quote:
Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:Lekker deningrerend idd.
Ben je 29, je werkt gewoon, je hebt je eigen huissie en dan denkt je schoonmoeder dat je niet eens een lullig telefoontje kan betalen.
Zou ik ook pissig van worden ja.
Die schoonmoeder van mij zegt ook bij alle "grote" dingen die we kopen: kunnen jullie dat wel betalen???
Dus ik leef met hem mee
Maar mijn moeder kan zelf amper rond komen omdat ze een gat in dr klauwen heeft, en ze is bere jaloers om dat MM gewoon makkelijk kan rondkomen. Als hij een tv van 2000 euro wil, koop hij die. Mn ma sluit er een lening voor af

En dan continu dat gezanik, en telkens dat denigrerende gedoe en dat ruzie gemaak

Voorbeeld ; mn pa mocht voor 30 euro tanken van moeders. Ja, mocht ja

tankt hij per ongeluk voor 40 liter = 60 euro. En een ellende dat er was. Klere dat heeft dik 25 uur geduurd voordat ze er over ophield te zeuren en te ruzie maken

En er is ALTIJD ruzie

daar worden MM en ik moe van. Mn abo is afgelopen dus ik wil een sim only van 20 euro. Mijn oude foon is kaduuk want de batterij nokt er mee na 1 dag. Dus ik zeg zo tegen MM dat ik in Emmen even naar een nieuw goedkoop telefoontje moet kijken aangezien mn oude een hele dure was, maar ik geen dure hoef want mn oude had ik zo duur gekocht omdat er een kei goeie camera in zit. Maar ik heb vorige maand net een digitale camera van 250 euro met 7.1 MP en 10x optische zoom gekocht, dus een uitgebreide foon hoef ik niet.
Probeert mn ma me de hele dag lang een hi abo van 40 euro aan te smeren zodat ik een "gratis" telefoontje bij het abo krijg. Hallo? Ik wilde geen abo van 40 euro meer want een sim only van 20 is qua belminuten veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.
Nou, toen werd ik de hele dag uitgemaakt voor smerige krent

leuk he? mijn moeder