Wil ik het zien, of zie ik echt verbrande uiteindes?quote:
WTF? En die kapster dan? Dat asociale kuthoertje moeten ze gewoon helemaal niets meer gunnen: geen kleding, geen kapper, geen baby.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:32 schreef Scandalous het volgende:is ook niet goed hoor, wil ze dat Dennis haar haar uitspoelt onder de douche...hulpeloos kind. en dan piepen dat ze nat wordt
![]()
Zeer onsympathiekquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Wat een koude tante die Mandy zeg.
Werd tijd dat er eens iemand die snollen de waarheid ging vertellenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Die kapster is niet voor niets zo chaggiequote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Markeerstift het volgende:
Als ik kapper was zou ik het echt heel erg irritant vinden als mijn klant tegelijkertijd ook aan haar haar zat te trekken en te pielen
Ik zou gvd haar handen vastbinden aan de stoel.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Markeerstift het volgende:
Als ik kapper was zou ik het echt heel erg irritant vinden als mijn klant tegelijkertijd ook aan haar haar zat te trekken en te pielen
Daar zat ik me ook net over te verbazen.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
Als ik bij de kapper zit laat ik ook mijn haarband in
Tjongejonge, hij blijft ook maar knallenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:48 schreef chufi het volgende:
Nix hangt de clown uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook net over te verbazen.
Maar gelukkig heeft ze vandaag niet gekozen voor dat roze lint óp haar voorhoofd. Dan is het echt helemaal net een debielo.
Mooi zo, ze moet haar helemaal in elkaar rossen, ben het zo spuugzat met dat haarquote:Op donderdag 22 november 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Ze kreeg net een tik op haar vingers van Mandy.
Ja, was wel te verwachten dat ze handboeien in huis hebben daarquote:Op donderdag 22 november 2007 17:04 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Brian heeft handboeien gehaald en Amanda zit nu vast
Ik ben geen freak maar heb je wel de groeten gedaan aan Dildo?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:10 schreef PeterNB het volgende:
GOEIEmiddag !!!
Kwam ik net toch BB-Roel tegen bij mijn lokale Albert Heijn
(Voor de freaks: hij kocht 1 sixpack heineken)
echt.....quote:Op donderdag 22 november 2007 17:10 schreef PeterNB het volgende:
GOEIEmiddag !!!
(Voor de freaks: hij kocht 1 sixpack heineken)
Ikke niet. Ik ga me daar een beetje 'wildvreemde' mensen aan spreken...........quote:Op donderdag 22 november 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen freak maar heb je wel de groeten gedaan aan Dildo?![]()
Logisch toch dat ze trots zijn? Hun meetlat ligt niet zo hoogquote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Meganog het volgende:
Nadia en Brian zijn trots dat Amanda niet heeft gehuild.
Wat een stel zwakzinnigen.
Nadia zou met gillende sirenes zijn afgevoerd als dit bij haar werd gedaan, zeker weten.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Meganog het volgende:
Nadia en Brian zijn trots dat Amanda niet heeft gehuild.
Wat een stel zwakzinnigen.
Nieuwe binnenweg bij de heemraadsingel ?quote:GOEIEmiddag !!!
Dat weet ik dus ook niet zeker, ik meende het uit de tekst op te maken, maar het bracht tegelijkertijd een stukje verwarring te weeg.quote:
ik ben fanquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Ikquote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Amanda zoooo graag op haar bek timmeren.
Dit geldt toch echt niet voor bolkop Amanda ben ik bang.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever over dat haar zeg...
Het zag er niet uit, is niet zo moeilijk dat het er dan beter uit ziet natuurlijk..
Ik heb altijd al gevonden dat Amanda met kort haar (ala Halle Berry) er veel beter uit zal zien dan met lang blond haar. Met kort donker haar ziet ze er veel meer uit als een power-babe, dan zo'n domme slet..
Maar dat is mijn mening
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:16 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Nieuwe binnenweg bij de heemraadsingel ?
Maareeh... Amanda wil toch gewoon een domme slet zijn. Dus dat lange blonde haar is voor haar dan wel logisch.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever over dat haar zeg...
Het zag er niet uit, is niet zo moeilijk dat het er dan beter uit ziet natuurlijk..
Ik heb altijd al gevonden dat Amanda met kort haar (ala Halle Berry) er veel beter uit zal zien dan met lang blond haar. Met kort donker haar ziet ze er veel meer uit als een power-babe, dan zo'n domme slet..
Maar dat is mijn mening
[ afbeelding ]
oe, Mandy is retescherp.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt het sexy als Amanda haar handdoek als een hoofddoekje opdoet: "Mijn eigen Fatima".
Amanda: "Dat zou je wel willen he?
Mandy: 'En dan met een burka toch?"
Nou dat gaat gezellig wordenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef milk-shake het volgende:
Huub mag niet de party met Amanda niet regelen......N; het is leuker als Brain en ik een supriseparty regelen
stijl haar? heeftquote:Op donderdag 22 november 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft gewoon ingeprent dat lang blond stijl haar sexy is, en kort donker gekruld haar is per definitie lelijk volgens haar.... Als ze nou eens die ogen opent en ziet dat dit haar VEEEEL mooier staat.
Daarom mag ik Mandyquote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt het sexy als Amanda haar handdoek als een hoofddoekje opdoet: "Mijn eigen Fatima".
Amanda: "Dat zou je wel willen he?
Mandy: 'En dan met een burka toch?"
Pardon?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:24 schreef Meganog het volgende:
Brian waarschuwt Amanda.
"Probeer me niet boos te maken. Hou je een beetje in."
ik weet het niet zeker maar volgens mij zei hij "je moet niet meteen boos worden"quote:Op donderdag 22 november 2007 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pardon?
Laat hij dan de kapsalon uitgaan het draait om haar toch?
Daar kan je op wachten inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:32 schreef AnTjUh het volgende:
die 2 gaan vanavond weer een partij zitten klagen over de kapster
op zeker
Mooi, maar ik ben bang dat Amanda dit never nooit gaat begrijpen.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:32 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zou eens moeten luisteren naar dit liedje van India Arie
Als zowel Amanda als Nadia meer leesvaardigheid zou hebben dat een VB behoeft, zou dat een idee wezen. Helaas is de realiteit anders. Of is er ook een stripversie verkrijgbaar?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:34 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten het boek 'Female Chauvinist Pigs' eens de villa in gooien.. Daar wordt de lifestyle die Amanda en Nadia proberen na te leven uitbundig besproken (en bekritiseerd)
http://www.deadline.nl/ne(...)over+bimbo-feminisme
denk het ook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, maar ik ben bang dat Amanda dit never nooit gaat begrijpen.![]()
quote:“Ik vind het wel leuk en aardig voor Amanda en Nadia maar zij zijn zo lang bezig met hun haren dat ik niet eens aan de beurt kom!”, aldus een klagende Lieke. “De laatste keer was ik ook al als laatst aan de beurt en toen heb ik maar voor de helft mijn extensions gekregen”, gaat ze verder. “Nou dan moet je er iets aan gaan doen”, spoort Jaap haar aan. “Ik vond Stanley altijd zo’n fijne kapper, en hij was ook echt heel goed!”, glundert de Hilversumse. “Ja, Stanley is ook heel goed”, beaamt de Briellenaar. “Kunnen wij Stanley niet voor ons drieën regelen?”, oppert de blondine. Wat jaloezie niet allemaal naar boven haalt…
Ik van 2.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ik word weer agressief van dat wijf.
Welke ellende? Ze is gewoon geknipt hoor....er is niemand overleden!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:44 schreef Meganog het volgende:
Amanda vergeet haar ellende even nu Brian gitaar speelt.
Oh ik dacht het.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke ellende? Ze is gewoon geknipt hoor....er is niemand overleden!
![]()
Dat verband naar jaloezie is zelfs in deze context uiterst onlogisch gelegdquote:Op donderdag 22 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, VV verdraait de feiten weer, Lieke heet gewoon gelijk, ze is altijd de pineut.![]()
16:45 - Lieke jaloers!
[..]
Terecht verbolgen omdat zij dankzij die sprietjes weer aan het kortste eind trekt is ook een uitleg tenslotte.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat verband naar jaloezie is zelfs in deze context uiterst onlogisch gelegd![]()
Heb je het geluid zeker uitstaan anders had je hem overal wel weer doorheen horen kwelen mompelen etc.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:49 schreef PeterNB het volgende:
Ik zie nu pas dat Zoutzak-Op-Voetjes (Dennis) er ook bij zit
Bad hairdayquote:Op donderdag 22 november 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
Het gaat gvd de hele week al over dat zeikhaar...
ben het nou wel spuugzat eigenlijk..........![]()
![]()
Om precies te zijn had Mandy de opdracht om het haar van Lieke te doen, Amanda en Nadia waren helemaal niet ingepland. Maar omdat Lieke 'toevallig' ook een afspraak met haar fysio had mochten Nadia en Amanda en viel Lieke inderdaad weer buiten de boot.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, VV verdraait de feiten weer, Lieke heet gewoon gelijk, ze is altijd de pineut.![]()
16:45 - Lieke jaloers!
[..]
Tja, snap jij het nog?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Terecht verbolgen omdat zij dankzij die sprietjes weer aan het kortste eind trekt is ook een uitleg tenslotte.![]()
Kan jij daar naar luisteren dan ? Dat gezeik en geklaag en dan Bwian met zijnquote:
Moeder Theresa..... ze past nu heel goed bij St. Brian.quote:
Nee, maar Lieke 'beigen' is een trend die ze daar lijken overgenomen te hebben.quote:
Tipisch het Hokje, maken zelf de dagroosters en plannen Lieke 2 keer om dezelfde tijd, logisch toich want ze hebben het daar ook zo druk ......quote:Op donderdag 22 november 2007 17:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Om precies te zijn had Mandy de opdracht om het haar van Lieke te doen, Amanda en Nadia waren helemaal niet ingepland. Maar omdat Lieke 'toevallig' ook een afspraak met haar fysio had mochten Nadia en Amanda en viel Lieke inderdaad weer buiten de boot.
Alles is op de hand van dat domme kutmokkel Amanda. Die stinkende kutredactie heeft niet eens het lef om haar langer dan 8 uur te laten lijden. KUTREDACTIEquote:Op donderdag 22 november 2007 17:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, maar Lieke 'beigen' is een trend die ze daar lijken overgenomen te hebben.![]()
Nee....kom net van de kapper!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Bad hairday![]()
![]()
Btw: ik vind Mandy, ze laat zich niet gek maken door die zeikmutsen
En Mandy zien we nooit meer terug.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef AnTjUh het volgende:
er komt me toch een huilbui zometeen
Blijkbaar weet niemand hier dit.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Okee, ik begrijp dat dit niet gepland was. Maar ik heb duidelijk gehoord dat Amanda's haar bovenop tot 1,5 centimeter teruggeknipt zou worden, en dat zie ik hier niet. Gaat dat nog gebeuren?
Ze hadden haar best net zo lang kunnen laten wachten als Lieke op haar fysio heeft moeten doen, dan was er immers ook geen probleem meer geweest met haar haar als die extensions er uit waren gehaald en de tangen ingenomen.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alles is op de hand van dat domme kutmokkel Amanda. Die stinkende kutredactie heeft niet eens het lef om haar langer dan 8 uur te laten lijden. KUTREDACTIE![]()
![]()
![]()
sorry fokkerts, ben er echt klaar mee
Ze wil het niet. Mandy heeft er 1 mm afgeknipt.. thats it.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar weet niemand hier dit.
Dat Mandy die stijltang niet in Amanda's aars steekt. Hoezo eer van je werk hebben?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:03 schreef Markeerstift het volgende:
omg stijltang zit alweer in het haar ..
Mandy: Eerst je haar droog maken !!
Aha. Bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze wil het niet. Mandy heeft er 1 mm afgeknipt.. thats it.
Nee, sorry, had er ook niet aan gedacht, wat dom van mij!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als zowel Amanda als Nadia meer leesvaardigheid zou hebben dat een VB behoeft, zou dat een idee wezen. Helaas is de realiteit anders. Of is er ook een stripversie verkrijgbaar?
Geen gek idee....vraag me alleen wel af of die 2 meiden er iets van begrijpenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:34 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten het boek 'Female Chauvinist Pigs' eens de villa in gooien.. Daar wordt de lifestyle die Amanda en Nadia proberen na te leven uitbundig besproken (en bekritiseerd)
http://www.deadline.nl/ne(...)over+bimbo-feminisme
Volgens mij is ie vandaag nog geen meter van Naad geweken. Stalker !! Pussy !quote:Op donderdag 22 november 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Dennis zit dus al de hele middag te kijken.
Keuze qua streams uit Hairgate of Cora-gatequote:Op donderdag 22 november 2007 18:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Eerst pot vet erin, en dan die dooie sprieten weer even frituren met die tang.. En maar zeiken.. Kan er niet meer tegen. Dan maar even Jaap's gezeur aanhoren
Sorry, deze ellende duurt nu al veel te lang. En dan denk ik niet alleen aan Amanda's haardrama maar al die andere suffe rommel die haar kamp naar voren brengt. Er wordt al maanden geen fatsoenlijk spel meer gespeeld. Pogingen van het andere kamp worden bovendien door die vieze stinkredactie in de kiem gesmoord.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Wel de humor er van in blijven zien hoor, het is maar een spel.*
Mandy begint te knippen , plasma geeft aan "Mandy naar de buren", Mandy komt terug en werkt alleen de puntjes bij.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar weet niemand hier dit.
Tis vrij klare taal, dus moet te doen zijn...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
Geen gek idee....vraag me alleen wel af of die 2 meiden er iets van begrijpen
Dat Cora gedoe dat is gewoon Jaap zijn verhaallijn geworden meer heeft hij niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:11 schreef KimiK het volgende:
[..]
Keuze qua streams uit Hairgate of Cora-gate![]()
Dat volk wat bij de redactie werkt is al net zo dom als Amanda, dat verklaart waarom ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mandy begint te knippen , plasma geeft aan "Mandy naar de buren", Mandy komt terug en werkt alleen de puntjes bij.![]()
dat het nog kan zeg.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:10 schreef Kinga het volgende:
Het wordt erger en erger...
Het spel mag idd niet gespeeld worden.. Denk dat ze DGK nog meer willen rekken oid, snap er zelf weinig van. Tuurlijk mogen Brian en Huub er nog niet uit ivm hun singels.. Maar de rest, denderende televisie is het ook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 18:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, deze ellende duurt nu al veel te lang. En dan denk ik niet alleen aan Amanda's haardrama maar al die andere suffe rommel die haar kamp naar voren brengt. Er wordt al maanden geen fatsoenlijk spel meer gespeeld. Pogingen van het andere kamp worden bovendien door die vieze stinkredactie in de kiem gesmoord.
kunnen huub en jaap het dat niet eens flink bij haar inwrijven.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:11 schreef milk-shake het volgende:
hahaah het ziet er echt nu niet uit dat haar.....................veel caps maken nu ....![]()
![]()
![]()
Dankjewel. Ik zat al raar te kijken dat het er zo uitziet.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mandy begint te knippen , plasma geeft aan "Mandy naar de buren", Mandy komt terug en werkt alleen de puntjes bij.![]()
lekker laten gaan................ik genietquote:Op donderdag 22 november 2007 18:13 schreef Sonique het volgende:
Wat wil Amanda nou. Ze fönt het, maar het moet niet droog worden...
Ze smeert er zooi in, en fönt het weer droog...
Ze moet tegen zichzelf beschermt worden, dit gaat fout zodirect.
Het is al maanden ronduit KUTquote:Op donderdag 22 november 2007 18:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het spel mag idd niet gespeeld worden.. Denk dat ze DGK nog meer willen rekken oid, snap er zelf weinig van. Tuurlijk mogen Brian en Huub er nog niet uit ivm hun singels.. Maar de rest, denderende televisie is het ook niet
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, deze ellende duurt nu al veel te lang. En dan denk ik niet alleen aan Amanda's haardrama maar al die andere suffe rommel die haar kamp naar voren brengt. Er wordt al maanden geen fatsoenlijk spel meer gespeeld. Pogingen van het andere kamp worden bovendien door die vieze stinkredactie in de kiem gesmoord.
Weet je nog die Yolanda van Hizi Hair, die kon zich zo lekker ergeren aan Amanda... kan ik me best voorstellen... Is toch niks mee aan te vangen die meid.... Dat zag je al tijdens het knippen en extensions eruit halen, bemoeialquote:Op donderdag 22 november 2007 18:15 schreef avonne het volgende:
Dan weer dat cremetje er in, dan weer de stijlvloeistof, dan toch maar weer vet erin...
Amanda "ik weet niet hoe ik het moet doen!"
Mandy kijkt als 7 dagen onweer....
Ik vind Mandy echt TOP!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:15 schreef Meganog het volgende:
Schitterend hoe Mandy Amanda volkomen negeert terwijl ze haar haar steeds verder verkloot.
Die komt dus niet meer terug. En wie is de pineut? Juist: jaloerse Lieke.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:15 schreef avonne het volgende:
Dan weer dat cremetje er in, dan weer de stijlvloeistof, dan toch maar weer vet erin...
Amanda "ik weet niet hoe ik het moet doen!"
Mandy kijkt als 7 dagen onweer....
Kijken en eten...daar mee mag je miljonair noemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Dennis zit dus al de hele middag te kijken.
Ik zit al een heel lang tijd in een pauze. Te wachten om weer eens aan te sluiten, wanneer het dan eindelijk eens interessant gaat worden. Verder fok! ik nog een beetje mee.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje schrik van jou, tijd voor een korte DGK pauze wellicht?
![]()
Je hebt wel gelijk, daar niet van, maar je zo druk maken heeft ook geen zin.![]()
En Mandy is bezig met Naadje, kan ze ff wachten dus!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
Amanda belt naar achteren. Geluid gaat niet uit.
Ze heeft haar haarstuk nog niet gehad.
"Dat moet je even aan de kapster vragen"
En ik hoop dat mandy zegt dat dat haarstuk in bestelling is en zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Om vervolgens de bestelling te annuleren.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef chufi het volgende:
Ze belt naar achter om te vragen waar haar haarstuk blijft ?
Moet ze aan de kapster vragen
Ik voorzie een nieuw tijdsverdrijf voor Huub en Jaap: Pruikie pikken!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Da's toch geen haarstuk maar een pruik?
Ik heb er ook aan gedacht een keer streams te nemen nadat ik hier een paar keer had meegelezen, heb het toch maar niet gedaan, en terecht merk ik wel....quote:Op donderdag 22 november 2007 18:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zit al een heel lang tijd in een pauze. Te wachten om weer eens aan te sluiten, wanneer het dan eindelijk eens interessant gaat worden. Verder fok! ik nog een beetje mee.
Ik ben bang dat Huub daarvoor te lief is tegenover Amanda.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw tijdsverdrijf voor Huub en Jaap: Pruikie pikken!
pruikie verstoppen....in de vijver gooienquote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw tijdsverdrijf voor Huub en Jaap: Pruikie pikken!
Ze had het gewoon moeten laten knippen door Mandy........helaas mocht die nauwelijks aan heur haar komen!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef riri het volgende:
Haar eigen haar ziet er echt niet meer uit.....
Ja. Met dank aan achter die het spel op alle mogelijke manieren frustreren.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat Huub daarvoor te lief is tegenover Amanda.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:19 schreef Sonique het volgende:
19 jaar...
Haarstuk...
Hoe ver ben je dan?
Ooit was het best boeiend. Ooit dus..quote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht een keer streams te nemen nadat ik hier een paar keer had meegelezen, heb het toch maar niet gedaan, en terecht merk ik wel....![]()
Ik kom net thuis van Hizihair. Had het met de kapster aldaar over Amanda.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Weet je nog die Yolanda van Hizi Hair, die kon zich zo lekker ergeren aan Amanda... kan ik me best voorstellen... Is toch niks mee aan te vangen die meid.... Dat zag je al tijdens het knippen en extensions eruit halen, bemoeial![]()
OMG. Die mondhoeken. Wat heeft dat rot kind toch een verwende harses zeg. Ze gaat er steeds meer verbitterd uitzien.quote:
Ben tussendoor boodschappen wezen doen dus ik kan wat gemist hebben, maar na de "knip" beurt ging er een pot vet in, daarna cremedingetjes, dan tangen, dan fohnen en vervolgens die ontstane pluizebol weer vet maken.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:21 schreef chufi het volgende:
lachen !! Ze vindt het maar niks en maakt haar haar nat, dan pruikje op. Zal lekker gaan broeien daaronder
Gooi daar een kut-persoonlijkheid bij en je bent klaar....quote:Op donderdag 22 november 2007 18:22 schreef Borga het volgende:
Neptieten nepnagels nepvriend en nu eindelijk ook nephaar
Leuk om te lezen. Ik vond dat een aardig mens, die Jolanda of wat haar naam ook was, echt aardig ook tegen Amanda.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van Hizihair. Had het met de kapster aldaar over Amanda.
Die kapster vertelde me blij te zijn dat ze daar niet meer aan mee werkten.
Dat Amanda hen afschuwelijk behandelt had.
Totaal niet luistert (niet dat dit nieuws is)
Maar ook dat de extensions die er in gezet waren helemaal niet mooi waren.
Die van Lieke vond ze wel erg mooi en die gebruiken ze bij HH ook.
HH is daar weggegaan omdat Amanda hun kapster (s) uitschold.
Zo, wat een ontevreden smoelwerk. Ik zeg: pruik weg als sanctie.quote:
zo een blik had ze ook toen ze lieke de vijver in wou gooienquote:Op donderdag 22 november 2007 18:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
A: Ik kan het niet zelf ..
Ja klopt, asociale bitch is het gewoon.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Meisje met de negen pruiken. Mooi boek. Sterk wijf, ook!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef Dark het volgende:
Hoe heet dat boek ook weer, van dat jonge meisje met kanker, die heeft geschreven over al haar pruiken en de persoonlijkheden die zij daaraan ontleende?
Amanda zou dat eens moeten lezen!
dat klopt. Amanda noemde haar Kutwijf, nadat ze gezegd had dat haar haar wel een frituur leek.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |