Het gaat niet om of de dictator nou Jan of Henk heet maar om het feit dat deze jongeren, als ze echt moeten (in de Sovjet-Unie of gewoon in de veenkoloniën of waar dan ook) dat opstaan echt wel lukt. Er is nog nooit iemand verhongerd omdat hij ' moeite had met opstaan'.quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef Klopkoek het volgende:
Nou moet je echt je gore rechtse waffel houden. Ik heb never nooit Stalin of de Soviet Unie verdedigd. Nooit. Ik heb zelfs een keer, om de 'hitler is links' hufters te stangen, beweerd dat Stalin net zo goed rechts valt te noemen omdat de uitwerking van zijn beleid bijzonder rechts was.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef Klopkoek het volgende:
Nou moet je echt je gore rechtse waffel houden. Ik heb never nooit Stalin of de Soviet Unie verdedigd. Nooit. Ik heb zelfs een keer, om de 'hitler is links' hufters te stangen, beweerd dat Stalin net zo goed rechts valt te noemen omdat de uitwerking van zijn beleid bijzonder rechts was.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Als jij dit voor mijn neus gezegd had dan had ik je een klap verkocht.
Het lukt overal waar er serieuze consequenties staan tegenover niet werken. Dus ook in de veenkoloniën, in de VS, in de middeleeuwen, eigenlijk altijd en overal behalve nu in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef Klopkoek het volgende:
Het lukte inderdaad in de Soviet Unie, met de nodige slachtoffers.
Een virtueel pilsje voor diegene die de post van Kletskous terugvindt waarin hij zegt dat het in de goelag allemaal nog niet zo erg was.quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef Klopkoek het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |