quote:
ja dat dus!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef MUUS het volgende:
Pfoe, moeilijk. Bij heel veel dingen wil je meerdere namen noemen en waarschijnlijk wil ik over een uur de boel alweer veranderen.
ik heb pas een half-ingevuld lijstje op mijn desktop staanquote:Bon, ik heb mijn best gedaan..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:19 schreef Tennessee het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje vreemd dat er voor de users een hele rits negatieve awards bestaan en voor de crew zijn die er eigenlijk helemaal niet... dus de crew mag wél "kut-users" benoemen (en doen dat in mijn geval ook) maar users mogen geen "kut-crew" benoemen...
volgend jaar worden de awards heel anders aangepaktquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
volledig mee eens, ik wilook kunnen kiezen voor: kutmod, baggermod, spammod, enz enz.
er is eigenlijk maar 1 negatief iets om op te stemmen bij de crewquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, slechte mods gaan kiezen iddWin ik ook eens iets!
Crewleden zijn ook users.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
volledig mee eens, ik wilook kunnen kiezen voor: kutmod, baggermod, spammod, enz enz.
helemaal waarquote:
dat ook jaquote:Bovendien kun je overal en altijd op het forum verkondigen wie je een kutmod vindt. Als je dat een beetje slim aanpakt kun je dat zelfs doen zonder een ban te krijgen..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was die knuppel ook alweer die tijdens de crewverkiezing een spam-PM had rondgestuurd?.
Misschien moet ik maar zoiets doen.
Best wel ziek, ja.quote:
Ik sta niet in je lijst valt me vies tegenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:52 schreef sararaats het volgende:
geen 1 keer mijn naam
dat verbaast me wel
maar goed, je hebt nooit last met mij want ben niet veel op FOK!
En TRUquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:53 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik heb het sticky gezien in F&F, KLB en ONZ. Een hele vooruitgang.
[..]
Best wel ziek, ja..
Dan ga jij blijkbaar dood van ellende en dan zit je er dus ook niet meer mee.quote:Op zondag 2 december 2007 01:25 schreef Tennessee het volgende:
Dit is niet om meer nominaties in de categorie "huillie van het jaar" op te doen, maar wat is er nou eigenlijk zo leuk aan negatieve nominaties? Ik denk dat ik deze verkiezing veel leuker zou vinden als het gewoon positieve nominaties zouden zijn, net als bij de oscars en zo... Ik weet dat je ook raspberries hebt, maar daar moet je toch volgens mij best wel stevig voor in je schoenen staan om die ook in ontvangst te kunnen nemen. En als ik straks 6 negatieve awards krijg kan ik daar best wel mee leven hoor, maar voor hetzelfde geld ook niet, en dan? Pech?
Dat is maar de vraag; Belgische werknemers vrijgesproken voor dood door pestenquote:Op zondag 2 december 2007 01:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ga jij blijkbaar dood van ellende en dan zit je er dus ook niet meer mee.
Opgelost..
Niets negatiefs hè?quote:Op zondag 2 december 2007 01:27 schreef Svensational het volgende:
Hoi Muus, ik stem op jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |