nee, rond de 15de van december. Want dan is de eindspurt en volgens de PR van fok was het dan het verstandigst om te doen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Qwea, wat een lief vriendje heb je
Heeft je actie al op de FP gestaan inmiddels?
mens, we hebben het al 15x gedaanquote:Op zondag 25 november 2007 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Qwea! Ben je al aan de 7e keer toe of ist nu klaar?
En alles werkt nog gewoon ? niks gescheurt ? Kan je nog normaal zitten en lopen ?quote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
mens, we hebben het al 15x gedaan![]()
Hijs al op weg weer naar Den Helder![]()
En hij lijdt de ergste pijnenquote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
mens, we hebben het al 15x gedaan![]()
Hijs al op weg weer naar Den Helder![]()
Je moeder kwam zo het huis binnen en zag dingen die ze niet mocht zien en toen heeft MM haar finaal verrot gescholden?quote:
Maar mijn moeder kan zelf amper rond komen omdat ze een gat in dr klauwen heeft, en ze is bere jaloers om dat MM gewoon makkelijk kan rondkomen. Als hij een tv van 2000 euro wil, koop hij die. Mn ma sluit er een lening voor afquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker deningrerend idd.
Ben je 29, je werkt gewoon, je hebt je eigen huissie en dan denkt je schoonmoeder dat je niet eens een lullig telefoontje kan betalen.
Zou ik ook pissig van worden ja.![]()
Die schoonmoeder van mij zegt ook bij alle "grote" dingen die we kopen: kunnen jullie dat wel betalen???
Dus ik leef met hem mee![]()
quote:
Is het ontstoken dan? Want dan mag het ook niet gehecht worden.quote:
Dank je... ik laat wel weten wat het resultaat is...quote:
het ziet er niet ontstoken uit alleen is wat eerst dicht was nu openquote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ontstoken dan? Want dan mag het ook niet gehecht worden.
Wel zielig voor Sam
Ruikt het ook niet ontstoken ?quote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het ziet er niet ontstoken uit alleen is wat eerst dicht was nu open
dus ben benieuwd wat de dierenarts morgen zegt
fucking amenquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Nonneke het volgende:
Bizar dat zulke mensen zelf niet doorhebben dat ze zo zijn he Qwea, net als wat je zegt toch vrij apart dat haar 3 schoonzoons haar alle 3 niet moeten![]()
En het is toch alleen maar fijn dat MM niet krom hoeft te liggen voor zn spullen, en hij gewoon kan kopen (en geven) wat hij wil![]()
Ingetje, wat een opmerking zeg, kunnen jullie dat wel betalenGa je met je eigen zaken bemoeien feeks
![]()
![]()
Gelukkig is mijn schoonmoeder iets relaxter, maargoed ik zie dr natuurlijk ook maar eens in de 2 weken, en dan nog vaak maar een paar uurtjes savonds. Wel hou ik mn hart vast voor als A. en ik ooit aan kinderen willen beginnenEn dan eigenlijk nog meer om mn schoonzus, die begint nu al "Dan moet je wel stoppen met roken hoor !!" van zulke opmerkingen krijg ik altijd de behoefte om een extra pakje per dag te gaan roken
![]()
Ik heb bv niks met kleine babys van andere mensen, vind ze dood eng en hoef ze dan ook vooral niet vast te houden (mn eigen neefjes en nichtjes heb ik ook pas met een maand of 6/9 voor het eerst vastgehouden) en dan die opmerkingen "Nou dat wordt nog wat, wie houdt de baby dan vast ? En luiers dan ?"
Bemoei je lekker met je eigen zaken, my gawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht daar ooit nog es een topic over worden geopend in KLB, dan tvp ik als eerste
nou, das gewoon mn meningquote:Op maandag 26 november 2007 07:55 schreef Elseetje het volgende:
Goeiemorgen!
Qwea, wat een leuke nominatie heb je me gegeven!Waar heb ik dat aan te danken?
quote:Op maandag 26 november 2007 10:04 schreef Qwea het volgende:
ja, op het feit dat ik afgezien van MikeyMo niemand behalve jou een waardevoller aanwinst vindt
ik ga die kerel bellen van dat voer dieren transport ding
Dat had ik nou ook wel willen doen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik zou er lekker op tijd uit, maar het was zulk k-weer en de poesjes lagen alle 4 lekker bij me.
Dus ik ben lekker blijven liggen
Oeh spannend!quote:Op maandag 26 november 2007 11:29 schreef Morretje het volgende:
Goeiemoggul!
Zo, gesprek gehad... nu afwachten tot de telefoon gaat.. Moet ook nog invallen vanmiddag, en ik ben nog![]()
Oh enne, ik haat echt bemoeiallige mensen, laat staan familieleden. Maar 'k heb er niet zo veel last van als jij, Qwea..
Tja...aan de ene kant wel lekker, ik ben alleen nu wel zo gaar als een klontje boter en vanmiddag heb ik de hele middag spreekuur.quote:Op maandag 26 november 2007 11:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook wel willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |