Wil ik het zien, of zie ik echt verbrande uiteindes?quote:
WTF? En die kapster dan? Dat asociale kuthoertje moeten ze gewoon helemaal niets meer gunnen: geen kleding, geen kapper, geen baby.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:32 schreef Scandalous het volgende:is ook niet goed hoor, wil ze dat Dennis haar haar uitspoelt onder de douche...hulpeloos kind. en dan piepen dat ze nat wordt
![]()
Zeer onsympathiekquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Wat een koude tante die Mandy zeg.
Werd tijd dat er eens iemand die snollen de waarheid ging vertellenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Die kapster is niet voor niets zo chaggiequote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Markeerstift het volgende:
Als ik kapper was zou ik het echt heel erg irritant vinden als mijn klant tegelijkertijd ook aan haar haar zat te trekken en te pielen
Ik zou gvd haar handen vastbinden aan de stoel.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Markeerstift het volgende:
Als ik kapper was zou ik het echt heel erg irritant vinden als mijn klant tegelijkertijd ook aan haar haar zat te trekken en te pielen
Daar zat ik me ook net over te verbazen.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
Als ik bij de kapper zit laat ik ook mijn haarband in
Tjongejonge, hij blijft ook maar knallenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:48 schreef chufi het volgende:
Nix hangt de clown uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook net over te verbazen.
Maar gelukkig heeft ze vandaag niet gekozen voor dat roze lint óp haar voorhoofd. Dan is het echt helemaal net een debielo.
Mooi zo, ze moet haar helemaal in elkaar rossen, ben het zo spuugzat met dat haarquote:Op donderdag 22 november 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Ze kreeg net een tik op haar vingers van Mandy.
Ja, was wel te verwachten dat ze handboeien in huis hebben daarquote:Op donderdag 22 november 2007 17:04 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Brian heeft handboeien gehaald en Amanda zit nu vast
Ik ben geen freak maar heb je wel de groeten gedaan aan Dildo?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:10 schreef PeterNB het volgende:
GOEIEmiddag !!!
Kwam ik net toch BB-Roel tegen bij mijn lokale Albert Heijn
(Voor de freaks: hij kocht 1 sixpack heineken)
echt.....quote:Op donderdag 22 november 2007 17:10 schreef PeterNB het volgende:
GOEIEmiddag !!!
(Voor de freaks: hij kocht 1 sixpack heineken)
Ikke niet. Ik ga me daar een beetje 'wildvreemde' mensen aan spreken...........quote:Op donderdag 22 november 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen freak maar heb je wel de groeten gedaan aan Dildo?![]()
Logisch toch dat ze trots zijn? Hun meetlat ligt niet zo hoogquote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Meganog het volgende:
Nadia en Brian zijn trots dat Amanda niet heeft gehuild.
Wat een stel zwakzinnigen.
Nadia zou met gillende sirenes zijn afgevoerd als dit bij haar werd gedaan, zeker weten.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Meganog het volgende:
Nadia en Brian zijn trots dat Amanda niet heeft gehuild.
Wat een stel zwakzinnigen.
Nieuwe binnenweg bij de heemraadsingel ?quote:GOEIEmiddag !!!
Dat weet ik dus ook niet zeker, ik meende het uit de tekst op te maken, maar het bracht tegelijkertijd een stukje verwarring te weeg.quote:
ik ben fanquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Ikquote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Amanda zoooo graag op haar bek timmeren.
Dit geldt toch echt niet voor bolkop Amanda ben ik bang.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever over dat haar zeg...
Het zag er niet uit, is niet zo moeilijk dat het er dan beter uit ziet natuurlijk..
Ik heb altijd al gevonden dat Amanda met kort haar (ala Halle Berry) er veel beter uit zal zien dan met lang blond haar. Met kort donker haar ziet ze er veel meer uit als een power-babe, dan zo'n domme slet..
Maar dat is mijn mening
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:16 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Nieuwe binnenweg bij de heemraadsingel ?
Maareeh... Amanda wil toch gewoon een domme slet zijn. Dus dat lange blonde haar is voor haar dan wel logisch.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever over dat haar zeg...
Het zag er niet uit, is niet zo moeilijk dat het er dan beter uit ziet natuurlijk..
Ik heb altijd al gevonden dat Amanda met kort haar (ala Halle Berry) er veel beter uit zal zien dan met lang blond haar. Met kort donker haar ziet ze er veel meer uit als een power-babe, dan zo'n domme slet..
Maar dat is mijn mening
[ afbeelding ]
oe, Mandy is retescherp.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt het sexy als Amanda haar handdoek als een hoofddoekje opdoet: "Mijn eigen Fatima".
Amanda: "Dat zou je wel willen he?
Mandy: 'En dan met een burka toch?"
Nou dat gaat gezellig wordenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef milk-shake het volgende:
Huub mag niet de party met Amanda niet regelen......N; het is leuker als Brain en ik een supriseparty regelen
stijl haar? heeftquote:Op donderdag 22 november 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft gewoon ingeprent dat lang blond stijl haar sexy is, en kort donker gekruld haar is per definitie lelijk volgens haar.... Als ze nou eens die ogen opent en ziet dat dit haar VEEEEL mooier staat.
Daarom mag ik Mandyquote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt het sexy als Amanda haar handdoek als een hoofddoekje opdoet: "Mijn eigen Fatima".
Amanda: "Dat zou je wel willen he?
Mandy: 'En dan met een burka toch?"
Pardon?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:24 schreef Meganog het volgende:
Brian waarschuwt Amanda.
"Probeer me niet boos te maken. Hou je een beetje in."
ik weet het niet zeker maar volgens mij zei hij "je moet niet meteen boos worden"quote:Op donderdag 22 november 2007 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pardon?
Laat hij dan de kapsalon uitgaan het draait om haar toch?
Daar kan je op wachten inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:32 schreef AnTjUh het volgende:
die 2 gaan vanavond weer een partij zitten klagen over de kapster
op zeker
Mooi, maar ik ben bang dat Amanda dit never nooit gaat begrijpen.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:32 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zou eens moeten luisteren naar dit liedje van India Arie
Als zowel Amanda als Nadia meer leesvaardigheid zou hebben dat een VB behoeft, zou dat een idee wezen. Helaas is de realiteit anders. Of is er ook een stripversie verkrijgbaar?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:34 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten het boek 'Female Chauvinist Pigs' eens de villa in gooien.. Daar wordt de lifestyle die Amanda en Nadia proberen na te leven uitbundig besproken (en bekritiseerd)
http://www.deadline.nl/ne(...)over+bimbo-feminisme
denk het ook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, maar ik ben bang dat Amanda dit never nooit gaat begrijpen.![]()
quote:“Ik vind het wel leuk en aardig voor Amanda en Nadia maar zij zijn zo lang bezig met hun haren dat ik niet eens aan de beurt kom!”, aldus een klagende Lieke. “De laatste keer was ik ook al als laatst aan de beurt en toen heb ik maar voor de helft mijn extensions gekregen”, gaat ze verder. “Nou dan moet je er iets aan gaan doen”, spoort Jaap haar aan. “Ik vond Stanley altijd zo’n fijne kapper, en hij was ook echt heel goed!”, glundert de Hilversumse. “Ja, Stanley is ook heel goed”, beaamt de Briellenaar. “Kunnen wij Stanley niet voor ons drieën regelen?”, oppert de blondine. Wat jaloezie niet allemaal naar boven haalt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |