Dividendpagina Sparenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef portable het volgende:
Hoe weten jullie dit over de banken, die nieuwe bamnk en de ak bank, over de rentewijzigingen
Voor sparen kan je ook kijken op http://sparen.startpagina.nl/ (met rente alarm mails) of http://mistermoney.rtl.nl/spaarrekening.asp .quote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef Eslin het volgende:
Ik beheer zelf een website met actuele rentestanden voor sparen, lenen en hypotheken. Namelijk E-rente.nl. Op de dag van de rentewijziging verstuur ik de rentewijzigingen naar de geinteresseerden voor het rente alarm. Voor nadere toelichting zie: E-rente.nl
Ah, fout al ontdekt. Verkeerd huisnummer opgegeven 199 ipv. 119quote:Op woensdag 19 december 2007 23:19 schreef DJKoster het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je je wachtwoord per post krijgt? (bij ATB Internet Sparen)
1,5 week vind ik wat lang..
Yup, why not?quote:Op zondag 30 december 2007 14:05 schreef RJD het volgende:
Maar als ik bij Argenta nou een bankrekening open en ik neem bijvoorbeeld een ING Card Easy, dan moet ik die toch gewoon van mijn Argenta bankrekening af kunnen laten schrijven?
Meestal is het bij mij ook wel een beetje traag. Zolang het werkt maken die 5 seconden me ook niet echt veel uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup, why not?
ATBconnect is me echt allejezus traag............Is dit bij jullie ook zo?
Ja ik probeer al 10 minuten in te loggen ...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef floris_ het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij ook wel een beetje traag. Zolang het werkt maken die 5 seconden me ook niet echt veel uit.
Ja, maar vandaag is hij extra sloom. Wellicht door de nieuwe lay-out wee mee ze bezig zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup, why not?
ATBconnect is me echt allejezus traag............Is dit bij jullie ook zo?
Mjah, gisteren een grote storting gedaan dus ik wil wel graag even kijken of dat goed terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:27 schreef RJD het volgende:
Vanochtend even bij ATB gekeken. Er stond een berichtje dat de rente over 2007 op 2-1-2008 in de loop van de dag wordt bijgeschreven. Dus als je kijkt of de rente is bijgeboekt, dan kan je de moeite besparen en beter morgen even checken.
PS: inloggen ging inderdaad erg traag, maar 10 minuten is wel erg lang.
Ik ook niet. Ik kom niet eens in het inlogscherm. Lekker dan... beetje overbelast, omdat iedereen z'n rente wil checken misschien?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu kom ik er helemaal niet meer in.
Ook lekker dom om nu juist gisteren een grote overboeking te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef RJD het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom niet eens in het inlogscherm. Lekker dan... beetje overbelast, omdat iedereen z'n rente wil checken misschien?
Hoe is dat bij de andere banken, zoals Credit Europe en Argenta?
EDIT: Credit Europe is ook zo traag als dikke str*nt.
Goede service, binnen 2 werkdagen een mailtje terug gehadquote:Op maandag 31 december 2007 16:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, fout al ontdekt. Verkeerd huisnummer opgegeven 199 ipv. 119
Bij de ABN krijg je dat ook pas 8 januari ofzo, maar wel met rentedatum 31-12-2007quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:25 schreef RJD het volgende:
Ik ben inmiddels ingelogd, waar wat is ie traag zeg. Rente is nog niet bijgeboekt.
Bij de Rabobank was de rente op 1-1-2008 al bijgeboekt. Bij ATB stond een bericht dat de rente in de loop van 2-1-2008 zou worden bijgeboekt. Dat is dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:26 schreef Slasher het volgende:
[..]
Bij de ABN krijg je dat ook pas 8 januari ofzo, maar wel met rentedatum 31-12-2007
Inloggen ging net vrij snel, staat ook een melding over de traagheid op de site.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:02 schreef ryan_atwood het volgende:
Nu kon ik wel vrij snel inloggen. Rente is nog niet bijgeschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |