Joa! Dat zouden ze met ons niet durven he?quote:Op zondag 25 november 2007 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Zeker allemaal bang dat ze daar gehouden zouden worden
Als jij Bokito gaat doen, wil ik kijken!quote:Op zondag 25 november 2007 13:27 schreef nokwanda het volgende:
Jawel. Met mij wel.Maar ik doe gewoon de Bokito
Net als een stel bavianenquote:Op zondag 25 november 2007 14:26 schreef Greys het volgende:
Dan gaan wij wel van achter een bosje zitten gluren hoor, Ing
Doe maar niet he? Straks pakt ie jou! En ik vrees dat je dan de komende dagen wat moeilijk kan zittenquote:Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh oeh oeh oeh
* Greys aap-achtig rondspringt....
Ik doelde op de aap...maar goed, de ware aap komt hier nu wel letterlijk uit de mouwquote:Op zondag 25 november 2007 14:46 schreef nokwanda het volgende:ie? Ik ben nog steeds een meisje. Hoewel..... dat maakt het een en ander niet geheel onmogelijk
Ben je zo gewild bij het vrouwelijk geslacht?quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Nah... ik weet enkel wat mogelijk is
Dat dat die spreekwoordelijke aap was zouden een aantal mensjes best willen
ookquote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je zo gewild bij het vrouwelijk geslacht?
Ik begon je al te missen!quote:
Gewoon ff lekker bij laten komen, ze krijgen vanzelf hongerquote:
of photobucket of ff naar me msnen dan load ik het op mn domeindinges op.quote:Op zondag 25 november 2007 15:44 schreef lady-wrb het volgende:
luca vindt ze heel schattig, maar is nu boven aan het spelen.
op het ogenblik schuift het grut met een propje aluminiumfolie door de kamer. (bij gebrek aan echt speelgoed)
ik heb wel een wazig filmpje.
waar moet ik dat ook alweer uploaden?
In afwachting van foto's...quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
morgen zal ik foto's maken. ik vind het zo zielig om te flitsen.
ze zijn net weer wakker en het lijkt wel of ze met de minuut meer beginnen te wennen.
de voerbak is al gevondenen zonet zaten ze met zijn tweeën op de kattenbak.
dr heeft er al één geprobeerd mijn houten giraffe te beklimmenen op het ogenblik vliegen ze achter elkaar de kamer door.
edit: zonet ging de eerste lamp om![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef Nonneke het volgende:
Gefeli Lady![]()
Ik moet thuis nog loads van die kleine wuppies hebben, zal ik eens voor je kijken ?
En 2x genomineerd, im touched![]()
*pinkt traantje weg* (ik ga van de week eens goed zitten voor de nominaties)
Dan krijg je die van mij, want ik heb er eentje (zo'n grote oranje bedoel je toch??) en ik doe er niets mee.quote:Op zondag 25 november 2007 18:11 schreef nokwanda het volgende:
die zoek ik nog... een megawuppie
quote:Op zondag 25 november 2007 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg je die van mij, want ik heb er eentje (zo'n grote oranje bedoel je toch??) en ik doe er niets mee.
Ik kan nog steeds niet kiezen op een hoop onderdelenquote:Op zondag 25 november 2007 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De user-awards....zal ik ook es ff doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |