Wil ik het zien, of zie ik echt verbrande uiteindes?quote:
WTF? En die kapster dan? Dat asociale kuthoertje moeten ze gewoon helemaal niets meer gunnen: geen kleding, geen kapper, geen baby.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:32 schreef Scandalous het volgende:is ook niet goed hoor, wil ze dat Dennis haar haar uitspoelt onder de douche...hulpeloos kind. en dan piepen dat ze nat wordt
![]()
Zeer onsympathiekquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Wat een koude tante die Mandy zeg.
Werd tijd dat er eens iemand die snollen de waarheid ging vertellenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
Wat een koude tante die Mandy zeg.
Die kapster is niet voor niets zo chaggiequote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Markeerstift het volgende:
Als ik kapper was zou ik het echt heel erg irritant vinden als mijn klant tegelijkertijd ook aan haar haar zat te trekken en te pielen
Ik zou gvd haar handen vastbinden aan de stoel.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Markeerstift het volgende:
Als ik kapper was zou ik het echt heel erg irritant vinden als mijn klant tegelijkertijd ook aan haar haar zat te trekken en te pielen
Daar zat ik me ook net over te verbazen.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
Als ik bij de kapper zit laat ik ook mijn haarband in
Tjongejonge, hij blijft ook maar knallenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:48 schreef chufi het volgende:
Nix hangt de clown uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook net over te verbazen.
Maar gelukkig heeft ze vandaag niet gekozen voor dat roze lint óp haar voorhoofd. Dan is het echt helemaal net een debielo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |