Goodnight my friend.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:08 schreef Pavement het volgende:
TVP en guten nacht freunde
ein lied was schön ist.
ein lied was traurig macht.
ein lied was hoffnung macht.
ein lied das die schönheit und die gegensätze der gemeinsamkeit beschreibt.
ein lied was tränen in die augen treibt.
ein leid was zuversichtlich stimmt
ein lied als manifest der dankbarkeit für dich
![]()
Ik kom alleen als jij ook op mijn verjaardag komt.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Jullie mogen alleen komen als Disana ook komt.
Ian vindt jou een klootzak geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2007 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat feestje van Ian , die uitnodiging heb ik ook gemiist
22e?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom alleen als jij ook op mijn verjaardag komt.
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat kom ik op de dag zelf echt wel even melden.
Dronken enzo.
Je bent toch wel ergens geboren?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook altijd de vraag waar ik vandaan kom.
Ik ben daar in mijn kindertijd, maar ook in Leiden, in Wageningen en in Antwerpen opgegroeid.
In dat geval... jammer maar helaasquote:Op donderdag 22 november 2007 02:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
En Disana moet in haar eentje een verjaardagsliedje voor me zingen.
En bier drinken.
Hoe lang ben je nu dan ?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben daar in mijn kindertijd, maar ook in Leiden, in Wageningen en in Antwerpen opgegroeid.
Dus ja ! Ik woon er ook al niet meer sinds mn studietijdquote:Op donderdag 22 november 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toevallig.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Op dezelfde dag als Ian_Nick? Ik heb uit betrouwbare bron dat die op de 5e jarig is![]()
Jammer, je hád erin kunnen trappen.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Toevallig.
Dat is namelijk niet het geval.
Ik denk een week later..quote:Op donderdag 22 november 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Op dezelfde dag als Ian_Nick? Ik heb uit betrouwbare bron dat die op de 5e jarig is![]()
Ik zal je een hint geven:quote:Op donderdag 22 november 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, je hád erin kunnen trappen.
Te goed, want ik ben dom en blond net als Lobasca en ik snap hem nietquote:Op donderdag 22 november 2007 02:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven:
"It never stops"
En dat is een hele goeie.
Wie zegt dat ik nog blond ben?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Te goed, want ik ben dom en blond net als Lobasca en ik snap hem niet![]()
Dom, lomp en famous?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Te goed, want ik ben dom en blond net als Lobasca en ik snap hem niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |