Windows Media player 9quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
Met welk programma speel je het af?
Heb het even geprobeerd, maar dat helpt helaas niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef LuNaTiC het volgende:
het is misschien niet echt een oplossing, maar als tijdelijk lapmiddel kun je misschien proberen om je mediaplayer wat meer priority te geven.
Heb zelf een relatief oud beestje, redelijk voor de meeste doeleinden, maar met veel programma's aan (ben nogal een multitasker) gaat video via TV-Out hier ook schokkerig... ff ctrl+ alt delete, bij de processes op je mediaplayer links klikken, set priority --> above normal should do the trick
Dit zijn de instellingen van TV-Out:quote:verder is het misschien handig om erbij te zetten wat de settings zijn die je gebruikt voor TV-Out (resolutie, refresh rate en dat soort zaken... wellicht dat daar het eea anders kan).
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef LuNaTiC het volgende:
het is misschien niet echt een oplossing, maar als tijdelijk lapmiddel kun je misschien proberen om je mediaplayer wat meer priority te geven.
Heb zelf een relatief oud beestje, redelijk voor de meeste doeleinden, maar met veel programma's aan (ben nogal een multitasker) gaat video via TV-Out hier ook schokkerig... ff ctrl+ alt delete, bij de processes op je mediaplayer links klikken, set priority --> above normal should do the trick
verder is het misschien handig om erbij te zetten wat de settings zijn die je gebruikt voor TV-Out (resolutie, refresh rate en dat soort zaken... wellicht dat daar het eea anders kan).
Wat doe jij in dit topic?quote:
Dat kan het ook niet zijn, want alle stekkers zitten op één geaard stopcontact.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zie niet zo snel gekke dingen staan. Heb zelf ook een ATI (9800 Pro) en die settings lijken me verder in orde en zeker in combinatie met je specs zou dat meer dan voldoende moeten zijn om alles goed af te spelen.
Zeker als je ook al geexperimenteerd heb met verschillende codecs (meestal weet je als VLC het zelfs niet doet, dat er iets vaags aan de hand is), dan zit ik steeds meer te denken aan dit probleem. Komt die beschrijving daar een beetje overeen?
720 x 576 kan ik volgens mij niet niet kiezen op mijn Geforce 7300.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:13 schreef F04 het volgende:
720*576 op 60Hz resolutie tv out via S-video naar de tv sturen. Bij breedbeeld content moet je de Custom res inschakelen.
Ik had een P4 2.4 en toen liep het als twee tieten, maar met de betere specs dus niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef F04 het volgende:
Ik heb zelf ene P4 3.2 Ghz, en het loopt als een tiet.
Ik gebruik extended desktop en niet de clone mode, ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef funrider het volgende:
Wellicht kunnen jullie ook mij helpen. Ik heb sinds een maandje een nieuwe Dell, Vista 32 bit pc staan en zit Nvidia 8300GS videokaart in maar krijg geen beeld en wel geluid op tv. Voorheen geen problemen onder XP en mn oude Nvidia kaart. Alleen tijdens opstart heel even beeld op tv (hardware modus) daarna bij windows inlog enkel nog op mn beeldscherm. Zie ook mijn bericht op tweakers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |