Ik begrijp Dana wel, hoor! Hoe sneller je eet, des te meer tijd heb je om te spelen

Mag ik even

voor de persoon (P_iglet?) die vertelde dat babies een slaapcyclus hebben van 45 minuten? Vrijdag viel Eli in slaap en ik moest van alles doen, dus ik dacht, ff testen of het echt zo is, dus om ±45 minuten later de kamer ingelopen, en hij werd wakker zonder een krimp te geven! Normaal vergaat de wereld als je Eli niet heel behoedzaam wakker maakt. Dus ngmaals

Sinds een paar dagen hebben we de volgende symptomen:
Last van natte luier (al een weekje of zo) (geen rode billetjes, maar we zijn niet vreemd van sudocrem..)
Hij kwijlt ook al een aantal dagen (een week?)
Vrijdag vond schoonmoeder dat Eli rode wangetjes had
Gister en vandaag onrustig (donderdag was hij heerlijk lief en heeft veel geslapen). Vandaag echt heel veel brullen en vreet speen op, echt hard zuigen met veel kaakbewegingen (kauwen?).
Op aanraden van as. stiefmoeder eens in zijn mondje gevoeld en er is idd een stukje linksonder wat dikker.
Zou hij een tandje krijgen? Eli wordt over 4 dagen 3mnd... Of is dat wel erg vroeg? PR vindt dat de verdikking wel wat naar achter zit op het tandvlees. Hoelang duurt het totdat een tandje doorkomt?
Ik vind het zo zielig. Hij heeft pijn en je kan niets doen

Edit: net gevoed, schone luier en meneer is weer tevreden
[ Bericht 10% gewijzigd door DaviniaHR op 25-11-2007 18:59:45 ]