abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54788950
Zwangerschap en geboorte deel 335

De aanstaande papa's en mama's :

19 november 2007: Lewis.de.boxer (meisje)
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
*** 19 juni 2008: Silmarwen en Knut***
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 22-11-2007 21:55:11 ]
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54789314
Uit het vorige topic:

Soepstengel is vandaag de trotse mama geworden van een dochter: Yana Ivessa Rosslyn
pi_54789497
Soepstengel en trotse papa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54789558
Soepstengel en man: gefeliciteerd met Yana!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 21:24:34 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54789636
Yana wat een mooie naam heb je gekregen van je ouders. Soepstengel en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_54789664
Bright, ik was jouw nog vergeten te feliciteren met de zwangerschap van je vrouw

Zo ik ga straks lekker vroeg naar bed en hoop dan toch echt de volgende keer te posten met een nieuwtje Je weet nooit, hopen mag
pi_54789685
Ik help je hopen Lewis!!
pi_54789701
Maak jij het even spannend Lewis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 22 november 2007 @ 21:27:38 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54789708
Wie weet gebeurt het nog vandaag Lewis
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 november 2007 @ 21:29:22 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54789763
Zeg Lewis, ga jij eens even rap wat opwekkende dingen doen!
pi_54789942
Goed gedaan Soepstengel! Gefeliciteerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54790093
Soepstengel gefeliciteerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54790578
Sombie, ik hoop heel erg dat het een 'gewone' bloeding is. Als ik jou was, zou ik denk ik wel van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Lijkt me ook verschrikkelijk, die onzekerheid. Ik hoop dat je nu inderdaad die vervroegde echo snel krijgt zodat je weet waar je aan toe bent. Dikke , ik leef met je mee.

Gefeliciteerd Soepstengel en vriend! Ik hoop dat het je meegevallen is en dat je snel weer herstelt van de ks. Geniet van de kleine meid!
pi_54791236
Soepstengel, gefeliciteeeeerdmet jullie meisje!! Wat een leuke naam!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54791306
Gefeliciteerd Soepstengel, leuke naam voor jullie meisje!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54791462
gefeliciteerd soepstengel!!!
pi_54791560
soepstengel & meneersoepstengel, heel veel geluk gewenst met Yana!
pi_54791656
Soepstengel en soepstengelman gefeliciteerd met Yana!
Saartje
pi_54794889
Soepstengel en Soepballetje Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Heel veel gezondheid en geluk gewenst met jullie nieuwe gezin.
PRACHTIGE naam!!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54794922
Al nog meer vers beebjesnieuws?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54795101
Soepstengel gefeliciteerd met de kleine meid! Geniet ervan!

Lewis nog niks??

Ik ben 2 dagen flink ziek geweest, hoge koorts. Gelukkig geen bortsontsteking. De koorts is vannacht weer gezakt.
pi_54795102
Ow, en mn hechtingen zijn doorgeknipt, ik voelde me als herboren. Ik kan weer zitten
pi_54795187
so amaranta... moedernatuur heeft t je echt grondig zwaar gemaakt he! dat ziek zijn komt ook door de bevalling? of is het een heel slecht getimede griep die je kado krijgt?

hier gaat t nog steeds rustig aan. geen oefenwee of wat dan ook gemerkt. al voel ik wel dat doordat de kleine nu écht helemaal ingedaald is de boel daar beneneden t ernstig moeilijker krijgt. en in slaap vallen is ook niet zo heel makkelijk... zeker niet als die kleine aan elke zijkant wil uitsteken en op de rug.. naja.. dat weten jullie ook wel.. dat ligt nou ook weer niet helemaal optimaal.
maaaar verder nog steeds niks te klagen! hij beweegt volop, heeft de hik als ik gegeten heb , en we hebben nu haast... alles in huis voor zn komst
gister nog n überschattig pakje meegenomen bij prenatal wat er 1 grote teddybeer van gaat maken en ook nog n stoer winterjasje.. zooo schattig om de papa to be te zien glunderen alsie zo'n jasje uitzoekt
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:50:46 #24
37150 livelink
pi_54795419
Ja, zo leer je je partner echt van een andere kant kennen. Ik weet nog dat ik net wist dat ik zwanger was en we op vakantie in Finland waren. Ik wilde nog niks kopen voor de baby, was er van overtuigd dat ik dan het lot zou tarten en een miskraam zou krijgen.
Maar de Papa kon zich niet inhouden en kocht in Finland een schattig mutsje. Dat mutsje zal ik altijd blijven koesteren, alleen al om de herinnering van zijn gezicht bij het uitzoeken en kopen ervan.

Lewis, niet te lang wachten, hoor. Zou toch jammer zijn als het een downtime baby wordt.

En Amaranta, geniet van het weer kunnen zitten. Zal inderdaad wel een heerlijk gevoel zijn.
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:51:32 #25
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54795427
Lewis al wat te melden?

Sombie, hoe is het nu met je?

Amaranta, balen dat je zo snel na je bevalling zo'n koorts hebt gehad, maar fijn dat je onderkantje alweer wat beter voelt

Lekker gevoel hè, Lotje, als je weet dat alles er klaar voor staat
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:10:15 #26
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54795676
S_oepstengel en vriend, van harte met de geboorte van jullie meisje Yana! Ze is er! Hoera!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54795679
heerlijk gevoel is dat idd! en dan is volgende week de badkamer ook af, dus kan t feest dan beginnen
pi_54796050
Lewis ben je al bevallen?
Ohh die hechtingen eruit..kan me de opluchting van dat gevoel nog levendig voor de geest halen ^_^

Ik ga hier per nacht slechter slapen Saartje ligt nog steeds heads up dus veel getrappel in m`n blaas en richting de uitgang Nou ja, straks op de bank maar weer bijtukken
Harde buiken zijn zo goed als over nu, in vergelijking met hoe het was dan. Waarschijnlijk was het een combinatie van een groeispurt en een gevoelige baarmoeder
Saartje
pi_54796176
Pfff.... Ik had nooit gedacht dat ik zo moe zou kunnen worden van al dat getrappel!! Beeb lijkt geen seconde stil te willen liggen en trapt, of "wrijft met billetjes, of bolletje alle kanten op....
pi_54796473
S_oepstengel en natuurlijk S_oepvriend, van harte geleficiteerd met de geboorte van jullie meisje Yana!!!

En Lewis, dank je wel!
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:13:44 #31
37150 livelink
pi_54796669
Maneki en Vamperotica, allebei helemaal moegetrappeld
dat getrappel in je buik, dat is het enige wat ik soms mis van de zwangerschappen, maar ik kan me voorstellen dat jullie er nu even iets anders over denken

Weet jij eigenlijk al of het een meisje of jongetje wordt, Maneki? Of wil je dat niet weten.
pi_54796717
Ik wil het nog niet weten livelink
Saartje
pi_54796808
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef livelink het volgende:
dat getrappel in je buik, dat is het enige wat ik soms mis van de zwangerschappen, maar ik kan me voorstellen dat jullie er nu even iets anders over denken
Ja het heeft wel iets 'gezelligs' vind ik. Moest na de eerste bevalling ook echt even wennen dat dat weg was.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54797009
Mijn collega miste dat ook toen ze was bevallen, dat getrappel in haar buik. Kan ik me goed voorstellen hoor!
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Wennie het volgende:
Sombie, hoe is het nu met je?
Het gaat wel. Ik vloei nog steeds licht, bijna geen buikpijn meer. Ik probeer te accepteren dat het waarschijnlijk niet goed is en probeer me in te stellen op wat nog kan komen (bloedingen, of juist niet en dan een echo en eventueel een curettage om het schoon te maken).
Ik ben wel erg blij dat ik thuis ben gebleven maar voel me onrustig. Verder doe ik alleen maar dingen die ik leuk vind, waar ik me prettig door ga voelen.
Lief dat je aan me denkt.

Lewis, hoe is het met je?
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:33:46 #35
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54797045
och men wat een nacht. Kind is nu al 2 a 3 wk aan het kwakkelen en vannacht dus weer oorpijn.
De ochtend begon met een kotsende kat over mijn twee stoffen banken en daarna over het witte hoogpolige tapijt. O en dat op de vroege morgen maakt me niet echt vrolijker.

Daarna maar naar de dok geweest en een beginnende keel en dubbele oorontsteking niet erg genoeg voor een kuur dus goed sprayen en paracetamol bij pijn.
Voor een schimmeltje zalf gekregen, en een potje om urine op te vangen. Pff dat word allemaal fijn dus.

En alles moest op de fiets eerst naar de dok met mijn richtingsgevoel ging het iets mis bij een kortere weg zoeken en kwam heel ergens anders uit. Daarna omfietsen omdat alles was afgezet omdat een scooter en auto gebotst waren, daarna naar de apotheek en drogist en toen naar huis fietsen. Men kind is ingedaald en niet zo zuinig ook. Mijn schaambeen is nu beurs en zoooo pijnlijk. Maar het fietsen vond de beeb wel fijn heerlijk in slaap gewiegd nu is ze op en top wakker en bewegelijk (in zoverre dat nog mogelijk is)

Gister avond bed op klossen. Jemig ik was vergeten hoe hoog dat was maar met uitstappen een stuk makkelijker gewoon uit bed laten glijden en dan sta ik. Heerlijk.

Zo genoeg geklaagd nu ga ik ff lekker zitten, Wat eten en drinken.
pi_54797168
Wat wordt dat lijstje kort boven me
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:40:58 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54797215
Hier ook een kindje wat inmiddels goed laag ligt.
Merk het wel in mijn schaambeen, maar verder eigenlijk niet zo. Ik word nog steeds om de 2 uur wakker maar dat is een kwestie van even plassen en weer doorslapen. Ik voel me daar echt wel gezegend mee hoor.

Ik heb zo'n idee dat de baby nu aardig klem komt te liggen, want echt heel veel beweging voel ik niet meer. Genoeg om te weten dat hij er is en dat het goed gaat, maar verder niet.

Gisteren nog wel gelachen, was wat aan het geinen met stinkie en op een gegeven moment wilde ik me zogenaamd verbolgen omdraaien in bed, zo van 'hoe durf je'. Maar ja... dat is niet zo heel indrukwekkend als dat even duurt en gepaard gaat met veel gehijg en gesteun. Hij kwam echt niet meer bij.
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:41:58 #38
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54797240
Sombie, ik hou mijn fingersnog gekruist voor je!
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:44:01 #39
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54797286
Gefeliciteerd met Yana
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54797322
Nou... ik ben 2 dagen op cursus geweest en ik heb heel veel moeten lezen. En ik heb vast niet alles onthouden...

Sombie, Wat vreselijk nieuws zeg! Ik hoop dat het gewoon vals alarm is en dat de echo strkas toch nog een mooie rijstkorrel laat zien.

Bright... Ik vind het zo gaaf om jou hier in dit topic terug te zien. Jullie hebben er zolang op moeten wachten en eindelijk is het dan zover. Succes in deze spannende tijd!

Soepstengel, gefeliciteerd met de kleine meid. Wat een leuke naam hebben jullie! ik hoop dat je snel naar huis mag en dat je je snel beter voelt.

Lewis, Ga eens ananas eten en touwtje springen!

Als ik iemand vergeten ben -> sorry..

Ik ben 2 dagen op cusus geweest. Vreselijk lang moeten zitten... en ik was ook echt bekaf 's avonds. De laatste 2 avonden ben ik om 8.15 naar bed gegaan. Ik moest er ook echt heel vroeg uit (6 uur) en dat ben ik helemaal niet gewent... Bah. De cursus was wel weer leuk, dus het was niet helemaal voor niets.
Vanmorgen moest ik weer naar de vk.. Ik had nu weer een andere, maar deze vond ik een stuk plezieriger dan de vorige 2. Ze was ook al wat ouder en wist gewoon alles goed uit te leggen. En ze was ook superlief. (Word ik toch nog een beetje positief over de verloskundige) Ik groei heel goed mee, en dat is feest voor de kleine. Ze heeft echt lekker de ruimte en schopt en draait heel erg. Ik ben nu 10 kilo aangekomen.... Ik weeg nu (met schoenen en kleding) 76 kilo. Ik vond het toch wel meevallen... Verder heb ik bloedarmoede en moet ik ijzertabletten gaan slikken. Over 2 weken moet ik weer terug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54797370
Dat getrappel op zich is ook heel gezellig...Maar de pijn echt niet... Tranen in mn ogen soms... Het gevoel van binnen gewoon beurs getrapt te zijn... Heb geloof ik geluk dt ie mn ribben nog niet gevonden heeft!!
En fietsen.... Daar begin ik maar niet over!
pi_54797383
Sombie.... Ik hoop echt dat alles toch goed aan het gaan is!
pi_54797519
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Dat getrappel op zich is ook heel gezellig...Maar de pijn echt niet... Tranen in mn ogen soms... Het gevoel van binnen gewoon beurs getrapt te zijn... Heb geloof ik geluk dt ie mn ribben nog niet gevonden heeft!!
En fietsen.... Daar begin ik maar niet over!
Ik ken het wel hoor. Ik vind het heerlijk om te voelen dat ze het naar haar zin heeft. Maar soms doet ze het echt zo hard dan staan echt de tranen in mn ogen hoor. Dr zijn een paar plekjes die echt heel pijn beginnen te doen.
pi_54797964
Ik heb gelukkig nog niet dat het getrap echt pijn doet (afkloppen!)
pi_54798067
Goedemorgen dames, ik ben net pas wakker. Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.
pi_54798132
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen dames, ik ben net pas wakker. Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.
Oeh, wat een luxe faja!! Hoe voel je je vandaag??
pi_54798297
Goed hoor, ik denk niet dat mijn zoon vandaag buiten wilt komen spelen. Geen krampjes, geen slijm zoals bij Lewis. Ik zal gewoon geduld moeten hebben.
pi_54798392
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goed hoor, ik denk niet dat mijn zoon vandaag buiten wilt komen spelen. Geen krampjes, geen slijm zoals bij Lewis. Ik zal gewoon geduld moeten hebben.
Maar jij bent ook nog helemaal niet aan de beurt Netjes op je beurt wachten...
pi_54798663
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:39 schreef Pruk het volgende:
Wat wordt dat lijstje kort boven me
hosu hosu !!!
maar dr onder is de lijst wel mega heel erg lang!!!

maneki wat lekker dat je buik nu wat meer rust heeft!

BE waarvan word je dan om de 2 uur wakker? nu slaap k zelf ook steeds minder makkelijk.. maar als ik slaap wordt k 1 keer per nacht wakker (en daar ben ik idd erg blij mee )

net even op de bank bij geslapen. mn bekken of heup.. k weet eik niet pcies waar de pijn zit, gaat steeds wat lastiger doen als k lig. en ook niet fijn als k moet op staan vanuit zitten dat k eik amper recht kan komen! voel me dan net n oud wijf
k zou willen dat de kleine er al is... maar dan zonder bevallen.. zou dat niet kunnen?
pi_54798723
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef _lotje_ het volgende:

[..]

hosu hosu !!!
maar dr onder is de lijst wel mega heel erg lang!!!

maneki wat lekker dat je buik nu wat meer rust heeft!

BE waarvan word je dan om de 2 uur wakker? nu slaap k zelf ook steeds minder makkelijk.. maar als ik slaap wordt k 1 keer per nacht wakker (en daar ben ik idd erg blij mee )

net even op de bank bij geslapen. mn bekken of heup.. k weet eik niet pcies waar de pijn zit, gaat steeds wat lastiger doen als k lig. en ook niet fijn als k moet op staan vanuit zitten dat k eik amper recht kan komen! voel me dan net n oud wijf
k zou willen dat de kleine er al is... maar dan zonder bevallen.. zou dat niet kunnen?
Als je de oplossing hebt pm me dan even

Oh, en doen jullie allemaal een zwangerschapscursus?? (zwangeren van 26w+) Ik dus niet, en de vk vond dat niet zo leuk om te horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')