Ik vind die eerste tof, umberrella.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:46 schreef umberrella het volgende:
Tja... eigenlijk min of meer op het laatste moment bedenk ik me dat ik ook wel mee kan doen deze week...
omdat ik eigenlijk niet veel anders doe dan concertfoto's (ik kom gewoon niet aan iets anders toe) en hooguit eens wat urban exploring.
Maar ik weet eigenlijk niet waa rik uit moet kiezen...
1
2
Volgens mij mogen layer masks niet. Wel mooie foto zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef P_B het volgende:
Ik denk dat ik maar eens volkomen uit het niets mee ga doen aan de wedstrijd.
Hoewel, voor de zekerheid 1 klein vraagje. Zijn Layer Masks toegestaan, dat vind ik namelijk niet terug in het centrale topic?
Maar goed, het is dus een zwaan die koppie onder gaat.
[afbeelding]
Hangt er helemaal vanaf wat je ermee doet. De meeste mensen schrikken hier al heel erg bij het woordje layer, laat staan als je ook nog eens de Mask functie van die layer gebruiktquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef P_B het volgende:
Ik denk dat ik maar eens volkomen uit het niets mee ga doen aan de wedstrijd.
Hoewel, voor de zekerheid 1 klein vraagje. Zijn Layer Masks toegestaan, dat vind ik namelijk niet terug in het centrale topic?
Tja, het enige is dat ik voor het lichaam en de rimpels in het water 2 aparte curves-layers, met mask, heb gebruikt aangezien ik een verschillende mate van contrast wilde. De witte kleur van de rimpels moest wat meer omhoog getrokken worden richting die van de zwaan zelf. Ook wilde ik controle houden over het contrast op het lichaam van de zwaan zodat er nog iets van schaduw, textuur en waterdruppels overbleef Dat is eigenlijk alles.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat je ermee doet. De meeste mensen schrikken hier al heel erg bij het woordje layer, laat staan als je ook nog eens de Mask functie van die layer gebruiktMaar dodgen en burnen mag weer wel, dus als je een layer mask gebruikt om meer controle te hebben over het dodgen en burnen, dan zie ik niet in waarom dat niet zou mogen. De regels zijn niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn, laat staan consistent. De bedoeling achter de regels is een stuk helderder: het moet een fotowedstrijd zijn en niet een PS-wedstrijd. Ms kun je zelf aanvoelen of jouw bewerking daar in past. Stuur voor de zekerheid even een PM naar Xila met een uitleg wat je precies gedaan hebt.
Oh ja, ik heb ook een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
wel een layer gebruikt, geen mask
foto is wel monochroom (paarsig?) , maar niet zwart/witquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat je ermee doet. De meeste mensen schrikken hier al heel erg bij het woordje layer, laat staan als je ook nog eens de Mask functie van die layer gebruiktMaar dodgen en burnen mag weer wel, dus als je een layer mask gebruikt om meer controle te hebben over het dodgen en burnen, dan zie ik niet in waarom dat niet zou mogen. De regels zijn niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn, laat staan consistent. De bedoeling achter de regels is een stuk helderder: het moet een fotowedstrijd zijn en niet een PS-wedstrijd. Ms kun je zelf aanvoelen of jouw bewerking daar in past. Stuur voor de zekerheid even een PM naar Xila met een uitleg wat je precies gedaan hebt.
Oh ja, ik heb ook een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
wel een layer gebruikt, geen mask
hij is er... hou 't centrale topic in de gaten...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
FF een vraag aan Xil of Yoni.
Is mijn foto al aangekomen???
Zie hem er n.l. nog niet bij staan in het overzicht.
Ik vind nr 1 op zich mooier, maar jammer van die halve elleboog.quote:Op zondag 25 november 2007 10:02 schreef PankPinther het volgende:
deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
die kan niet afquote:Op zondag 25 november 2007 11:25 schreef Sugar het volgende:
Ik vind 2 juist het mooist, Chanty! Maar dan wel zonder dat armbandje.
denk dat dat niet mag, is toch een vrij groot deel wat je dan wegsoeptquote:
Jawelquote:Op zondag 25 november 2007 12:43 schreef Mukie het volgende:
Hmmm Mijn foto zit er nog niet bij
Is hij wel aangekomen in de mail?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
foto is wel monochroom (paarsig?) , maar niet zwart/wit
Mooie foto, dat wel.
jewel...quote:Op zondag 25 november 2007 13:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jawel
Zoals vaker gezegd: na 1 dag hoef je echt nog niet in paniek te raken
Een brandweerliedquote:Op maandag 26 november 2007 08:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
WTF een agent die gitaar speelt?? Of is het een brandweerman
quote:
Als ik het verhaal goed heb begrepen zijn het kapiteins-uniformen oidquote:Op maandag 26 november 2007 08:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
WTF een agent die gitaar speelt?? Of is het een brandweerman
Denk het nietquote:Op maandag 26 november 2007 09:43 schreef BlaatQ het volgende:
[..]
Er staat "of" :p
Dus waarschijnlijk twijfelt Puckzz nog
Sommige mensen hebben gewoon zo hun privilegesquote:Op maandag 26 november 2007 08:47 schreef blomst het volgende:
Puckzzz doet met twee inzendingen mee\???
Pilotenuniformenquote:Op maandag 26 november 2007 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed heb begrepen zijn het kapiteins-uniformen oid
Ik geloof je gelijkquote:
Wat zouden we zonder mensen in het blauw moetenquote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Ah, foutje inderdaad wat betreft de foto van Puckzzz. Ik heb haar eerste inzending uit 't topic verwijderd. Even wat onoplettendheid van mij. Zo staat 't weer goed
"t zijn beide wel mooie foto's, maar zo sneu voor de andere inzendingen als Puckzzz twee keer in de top aanwezig isquote:Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon zo hun privileges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |