Je inbox zat volquote:Op donderdag 22 november 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat je me moet PM'men als je je haar weer verft? Niet meer vergeten hoor![]()
Dom, lomp en famous is toch zo'n teringnummer waarmee achterlijk simpelen meisjes van 15 uit de kleren proberen te krijgen?quote:
Als ik dat allemaal wist, zou ik een wandelende encyclopedie zijn. De 15e dus?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dom, lomp en famous is toch zo'n teringnummer waarmee achterlijk simpelen meisjes van 15 uit de kleren proberen te krijgen?
en het lukt ze ook nogquote:Op donderdag 22 november 2007 02:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dom, lomp en famous is toch zo'n teringnummer waarmee achterlijk simpelen meisjes van 15 uit de kleren proberen te krijgen?
y0.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
8 december?
ik was in gesprek..quote:Op donderdag 22 november 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij nam niet op! Wat moest ik! Alle anderen waren er wel, per PM dan![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
de 8 zit in een oneindige lus.....dus....
Ja maar...ja maar...het had echt niets te betekenen..quote:Op donderdag 22 november 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuheu, dat hoeft al niet meer hoor! Ik ga naar bed!!!
Yeah right.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...het had echt niets te betekenen..![]()
Nou ja, ik eerst zoeken op Google naar "it never stops". Daarna youtube, dacht, misschien een songtitel met datum......ook niet....quote:Op donderdag 22 november 2007 02:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik zei toch dat het een goeie hint was.
Stik erin!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Yeah right.
Iedereen behalve Lobasca: welterusten!
Kom je ergens vandaan als je daar geboren bent?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent toch wel ergens geboren?Ik heb ook overal gewoond, maar voel heel goed waar mijn wortels liggen.
Ik hoor het al, identiteitscrisis.....weer eentje...quote:Op donderdag 22 november 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom je ergens vandaan als je daar geboren bent?
Ik ben in een bosomgeving geboren, opgegroeid in een yuppie dorp en uitgegroeid in een stad.
Waar kom je dan vandaan, waar je je eerste 4 jaren heb doorgebracht, je 10jaren kind zijn of je uitgroei tot wat je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |