Waar je geboren bent kom je vandaan, of je dat wilt of niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom je ergens vandaan als je daar geboren bent?
Ik ben in een bosomgeving geboren, opgegroeid in een yuppie dorp en uitgegroeid in een stad.
Waar kom je dan vandaan, waar je je eerste 4 jaren heb doorgebracht, je 10jaren kind zijn of je uitgroei tot wat je bent.
Oh, ik dacht daar waar je woonachtig bent en ingeschreven bij de GBAquote:Op donderdag 22 november 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Waar je geboren bent kom je vandaan, of je dat wilt of niet.![]()
Al het andere, daar kwam je vandaan.....quote:Op donderdag 22 november 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht daar waar je woonachtig bent en ingeschreven bij de GBA
Dan kom ik uit de bossenquote:Op donderdag 22 november 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Waar je geboren bent kom je vandaan, of je dat wilt of niet.![]()
Bij mij staat 'gebied met uitgebreide velden en stugge inwoners' als geboorteplaats in mijn paspoort, niet 'stad met beschonken Engelse stag nighters'quote:Op donderdag 22 november 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, ik dacht daar waar je woonachtig bent en ingeschreven bij de GBA
Neuh, dan zou er zomaar Albert Heijn in je paspoort kunnen staan.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al het andere, daar kwam je vandaan.....
Fuck, krijgen we nu weer een raadsel? Je komt in ieder geval uit het noorden, Groningen of Friesland. Engelse stag nighters....dat moet dan Friesland zijn....ergens aan het water....open water....Harlingen? Maar Harlingen kent geen uitgebreide velden....quote:Op donderdag 22 november 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij staat 'gebied met uitgebreide velden en stugge inwoners' als geboorteplaats in mijn paspoort, niet 'stad met beschonken Engelse stag nighters' [ afbeelding ]
Dat stond er ook bij iemand...quote:Op donderdag 22 november 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dan zou er zomaar Albert Heijn in je paspoort kunnen staan.![]()
Jij bent toch zo goed met google in raden?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck, krijgen we nu weer een raadsel? Je komt in ieder geval uit het noorden, Groningen of Friesland. Engelse stag nighters....dat moet dan Friesland zijn....ergens aan het water....open water....Harlingen? Maar Harlingen kent geen uitgebreide velden....
google biedt helaas niet voor alles de oplossing...quote:Op donderdag 22 november 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent toch zo goed met google in raden?
Fok! ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
google biedt helaas niet voor alles de oplossing...![]()
Okay, ga maar vast op handen en voeten zitten.quote:
Jawel, maar ben niet in een filliaal geboren...quote:Op donderdag 22 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij komt nooit bij Albert vandaan
Beetje vaag probleem hé, altijd kut....quote:Op donderdag 22 november 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Fok! ook niet.![]()
En picserver doet weer eens raar zie ik, opeens een foto van Hiddink in dat topic.![]()
Hiddink dan weer niet....die is wel ok..quote:Op donderdag 22 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje vaag probleem hé, altijd kut....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |