quote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor eend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik lapo heb open ik een nieuwequote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 pc's naast elkaar kán soms handig zijn.
Zit ik in je straatje knul![]()
![]()
waar is de voet dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Maar ook vissen voetballen
[ afbeelding ]
Oow, ga dan ff terug naar bed en stap met het goede been uit bedquote:Op donderdag 22 november 2007 07:17 schreef RayMania het volgende:
Nee, sluiproute genomen.
Ben gewoon chagerijnig.
Nou, ik ben in elk geval niet chagerijnigquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Moggol
Koffie, veel koffie, vanavond eerder naar bed bloes
golfert is en heeft een gek ding, dus je liegtquote:Op donderdag 22 november 2007 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Bloes ziet het nu pas
We lagen om half 2 pas
Geen gekke dingen gedaan.
Helaas
SCHtijgt de verdoving naar je hoofd arm SCHaapjequote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef SCH het volgende:
golfert is en heeft een gek ding, dus je liegt![]()
wat heb je met de tandarts gedaan dan? Dat hij een verdoving nodig hadquote:Op donderdag 22 november 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
Tandarts --> verdoving --> mrmmblrrrrrr
Mijn nieuwe boor uitgeprobeerdquote:Op donderdag 22 november 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heb je met de tandarts gedaan dan? Dat hij een verdoving nodig had
Manon?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Againzender het volgende:
Poessie!!
Subtiele hint voor Golferquote:Op donderdag 22 november 2007 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Bloes ziet het nu pas
We lagen om half 2 pas
Geen gekke dingen gedaan.
Helaas
Jaaaaa ER is ook zo leuk, en nóg een afleveringetje, en nog eentjequote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Half2 ?? dammmen 's ochtends vroeg op....
Nog koffie ?
Niet meer zo naar je zin Bjoor?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef Bjoro het volgende:
zooooo.....straks even lunchen en dan weer vrolijk aan het werk
Die plaat isquote:Op donderdag 22 november 2007 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ultieme 90's hit op 538, Eend. I get knocked down.
Mijn Serious request plaat.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:47 schreef RayMania het volgende:
Seriousquote:Op donderdag 22 november 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Je herkent Andy Fordham bijna niet meer.
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SeriousDie heeft zich flink laten leegzuigPen zeg!
Hij is iets te laat gestopt met afvallen....quote:Op donderdag 22 november 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Je herkent Andy Fordham bijna niet meer.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:32 schreef borisz het volgende:
Ik zit nu aan de beaujolais nouveau,![]()
Ik ook, voor de derde dag achtereen hardlopen.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond allemaal
Maar eens flink sporten vanavond
Cool.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, voor de derde dag achtereen hardlopen.![]()
niet afgetraind ?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Heb zelf 12 jaar in een eerste elftal gespeeld. Trainde 2 of 3 avonden in de week. Ging op vrijdagavond tafeltennisen en op zondagavond zaalvoetballen.
Kijk eens wat er van is gekomen30 kilo overgewicht
Goed bezigquote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, voor de derde dag achtereen hardlopen.![]()
Jawel nog zes jaar topscorer bij de veteranen geweestquote:
Jij ook, uitstekend!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig
Ben weer terug, bijna 2 uur getraind.. nu ff snel douchen
en je valt nog steeds niks af?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig
Ben weer terug, bijna 2 uur getraind.. nu ff snel douchen
Kilo'squote:Op donderdag 22 november 2007 21:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je valt nog steeds niks af?
Hoezo bah?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hč bah Vaduz...
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n dikke wortel die lijkt op een...?
Een wortel in de vorm van een vraagteken lijkt me anders niet zo smakelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo bah?
je weet niet eens wat hij bedoelt. Dat jij er meteen vieze gedachten bij krijgt is je eigen probleem.
Americo is dol op Sinterklaas, anders had hij echt al vaker gesteigerd.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een wortel in de vorm van een vraagteken lijkt me anders niet zo smakelijk.
Ook niet voor Americo.
Ja ok, jij bent de expert natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat weet jij nou van wortels? 'Lijkt me' is ook al zo vaag.
Dan moet je ook niet rokenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
M'n ogen prikken als een gek, sigarettenrook in combinatie met lenzen is een dikke nono.
Ohja, weekend!
Hooray voor het rookverbodquote:Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
M'n ogen prikken als een gek, sigarettenrook in combinatie met lenzen is een dikke nono.
Ohja, weekend!
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja ok, jij bent de expert natuurlijk
Ik had volgens mij een IQ van 113 ofzo. Toen ik t een paar dagen geleden half brak speelden.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef RayMania het volgende:
Leuk spelletje, grappig dat vooral Afrika echt onbekend is hier bij mij.
Hoogste score tot op heden 174k.
http://www.minijuegosgrat(...)rld/hwdykyworld.html
Ik ga echt de mist in bij Afrika, het Midden-Oosten en grote landen als Brazilië, VS en Ruslandquote:Op donderdag 22 november 2007 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had volgens mij een IQ van 113 ofzo. Toen ik t een paar dagen geleden half brak speelden.
Zo weer maar een keertje proberenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga echt de mist in bij Afrika, het Midden-Oosten en grote landen als Brazilië, VS en Rusland.
Die waren idd vervelend. Geen idee waar Winnipeg ligt ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Medium bekende plaatsen is ook lastig, als ze dan China of Canada gaan vragen.
Op de grens bij Canada toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die waren idd vervelend. Geen idee waar Winnipeg ligt ofzo
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op de grens bij Canada toch?.
fles whisky minderquote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb geen medelijden.
Dan maar een biertje minder op een dag voor hun.
374k een paar dagen terug, liep vast op iets dat Afrika heet... (Ronde 10)quote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef RayMania het volgende:
Leuk spelletje, grappig dat vooral Afrika echt onbekend is hier bij mij.
Hoogste score tot op heden 174k.
vanaf hier ookquote:
Ik rook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 22:48 schreef borisz het volgende:
Tong en daar in Bloemendaal hebben in 2008 nog lastig. Peuken met 35 cent omhoog, en sjek stijgt 45 cent![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:16 schreef Bjoro het volgende:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
sterkte Tong
Probeer je nu te zeggen dat ik iets met mijn vriendin moet doen zaterdag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:16 schreef Bjoro het volgende:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
sterkte Tong
Got a linkje?quote:
Dus jij bent de volgende in de AH reclame?quote:
Dan draai je je toch weer om?quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekker kan je uitslapen omdat je vrij bent.. wordt je nog vroeg wakker
Sorry SCH, ik vergat het vraagteken??quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
En wat zat erin.
Een chocoladelul met ballen.
zoietsquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik iets met mijn vriendin moet doen zaterdag?![]()
http://www.minijuegosgrat(...)rld/hwdykyworld.htmlquote:
Zekersquote:
Heb vrij in de ochtend, dus ben wat aan het kloten op de computer met programma's, maar met zo'n spelletje komt er weinig van.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers
Is het rustig op je werk
Dat heb ik ook gedaan.. maar dat werkte niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb vrij in de ochtend, dus ben wat aan het kloten op de computer met programma's, maar met zo'n spelletje komt er weinig van.
Het werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Level 11 gehaald. Niet naar 12
Misschien een andere browser?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het werkt niet bij mij, krijg een blanco vlak waar je vlaggetjes kan plaatsen ?
![]()
Oeps, ik ben slechtquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:10 schreef Suijk het volgende:
Geen idee, heb Explorer. Zal wel liggen aan het feit dat ik op mijn werk zitquote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:38 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag.
Of gewoon lekker vrij te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef dndiek het volgende:
Mooie dag om te laat te komen op je werk
Is alvast een goeie oefening voor als je mandarijntjes hebt, Appelsientje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekker kan je uitslapen omdat je vrij bent.. wordt je nog vroeg wakker
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is alvast een goeie oefening voor als je mandarijntjes hebt, Appelsientje.
Ik ook. Net nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Level 11 gehaald. Niet naar 12
Ligt SCH in de buurt danquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga morgen even naar de bultrug kijken denk ik
Vroeger...quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Scholieren die 'staken' omdat ze te vaak op school zitten
Het moet niet gekker worden...
niks ultiem jaren 90, ultiem is bijvoorbeeldWonderfull Daysquote:Op donderdag 22 november 2007 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik kom niet verder dan level zevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Net niet![]()
Christmas Island, Cocos Island, geen idee waar het allemaal ligt.
Wel mn Traveler IQ met 2 puntjes omhoog
Zeg, buitenom die clubvoorkeur ben jij hier degene met een slechte smaakquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:30 schreef RayMania het volgende:
Jij hebt dan ook een slechte smaak, net zoals je clubvoorkeur.
Sorry was je vergetenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag ik de volgende keer ook in dat lijstje (niet het dilemma-lijstje) tong?
Komt niet door de firewall heen hierquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef tong80 het volgende:
Bos, Borisz, Bluezz en Ole :
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 2
Ik hoor net dat mn moeder wel wilquote:
Level 11 hier. Door m'n interesses en werk weet ik erg veel, maar op level 11 is de combi Klein kut eiland, kleine kaart en tijd me fataal.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Net niet![]()
Christmas Island, Cocos Island, geen idee waar het allemaal ligt.
Wel mn Traveler IQ met 2 puntjes omhoog
Wordt nog lastig dat dndiek niet in het openbaar mag schijtenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:00 schreef tong80 het volgende:
Kreeg deze van mijn favoriete oom op m'n mail. Zelf genomen in Beek en Donk :
[ afbeelding ]
Het mag wel hoor! Zolang je hem maar aan het lijntje houdt!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wordt nog lastig dat dndiek niet in het openbaar mag schijten.
Ben bezig. En morgenavond zijn we er gewoon weer hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef RayMania het volgende:
Tong, onthoud je dat FOK! morgen down is. Vandaag moet je dus voor twee dagen posten.
die ramden er fijn op losquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah, die beelden van die scholierenstaking in Middelburg... Kut politie.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben bezig. En morgenavond zijn we er gewoon weer hoor
Tranen met tuiten destijds?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Heb je gelijk in
Wie was er al user tijdens de grote downtime in 2001 ?
Lagen we er 4 dagen uit. Paar duizend posts en topics gingen er verloren. Ik verloor 2500 posts.
Ja mijn eerste post toen shmoopy zich aanmeldde is er niet meer. 2 jaar een relatie mee gehad daarnaquote:
Ach, extremen zijn zo lekker makkelijk om te gebruiken... Wij hadden ook een klein 'incident' (niet mijn woorden..), waar er wat dingen bij zijn gesneuveld naar het schijnt. (Ik zat niet echt in de buurt.), en de toon waarop er werd gereageerd was een beetje zo:quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah, die beelden van die scholierenstaking in Middelburg... Kut politie.
Alle posts waren van jou dus?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Paar duizend posts en topics gingen er verloren. Ik verloor 2500 posts.
sjimz heeft het denk ik druk genoeg gehad met die belachelijke scholierenstakingen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Hoor ik net dat de vrouw van een collega van mijn werk thuis is overvallen, inclusief gedreig met pistool. Die vrouw belt mijn collega en zei dat de daders nog in de buurt waren. Is even later politie uitgerukt met 70 man oid.
Misschien kan sjimz er straks wat over vertellen, was in Amsterdam-Noord.
Ja bedankt. Van je vrienden moet je het hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
[FOK!Awards 2007] Users Ook gestemd.
Engcatjuh dank voor de stemmen!
quote:
Hij vindt mij de meest overgewaaardeerde user. Dat kun je wel vinden maar dan er ook nog op stemmenquote:
Jij wordt toch helemaal niet gewaardeerd?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vindt mij de meest overgewaaardeerde user. Dat kun je wel vinden maar dan er ook nog op stemmen
Zie je wel dat je een leuke relschopper bent?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wordt toch helemaal niet gewaardeerd?
Ik ga overal het Elfstedentocht subforum noemen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
Meest respectvolle moderator:Bos81
Je wordt bedankt SCH !quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef SCH het volgende:
gvd heb ik net borisz als liefste user genomineerd, zie ik dat hij mij de grootste likker en huilie vindt
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef SCH het volgende:
gvd heb ik net borisz als liefste user genomineerd, zie ik dat hij mij de grootste likker en huilie vindt
had van mij kunnen zijnquote:
Helemaal geen moer aan. Zwaar tegenvallend.quote:
linq ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk geografiespelletje trouwens, even geprobeerd. Kwam niet verder dan t/m level 10 met 309.000 punten.
Staat hier ergens in Hools, daar heb ik het uitgehaald.quote:
22853 tot level 5quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen maar om Paul, Jamai en Jeroenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
Claudia was dan wel weer leuk en ik moet tot mijn schaamte bekennen dat wij in het deukje liggen om Rankin the Stars
Auwquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag terug gekomen van een lange vakantie in Sri lanka.... mijn moeder was dinsdag gevallen op haar pols... en had er echt heel veel last van... dus toen ze thuis was meteen naar de dokter...hoppa naar het ziekenhuis.. bleek dat haar pols is gebroken (waar ze al vanaf dinsdag mee loopt)
Ja, ik vind alleen homo's maar aardigquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen maar om Paul, Jamai en Jeroen.
Maar sex tussen 2 vrouwen vinden sommige dan juist weer erg opwindendquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat hetero mannen 'misselijk' worden bij de aanblik of gedachte aan sex tussen 2 mannen.
Was wel een opvalled stukje. Zag je hoe zuur die Gerstanowitch keek, alsof hem iets vreselijks werd aangedaan. Wat een pubers eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat hetero mannen 'misselijk' worden bij de aanblik of gedachte aan sex tussen 2 mannen.
Moeders had idd niet zo'n zin om daar naar het ziekenhuis te gaan....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Auw
Niet naar de dok. of zkh geweest daaro? Groot gelijk
MSCHN is kapoet![]()
Valt mee als de breuk niet gezet hoeft te worden. Maar is wel au en lastig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moeders had idd niet zo'n zin om daar naar het ziekenhuis te gaan....
ze had zelf een verband aangelegd (ze zit zelf ook in de verpleging)
Nog een geluk dat de breuk niet gezet hoefde te worden!!
En ja SCH als een goede zoon help ik haar
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
Wat was dat programma van Najib tenenkrommend slecht zeg. Echt ongelooflijk dat ze dat verzinnen en dan ook nog uitzenden.
Claudia was dan wel weer leuk en ik moet tot mijn schaamte bekennen dat wij in het deukje liggen om Rankin the Stars
lijkt mij nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef SCH het volgende:
Er is toch niks mis met wat Bjoro en ik op het toilet van Mick O'Connels hebben gedaan?![]()
![]()
![]()
Jij stelde wel wat vieze dingen voor, maar we hebben ons nog ingehouden. Heb jij de video nog?quote:
Nu pasquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Sri Lanka dus vanaf nu op de blacklist.
Hier nou begin je er zelf ook nog overquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij stelde wel wat vieze dingen voor, maar we hebben ons nog ingehouden. Heb jij de video nog?
Nee, daar zit tong al weken op af te trekkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef SCH het volgende:
Jij stelde wel wat vieze dingen voor, maar we hebben ons nog ingehouden. Heb jij de video nog?
ik kom er hier ook niet graag hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu pas
Als die ziekenhuizen in landen in dat deel van de wereld zijn gewoon niet iets waar je graag komt.
Polshoogte nemen heet dat.quote:
Je wordt traag golferquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
Hou jij nu de vinger aan haar pols appeltje?
Grootste player stond er niet tussen.quote:
Daarom is ie steeds zo vroeg op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nee, daar zit tong al weken op af te trekken
Iemand moet de lul zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vindt mij de meest overgewaaardeerde user. Dat kun je wel vinden maar dan er ook nog op stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |