Bij dubbele strafbaarheid is er toch ook gewoon sprake van overname van vervolging, als dat in NL gebeurd? Of zie ik dit nu verkeerd? Blegh, das die laatste werkgroep toch, over jurisdictie? Nooit zin om die nog te leren... :Squote:Op maandag 17 december 2007 22:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Owja, klein vraagje. Overname van een vervolging door Nederland, in welk geval komt dat nu voor ? Want doorgaans zal het personaliteitsbeginsel toch al leiden tot vervolging. Ziet het dan alleen op de situaties dat er geen grondslag van dubbele strafbaarheid is ?
Zwaai je even in de collegezaal?quote:Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
ik heb het volgend semester volgens mij
hehe, jij ook UvT?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Zwaai je even in de collegezaal?
Kijk dat klinkt goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:17 schreef bladibladibla het volgende:
Volgens mij doen ze daar niet heel moeilijk, maar als ik jou was zou ik in ieder geval op tijd (lees: nu) contact opnemen met de docent van het eindvak om gezeik te voorkomen.
Ik heb al van veel mensen gezien dat zij gewoon hun Eindvak mochten doen ook al hadden ze nog niet voldaan aan de 119 ects-norm.
Dit klinkt alsof je niet het idee hebt dat dit de laatste keer strafproces wasquote:
geef 'm een kleine Hoornse taart.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je niet het idee hebt dat dit de laatste keer strafproces was
En ik heb stress, er liep zojuist een muis door mijn huis. Nu durf ik de bank niet meer af....
Ik durf niet van de bank, en ik heb geen muizengif in huis. Heb al mijn lokale vriendjes en vriendinnetjes al gebeld/gesmst op zoek naar gif. Mocht je nog iets hebben liggen en in de buurt zijn dan ben je van harte welkom. Hij loopt hier namelijk nog steedsquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
geef 'm een kleine Hoornse taart.
Was het zo duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je niet het idee hebt dat dit de laatste keer strafproces was
Juich niet te vroeg, het houdt nooit op namelijk, kennelijk. Oh, en het blauwe monster is in de tussenliggende jaren zeer geschikt gebleken om nare, veel te grote spinnen mee dood te plettenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:03 schreef N.i.c.k het volgende:
Het blauwe monster kan ritueel verbrand worden. Het liefst voor zijn neus.
Ik ben altijd een uur voor het einde klaar met tentamensquote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef DonStefano het volgende:
Was na twee uur al klaar met strafproces, en vond t ook best makkelijk. Maargoed, een uur voor t einde al klaar zijn is nooit een goed teken.
dan sla je 126n en 359a doorgaans over neem ik aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd een uur voor het einde klaar met tentamens.
Want die zitten in elk tentamen?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dan sla je 126n en 359a doorgaans over neem ik aan.
ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:45 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Want die zitten in elk tentamen?
Ik ben altijd als eerste die zaal uit, dat is al sinds middelbare school zo. Lees en schrijf denk sneller dan de rest? Ik haal gewoon voldoendes. Vaak ga ik tijd rekken omdat ik het stom vind om na 50 min al weg te lopen (als je 2 uur de tijd hebt), maar na 2x nalezen sta ik dan toch maar op.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef DonStefano het volgende:
\ Maargoed, een uur voor t einde al klaar zijn is nooit een goed teken. \
quote:
Wel in huis. Niet in de buurt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:01 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik durf niet van de bank, en ik heb geen muizengif in huis. Heb al mijn lokale vriendjes en vriendinnetjes al gebeld/gesmst op zoek naar gif. Mocht je nog iets hebben liggen en in de buurt zijn dan ben je van harte welkom. Hij loopt hier namelijk nog steeds
Ik heb 2 gifdoosjes neergelegd en lig nu die hard op de bank maar durf niet te veel om me heen te kijken. Ik hoop gewoon dat hij niet te veel heeft gewandeld en mijn slaapkamer in is gekropen ondertussen. Als een ware Peter R. heb ik al wel gespot dat er nergens zaagsel oid of keutels ligt!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wel in huis. Niet in de buurt.
Pas geleden liep er telkens eentje over het plafond 's nachts. Echt irrant, want dat werkt als een klankkast. Toch maar een val gezet dus. Werd ik 's nachts wakker van het executiemoment
Mwoah, ik vond het wel meevallen. Materieel strafrecht was véél meer, vond ik. Ik kreeg het nu wel op tijd af. Maar ik vond het wel redelijk moeilijk, heb 1x Afvoerpijp gebruikt (ergens tegen het einde geloof ik). Ik hoefde niet erg hoog te halen, maar toch ben ik niet echt zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef N.i.c.k het volgende:
Het was lekker hersendood artikeltjes knallen. Voor enige motivering ontbrak de tijd gewoon. Vraag 1 was al 1,5 kantje.
Verder heb ik 2 keer afvoergepepen. Dat is sowieso al een fout van 10 punten,.. and counting. Dus, we zien het wel.
Op de UU wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm.. Domme vraag maar mag het gecompenseerd worden dan?
Ook hier is het 4 en 8 januari weer feest.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Tis personen-en familierecht geworden. Net eindelijk reactie gehad, ik begin bij mevrouw Loeb en in periode 4 neemt mevrouw De Hondt het over (ze wisselen elkaar af, buitenland dingen ofzo).quote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef Leonoor het volgende:
OT: Smash-it, waarover ga je schrijven en bij wie?
Mevrouw De Hondt is echt leuk! Als je op haar volledige naam googlet kom je overigens geloof ik in 1 van de eerste rechten-topics hier uitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Tis personen-en familierecht geworden. Net eindelijk reactie gehad, ik begin bij mevrouw Loeb en in periode 4 neemt mevrouw De Hondt het over (ze wisselen elkaar af, buitenland dingen ofzo).
21 jan. mijn eerste bespreking. Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |