Nee, FOK!Awards, over de gehele site dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:46 schreef MASD het volgende:
geen ONZ-awards?
Dat is ook niet te doen, ik zou bijvoorbeeld echt niet weten wie de All-round beste wielermanager medewerker isquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef Noorseviking het volgende:
Sommige mensen vullen die lijst nooit helemaal in.
Jammer, alleen vind ik de lijsten wel errrug lang...en waarom mogen wij geen kutmod kiezen maar jullie wel een kutuser ??quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FOK!Awards, over de gehele site dus.
Dus alleen de meest bekende users komen in aanmerkingquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FOK!Awards, over de gehele site dus.
Vul je kutmod maar bij "Minst populaire moderator" inquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jammer, alleen vind ik de lijsten wel errrug lang...en waarom mogen wij geen kutmod kiezen maar jullie wel een kutuser ??
De lollerverkiezingen van 2006 waren een groot succes. Dit jaar zijn ze redelijk verkrachtquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:50 schreef MASD het volgende:
Januari wel ONZ-awards dan? Algemene awards krijgen toch een songfestival-stemsysteem.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De lollerverkiezingen van 2006 waren een groot succes. Dit jaar zijn ze redelijk verkracht![]()
Oktober 2008 lijkt mij prima voor een ONZ verkiezing![]()
![]()
![]()
Maar dat terzijde![]()
Stemuhhhh
verkracht?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De lollerverkiezingen van 2006 waren een groot succes. Dit jaar zijn ze redelijk verkracht![]()
Oktober 2008 lijkt mij prima voor een ONZ verkiezing![]()
![]()
![]()
Maar dat terzijde![]()
Stemuhhhh
quote:All-round beste Fotoboek medewerker:
All-round beste chatcrew medewerker:
All-round beste wielermanager medewerker:
All-round beste formule1-manager medewerker:
All-round beste sport.fok.nl medewerker:
All-round beste voetbalmanager medewerker:
All-round beste FOK! games medewerker:
quote:All-round beste FOK! medewerker:
of een real live. beter voor je.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:56 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ik ook een keer een stem krijkg
krijkg?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:56 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ik ook een keer een stem krijkg
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
krijkg?![]()
Je hebt er al genoeg
Omdat we dan al de FOK!Awards hebben. ONZawards worden georganiseerd door users en kunnen het beste in juni naar mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef MASD het volgende:
[..]
verkracht?heb ik iets gemist dan? kunnen de ONZ awards niet gewoon tegen het einde van het jaar.
Ja kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
krijkg?![]()
Je hebt er al genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |