ga voor 1, twee heeft aardig wat ruis en men stemt toch niet op kinderenquote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef SpecialK het volgende:
Hey allemaal. Zit op het laatste nippertje nog te twijfelen tussen deze:
[ afbeelding ]
(heb ik nu ingestuurd)
en
[ afbeelding ]
Heeeeelp
Ze is in staat om er een gedeelde derde plaats mee te halenquote:Op maandag 26 november 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
[..]
"t zijn beide wel mooie foto's, maar zo sneu voor de andere inzendingen als Puckzzz twee keer in de top aanwezig is
wie is mikemac??quote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef k_man het volgende:
Tjee, kan iemand me vertellen wat er te zien is op die foto van MIKEMAC? Al mijn aandacht wordt namelijk in beslag genomen door die koeienletters.
Hier nog 1, en ik had nog wel zo'n mooiequote:Op maandag 26 november 2007 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Shit, is het al 22 uur. Heb ik het inzenden gemist
Domboquote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog 1, en ik had nog wel zo'n mooie
hoezo? leg eens uit?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
hee, was het tot gisteren insturen?
Oh well, niemand voldoet aan de wedstrijd eisen , dus ga ik toch niet stemmen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:45 schreef Miss_S het volgende:
ik kende die foto trouwens niet waar de mijne op lijkt
Het onder werp is "zwart-wit fotografie"; en niet "zwart-wit foto's"quote:
hier nog 1quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:50 schreef Gaoxing het volgende:
*proest* Ynske je moet beter weten![]()
Ik ging zojuist eens op m'n gemakje uitzoeken wat ik in zou gaan sturen..... dacht dat vandaag de deadline was. Helaas.....
jamaar dat out of de boxthinking is juist tegengehouden door de mods. het moest en zou geen zwartwitfoto's zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het onder werp is "zwart-wit fotografie"; en niet "zwart-wit foto's"
Ik bedacht gisteren ineens om een kleuren foto in te sturen van een camera met roodfilter met 2 zwart witrolletjes ernaast. Beetje in-the-box thinking ipv erbuiten
Ongeacht hoe je het draait of keert, de benoeming had gewoon "zwart/wit foto's" moeten zijn
Afijn, maakt niet uit, ik doe toch niet mee, voel me ook niet echt geroepen om puntjes uit te delen. Nou ja, die eerste van Puckzzz zou meer punten krijgen dan dat katje. Kan ik me vanavond toeleggen op zonnebloemolie en vorken.
Waarvoor is dat onderzoek dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:08 schreef Xilantof het volgende:
Wat betreft Mikemac loopt op dit moment een "onderzoek". Stem gewoon op hem als je wilt. En mocht deze gediskwalificeerd worden mag men hun stemmen aanpassen.
Die username bestaat niet. Dus heb een mail gestuurd en e.e.a. is nu opgehelderd.quote:
Dat mag?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die username bestaat niet. Dus heb een mail gestuurd en e.e.a. is nu opgehelderd.
Hij doet mee onder een andere naam
Zelfde hier!! Ik ging voor meer dan 0 punten..quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:35 schreef k_man het volgende:
Kewl, ik heb punten.
Da's toch wel altijd m'n doel - als ik niet eindig met 0 punten ben ik tevreden. Nog niet blij, wel tevreden.
De nickname die deze persoon opgaf (mikemac) bestaat niet. Dus ik heb gemaild met uitleg, en daaruit kwam dat 't een andere username moest zijn. niets geen kloon-gevaar in elk geval, mocht ik daar nog naast zitten valt ie uiteraard gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat mag?
Volgens mij was meedoen onder klonen toch niet toegestaan? Of is dat alleen als je ook onder je 'echte' naam meedoet?
uiteraard. dit wordt zo aangepast in het wedstrijd topic.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:48 schreef k_man het volgende:
Dan mogen we dus vast wel weten welke usernaam het had moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |