We luisteren ieder jaar weer hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 20:54 schreef deepart het volgende:
De top 2000
Gemiddeld 4 minute per liedje
2000x4=266,6 uur/11,1 dagen
Mensen die 11,1 dagen van hun leven verspillen om naar een top 2000 te luisteren
Mensen die 0,039% van hun leven verneuken aan de top 2000 (ervan uitgaande dat je op je 80ste sterft)
Mensen die dit allemaal uitrekene'n
Mijn dagen van mij duren 2 keer zo lang als die van jou!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:54 schreef deepart het volgende:
De top 2000
Mensen die 11,1 dagen van hun leven verspillen om naar een top 2000 te luisteren
Mensen die 0,038% van hun leven verneuken aan de top 2000 (ervan uitgaande dat je op je 80ste sterft)
Mijn berekeningen gaan ervan uit dat je niet slaaptquote:Op donderdag 22 november 2007 21:00 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Mijn dagen van mij duren 2 keer zo lang als die van jou!![]()
geldt ook voor mijquote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef Troubles. het volgende:
Wil iemand alsjeblieft zo vriendelijk zijn om uit te leggen of een linkje te geven m.b.t. wat er precies aan de hand is? Ik heb enkel op de achtergrond iets op de radio gehoord dat er nummers van de lijst afgaan. Maar ik weet de reden niet.![]()
Vermoed door bovenstaande iets van lengte van nr's maar dat lijkt me nogal gek.
Echt niemand heeft hier ook maar even de beleefdheid om wat duidelijkheid te geven omtrent de verontwaardiging die oh zo belangrijk is.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:37 schreef BrandX het volgende:
Gevonden op de FP : Ede Staal komt niet in de Top 2000
Dat Top2000 A Go Go (of hoe je dat dan ook mag schrijven) vind ik altijd wel grappig. Naar de lijst zelf luister ik niet. En die "ludieke"quote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Laton het volgende:
who gives a fuck lol;
sowieso alsof die top2000 iets anders is dan een overgewaardeerde samenvatting van arrow classic rock.
tis een grappig lijstje. maar muzikaal interesant zeker niet.
Godver dat was inderdaad geniaal, snel eens opzoeken.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor om met zijn allen op Donn-E met zijn wereld hit: Gekke players te stemmen
Nr1 van de top2000 jeweets...quote:Ze woonden soamen in n hoeske,
zai was wat stief van reumetiek,
toch konden ze zok hail nuver redden,
in t lutje hoeske achter diek.
De kinder waren al laank de deur oet,
toch kwamen ze voak nog op t ol stee,
en mainsttieds hadden ze t over vrouger,
din wizzen z'apmoal wat e zee:
t Het nog nooit, nog nooit zo donker west,
of t wer altied wel weer licht...
Zes hounder en n olde sege,
n swien op t hok en n kaampke laand,
en twijmoal doags even over t loantje,
en din huil opoe hom bie d'haand.
Zien haile leven haar e aarbaid,
en moeke mit acht kinder thoes,
bie zummerdag hail vroug aan t maaien,
en pas om melkenstied bie hoes.
Toun op n zundag in december,
krigt opa t zomor zo benaauwd,
zien dochter brengt hom din noar stad tou,
omdat ze t aiglieks nait vertraauwt.
En aanderdoags is e overleden,
't het mie veur t olske zo begroot,
meschain was t beter andersom west,
want drij week loater was ze dood.
De dood dat heb je nait veur t zeggen,
want baaide wollen ze geern geliek,
ze rusten zacht doar op t kerkhof,
vlak bie t hoeske achter diek.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:35 schreef Barachem het volgende:
Boeit me allemaal niet, ik luister lekker trance.
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:54 schreef deepart het volgende:
De top 2000
Mensen die 0,038% van hun leven verneuken aan de top 2000 (ervan uitgaande dat je op je 80ste sterft)
idd, maar d'r zijn zat liedjes in die 2000 die het gewoon echt verdienen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Bohemian rhapsody is een kut nummer.
Dan mag je ook best respect hebben voor de oudere muziek.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:35 schreef Barachem het volgende:
Boeit me allemaal niet, ik luister lekker trance.
quote:
Respect hebben voor oudere muziek?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan mag je ook best respect hebben voor de oudere muziek.
Ik luister normaal ook alleen mr muziek vanaf 1990, maar de top 2000 is 1x per jaar gewoon heerlijk![]()
En mensen, ik vind bohemian rhapsody ook niet het beste nummer uit de top 2000.
Als het aan mij ligt komt sepultura op 1, maar ik accepteer de lijst zoals ie democratisch gevormt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |