg lang zeg...
Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil jullie allemaal wel ergens nomineren ,maar dat gaat niet
daar zijn de lijstjes weer niet lang genoeg voor
Welke?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
stem maar op mijn avatar. die is tof.
Lijkt me een goed idee als wat mods wat 'reclame' maken in zijn/haar forum. Niet iedereen komt in GC en weet geen eens van dit gebeuren af. Ik postte één keer de link in Hools (slowchattopic in VBL) en gelijk reageren veel VBL-users. Als iedereen dat nou doet, dan komen hopelijk de stemmen welquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom mag ik hier de vraag niet stellen waarom het niet loopt? Een leuk initiatief maar wederom loopt het voor geen meter? Ik kick het topic daarmee juist, het is toch ongelooflijk hoe weinig er gestemd wordt?
Die van mij is pas tof.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
stem maar op mijn avatar. die is tof.
Jaren geledenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:39 schreef NED het volgende:
Mag ik vragen waarom al mijn berichten waar ik in vraag om Brennie enige credits te geven omdat zij jaren geleden met dit initiatief kwam en eigenhandig ALLE stemmen telde worden verwijderd?!
Het is toch helemaal geen stomme vraag? Bovendien verdient ze die credits gewoon
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaren geledenPrima maar wat hebben wij daar vandaag de dag mee te maken. Beetje loos om Brennie nu te bedanken voor iets
het is inmiddels al verwijderdquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
Muck, waarom verwijder jij de berichten die als slowchat worden gezien niet, maar edit jij ze en laat jij ze daarna staan? Zodat er niets staat behalve dat het geedit is...
wat mij betreft wel, maar dan moeten de modjes van de betreffende fora het daar wel mee eens zijn natuurlijkquote:Kan er niet een sticky topic bovenaan elk forum komen dat er gestemd kan worden?
ja, ik ben er ook nog steeds niet uit....quote:Ik ben bezig met de crewlijst, best moeilijk,.
brennie is al langere tijd niet meer actief op fok, dus aan een bedankje hier heeft ze helemaal niks.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik ben bezig met de crewlijst, best moeilijk,.
Stem op ons! (en elkaar)quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, maar dan moeten de modjes van de betreffende fora het daar wel mee eens zijn natuurlijk
quote:
ja dat dus!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef MUUS het volgende:
Pfoe, moeilijk. Bij heel veel dingen wil je meerdere namen noemen en waarschijnlijk wil ik over een uur de boel alweer veranderen.
ik heb pas een half-ingevuld lijstje op mijn desktop staanquote:Bon, ik heb mijn best gedaan..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:19 schreef Tennessee het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje vreemd dat er voor de users een hele rits negatieve awards bestaan en voor de crew zijn die er eigenlijk helemaal niet... dus de crew mag wél "kut-users" benoemen (en doen dat in mijn geval ook) maar users mogen geen "kut-crew" benoemen...
volgend jaar worden de awards heel anders aangepaktquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
volledig mee eens, ik wilook kunnen kiezen voor: kutmod, baggermod, spammod, enz enz.
er is eigenlijk maar 1 negatief iets om op te stemmen bij de crewquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, slechte mods gaan kiezen iddWin ik ook eens iets!
Crewleden zijn ook users.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
volledig mee eens, ik wilook kunnen kiezen voor: kutmod, baggermod, spammod, enz enz.
helemaal waarquote:
dat ook jaquote:Bovendien kun je overal en altijd op het forum verkondigen wie je een kutmod vindt. Als je dat een beetje slim aanpakt kun je dat zelfs doen zonder een ban te krijgen..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was die knuppel ook alweer die tijdens de crewverkiezing een spam-PM had rondgestuurd?.
Misschien moet ik maar zoiets doen.
Best wel ziek, ja.quote:
Ik sta niet in je lijst valt me vies tegenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:52 schreef sararaats het volgende:
geen 1 keer mijn naam
dat verbaast me wel
maar goed, je hebt nooit last met mij want ben niet veel op FOK!
En TRUquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:53 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik heb het sticky gezien in F&F, KLB en ONZ. Een hele vooruitgang.
[..]
Best wel ziek, ja..
Dan ga jij blijkbaar dood van ellende en dan zit je er dus ook niet meer mee.quote:Op zondag 2 december 2007 01:25 schreef Tennessee het volgende:
Dit is niet om meer nominaties in de categorie "huillie van het jaar" op te doen, maar wat is er nou eigenlijk zo leuk aan negatieve nominaties? Ik denk dat ik deze verkiezing veel leuker zou vinden als het gewoon positieve nominaties zouden zijn, net als bij de oscars en zo... Ik weet dat je ook raspberries hebt, maar daar moet je toch volgens mij best wel stevig voor in je schoenen staan om die ook in ontvangst te kunnen nemen. En als ik straks 6 negatieve awards krijg kan ik daar best wel mee leven hoor, maar voor hetzelfde geld ook niet, en dan? Pech?
Dat is maar de vraag; Belgische werknemers vrijgesproken voor dood door pestenquote:Op zondag 2 december 2007 01:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ga jij blijkbaar dood van ellende en dan zit je er dus ook niet meer mee.
Opgelost..
Niets negatiefs hè?quote:Op zondag 2 december 2007 01:27 schreef Svensational het volgende:
Hoi Muus, ik stem op jou.
Wat heb ik jou gemist, zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 13:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dat krijg je met die vleesklomp, [afbeelding]. Waar zit je vast?
Die was te simpel.quote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mjah, ik kan jou moeilijk missen. [afbeelding].
daar zal ik wel een reden voor hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik sta niet in je lijst valt me vies tegen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik een Fokslet? Dankje Fietsquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kusje voor litso >:O
Kan geregeld worden, wat heb je er voor over...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |