abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54800199
diksap is officieel ingekookt appelsap... soort limonadesiroop maar dan alleen van vruchten zonder toegevoegde suiker.
diksap hebben ze tegenwoordig van allerlei vruchten, in heeel veel verschillende smaken
dat leng je dus net als ranja aan met water.
pi_54803140
Davinia, Devin z'n darmpjes waren door het opnieuw gaan gebruiken van de probiotica weer wat overactief geworden. Nou krijgt hij sowieso al met gemak 5 luiers vol op een dag, maar nu was het 2 dagen lekker dun waardoor alles onder de stront zat
Maar goed, da's ook weer over.
.... met gevoel voor drama....
pi_54808592

Wij zijn et terug van een weekje vakantie en dat was erg leuk! Jet heeft het heel goed gedaan!
Maandag moeten we met Jet naar de dieetiste en die gaat ons begeleiden met wat ze wel en niet mag eten. ( geen koemelk-eiwit, kippenei en pinda's en noten ) Ik ben reuze benieuwd
Dinsdag moet ik naar het cb ( laatse keer (ziekenhuis) woog 6710 gram en was 66 cm lang ). Hopelijk mogen we nu ook met fruit gaan beginnen
Vorige week zijn we allemaal ziek geweest en ben ik uitgegleden van de trap terwijl ik Jet beet had ik was ( gelukkig!! ) bond en blauw en Jetje had helemaal niks!!

Jet krijgt nog steeds 5 voedingen van 200 cc op een dag en eigenlijk wil ik die laatste fles van elf uur laten vervallen, maar weet niet zo goed hoe! Heeft iemand tips?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_54808912
Wat moet dat schrikken zijn, zeg. Gelukkig dat jij bont en blauw bent.....soort van met de schrik vrij gekomen dus.

Ik heb de fles van 17.00 laten vervallen, die ging naar 19 uur en daarna rond 22 uur de laatste fles. Snappie ? Of zal ik het wat uitgebreider opschrijven ?
pi_54809012
Kp die snap ik! Nou zal eens kijken of dat wil lukken! Geef je dan tussendoor wat anders? Fruithapje ofzo om dat gat op te vullen?
ik ben me rot geschrokken en Jet ook! Ben wel met haar de huisartsenpost geweest, omdat ik niet wist hoe we gevallen waren Ben was / ben die hele val kwijt ......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_54809753
Ze hebben echt ruim 1,5 maand ( zoiets) 4 flessen gehad. Dat was voor een periode voldoende. Op een gegeven moment waren ze langer wakker en ben ik met een fruithapje begonnen. Eerst rond 15.00 uur fruit en dan rond 16.00/16.30 de fles.

Bij mij gaan ze daarna nog even slapen, rond 19.15 in bad en daarna de laatste fles.

Nu met 6,5 maand drinken 3,5 fles, maar wel fruit en groente. Tussendoor zijn we aan het klooien met broodkorstje enzo.
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:21:23 #57
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54809937
Beaker, heb je het gevoel dat ze de laatste fles niet meer nodig heeft....moet je Jet er voor wakker maken? Hier is Maud soms wel soms niet van de avondfles af. In de afgelopen week is ze van de 7 dagen 3 wakker geworden voor d'r late fles. Verder krijgt ze een ochtend- middag- en avondfles aangevuld met fruit en groentehap en soms als ze niet slaapt een rijstkoek met wat sap...

Kan me voorstellen dat je bent geschrokken zeg...ik schrok van het verhaal...dussuh... en wel lekkere vakantie gehad dat is
pi_54810387
We moeten haar altijd wakker maken en dan heeft ze zo'n heel zielig huiltje! Ze drinkt hem wel leeg
ik heb het wel geprobeerd en toen was haar eetschema zo:

8 uur fles
12 uur fles
4 uur fles
8 uur fles tussendoor ging het dan helemaal mis met haar slaapjes ( ze slaapt nog steeds na al haar voeding ongeveer 1 1/5 uur ) en nu kwamen we helemaal in de knoei en dat vond ze niet fijn .....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_54820823
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef p_iglet het volgende:
We hebben een zwarte gekocht via www.skandic.dk stuk goedkoper als bij de prenatal. En ze bezorgen gratis thuis, dus ook geen gesleep! Erg handig!
P_iglet als ik op jouw linkje klik, krijg ik een of andere vage reclame van ILead. Ligt dat gewoon aan mijn pc of klopt het linkje niet? Ik heb namelijk ook veel interesse in de stokke triptrap.

Ah gevonden! het juiste linkje is http://www.skandic.de Oef dat scheelt inderdaad veel geld met Prenatal! Moet je bij Prenatal ook die babyinzet er los bijkopen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Stiemie op 25-11-2007 11:54:16 ]
  Milf zondag 25 november 2007 @ 15:30:13 #60
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_54825494
Mijn gastouder en haar dochtertje hebben bijgehouden hoe snel Dana een broodje met smeerkaas naar binnenwerkt afgelopen vrijdag. Vier minuten twee broodjes .

Gek kind. Alsof ze niets te eten krijgt .

Heerlijk om te lezen hoe alle kindjes vooruit gaan
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_54827249
DANA! omg! wat een snelheid!!!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54827674
Oeps verkeerde url.

Stiemie, bij de prenatal moet je ook de babyinzet en het kussentje er apart bijkopen.
Dus het scheelt enorm. En de bestelling daar was echt super snel!!!

Ik zou geen reden kunnen bedenken om hem daar niet te bestellen.
  zondag 25 november 2007 @ 18:07:04 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54829862
Ik begrijp Dana wel, hoor! Hoe sneller je eet, des te meer tijd heb je om te spelen

Mag ik even voor de persoon (P_iglet?) die vertelde dat babies een slaapcyclus hebben van 45 minuten? Vrijdag viel Eli in slaap en ik moest van alles doen, dus ik dacht, ff testen of het echt zo is, dus om ±45 minuten later de kamer ingelopen, en hij werd wakker zonder een krimp te geven! Normaal vergaat de wereld als je Eli niet heel behoedzaam wakker maakt. Dus ngmaals

Sinds een paar dagen hebben we de volgende symptomen:
Last van natte luier (al een weekje of zo) (geen rode billetjes, maar we zijn niet vreemd van sudocrem..)
Hij kwijlt ook al een aantal dagen (een week?)
Vrijdag vond schoonmoeder dat Eli rode wangetjes had
Gister en vandaag onrustig (donderdag was hij heerlijk lief en heeft veel geslapen). Vandaag echt heel veel brullen en vreet speen op, echt hard zuigen met veel kaakbewegingen (kauwen?).
Op aanraden van as. stiefmoeder eens in zijn mondje gevoeld en er is idd een stukje linksonder wat dikker.

Zou hij een tandje krijgen? Eli wordt over 4 dagen 3mnd... Of is dat wel erg vroeg? PR vindt dat de verdikking wel wat naar achter zit op het tandvlees. Hoelang duurt het totdat een tandje doorkomt?

Ik vind het zo zielig. Hij heeft pijn en je kan niets doen

Edit: net gevoed, schone luier en meneer is weer tevreden

[ Bericht 10% gewijzigd door DaviniaHR op 25-11-2007 18:59:45 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54831947
davinia...vervelend als je niets kan doen he?!

die symptomen hebben we hier al paar weken trouwens,
maar niets van tandje te ontdekken hoor!
  zondag 25 november 2007 @ 22:10:30 #65
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54836200
Davinia, volgens mij kregen kindjes eerst de voorste ondertandjes. (Meestal.) Zit er daar een zwelling? En er worden zelfs kinderen geboren met tandjes (!) dus het kan wel.
En Dana! Records!

Hier eens even een opscheppost over Lena. Ik post zo weinig en alleen als het niet goed gaat.
Maar dus. Het is zo'n schatje, zo'n heerlijk ding!
Ze lacht met geluid! Is heerlijk rustig, geniet van kijken naar de mobile in haar box. Op schoot wil ze perse rechtop, en dan lacht ze echt alleen maar. Slaapt als een klein osje, zo fijn! Zo ontzettend tevreden is ze. Ik heb ook echt het gevoel dat ik haar kan 'lezen'. Ik heb er geen ander woord voor. Ik begrijp wat er is, waarom ze huilt, als ze al huilt. Wanneer ze moe is. We zijn een superteam, onze lieve Lena en ik. (Heb ik al verteld dat ik smoor op haar ben? Bij deze. Knetterverliefd.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54836857
Lishe, wat heerlijk
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54836893
Oh Lishe, hoe herkenbaar Ik had en heb dat met Lis ook zo. Dat is zo fijn
Genieten maar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54841573
Lishe, wat klinkt dat heerlijk!!!

Wij zijn gisteravond teruggekomen van een weekendje vakantiehuis met mijn schoonouders en schoonzusje.. Was een geslaagd weekend..
Vrijdag overdag in de auto gezeten, maar ondanks dat het bijna etenstijd was bij aankomst helemaal geen gedoe gehad..
Zaterdagochtend naar het zwembad geweest. Het was ontzettend druk (wij dachten, gaan vroeg, dan is er nog niemand, nou het stond vol met krijsende koters). Oma was ook mee, dus terwijl wij ons omkleden heeft oma opgepast. En daarna Chris mee het water in. Op een kleine twijfeling na bij het voelen van het "koude" water na, ging het fantastisch. hij heeft lekker op zijn rug gedreven. En ook een stukje onder water gelopen (onder zijn oksels vast, en daar ging hij voetje voor voetje!). En helemaal geen last van de spetterende peuters, of het galmende gegil. Dus dat was helemaal een succes en gaan we zeker nog eens doen hier.
En daarna heeft hij heerlijk geslapen..
Van buik naar rug draaien lukt nog steeds. Maar hij was ook druk bezig om van rug naar buik te proberen. Dat lukt alleen nog niet. Een klein zetje achter zijn bips, en dan gaat het wel.. En op schoot probeerde hij vanuit halve zit zichzelf op te trekken aan mijn handen. En zijn hoofdje kan hij ook best goed omhoog houden.. En dat allemaal voor het oog van opa en oma

Het voedingsgedoe lijkt weer wat bijgetrokken. Hij haalt nu overdag wel de 4 uur soms. of in ieder geval de 3 uur zonder teveel moeite. Dus dan komen we weer netjes uit met de 5 flesjes.. Voorlopig houden we dat johanesbroodpitmeel erg nog wel in. Hij spuugde op de forte ietsjes meer, en dat is nu zo goed als over.
pi_54841908
Dana, wat snel!

Lishe wat klinkt dat heerlijk.

Deepfreeze dat klinkt goed, fijn!

Even een vraag aan de moeders die wel eens zijn overgestapt van voeding.
Ik ga overstappen van Nutrilon naar Friso, maar kan iemand me vertellen hoe ik dat het beste kan doen?
Ik heb nu 5 schepjes Nutrilon en 1 schepje Friso, moet ik dat dan een dag aanhouden en per dag een schepje Nutrilon vervangen voor Friso, of kan dat sneller als het goed gaat? Of moet het juist langzamer?
pi_54842441
Davinia, 3 maanden voor tandjes is wel heel erg vroeg hoor.
En wat Marit zegt, Devin heeft ook al een poosje dat hij dingen doet waarvan we denken dat er eerdaags een tandje kan doorkomen, maar da's ook nog niet het geval.
En over records gesproken: mijn vader is tandarts, en vertelde dat een patiente van hem een baby had die geboren was met 2 tandjes Echte tandjes, hij heeft ze zelf gezien.
Echt bizar lijkt me...

Lishe, lekker verliefd op je dochter!
Geniet ervan. Heb je nog lang verlof?

Deepfreeze, jullie zwemavontuur klinkt supertof!
En wat goed van Chris dat hij aan opa en oma getoond heeft wat hij al allemaal kan.

En Beaker, wat eng! Kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent.
Gelukkig maar dat Jet er niks aan heeft overgehouden,
Jouw blauwe plekken zullen ook wel weer verdwijnen
.... met gevoel voor drama....
  maandag 26 november 2007 @ 10:13:15 #71
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54842504
Lucas is al bij Sinterklaas op schoot geweest

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54842724
Hee Lucas, jij held!!!

Appelsap, waarom ga je overstappen??? Ik heb verder geen idee hoe je dat het beste kan aanpakken, steeds iets meer Friso erbij doen en dan wat minder Nutrilon?

Davinia, ik heb ook een tijdje gedacht dat Meike een tandje kreeg, er scheen zelfs iets wittigs door, maar de arts op het cb vertelde me dat het een keratinepareltje was.....
En nu, is ze bijna 9 maand, en nog steeds geen tandje te bekennen. Kan wel een hele poos duren dus voordat er wat doorbreekt. En idd meestal zijn de eerste tandjes midden onderin.
Achternichtje van mij is ook geboren met tand!

Lishe, wat heerlijk dat je zo geniet van Lena, en dat zij zich ook zo lekker voelt!!!

Wij hadden zaterdag verjaardagsvisite, Meike natuurlijk wakker geworden van het lawaai, en even mee naar beneden. Wat een showbeest, alles laten zien wat ze kan, compleet met lachen en gek doen. Iedereen vond haar geweldig!! hihi
(alleen dacht ze afgelopen nacht dat we weer visite hadden blijkbaar...)

Woensdag naar het cb. madam weer eens wegen en meten. Ben benieuwd!
Ik verwacht niet dat ze kilo's is aangekomen, zo druk en bewegelijk als ze is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54842919
Ach wat een leuke foto's met sinterklaas!

Damian heeft dit weekend voor het eerst een zwarte piet gezien. Hij vond het prachtig, hij bleef maar lachen.

Meike wilde gewoon even mee genieten van al die gezelligheid beneden. Wel jammer dat ze vanacht lang te spoken dan!
Ik wil overstappen omdat Damian de Nutrilon alleen nog maar in papvorm wil.
Flesjes wil hij al een paar weken niet meer, hij wilde het eerst nog wel eens uit een beker maar nu ook niet meer! Het lijkt wel of hij de smaak niet meer lekker vindt.
Nu gaat het drinken uit een beker eigenlijk best goed, dus ik zou het wel handig vinden als ik hem in plaats van pap ook gewoon een beker kan geven. Die pap komt op het moment echt mijn neus uit en het is best onhandig als je een keer weg wilt. Ik hoop dus dat hij de Friso wel uit een beker wil gaan drinken.]
pi_54842971
Met een tand geboren ? Dat heb ik nog nooit gehoord, bizar lijkt me...Leuk dat Meike een showgirl is !

Appelsap...ik ben gewoon in 1x overgestapt. Dat ging hier prima. Waren ze natuurlijk nog wel kleiner en het was van BV naar Friso naar Kruidvat 1.

Hier ook al weken tandendoorbreek activiteiten. Slijm, kauwen, bijten etc etc. Ik geef ze wat druppeltjes (3x per dag). Chamodent, heet het (of hoe je dat ook mag schrijven). Misshien dat dat was is, Davinia??
pi_54843107
Agossie Lucas en dan ook nog lekker in de baard van Sinterklaas graaien . Wat een lekker mannetje zeg!
  maandag 26 november 2007 @ 10:52:55 #76
65960 sanger
pi_54843229
Nog eentje

pi_54843677
Och, Sanger, wat een mooi mannetje!

Appelsap, hier zijn we laatst van nutrilon standaard1 naar nutrilon forte1 gegaan. Elke dag een schepje meer forte erbij. Halverwege zijn we even gestopt, omdat Chris wat meer ging spugen. Maar dat werd niet erger, en het viel wel mee. Dus na 3 dagen zijn we weer verder gegaan met een schepje toevoegen. Hij heeft nog wel 3 dagen 5/1 gehad, om het pak standaard op te maken
Met het johannesbroodpitmeel hebben we eerst ook de laagste dosering gebruikt om te kijken of dat geen problemen gaf. Daarna zijn we gaan zoeken naar de ideale dosering.

Het advies van het CB en de nutrilonlijn was: doe het op gevoel. Gaat het goed, kan er een schepje bij, vertrouw je het niet, wacht dan even af. Ze gaven ons de opties: eerst half om half een paar dagen en dan gelijk helemaal over. Of een schepje per dag erbij.. Wij hebben het laatste gedaan, omdat hij wel eens last van darmkrampjes heeft gehad, maar vooral goed op Chris gelet en hoe tevreden hij op zijn voedingen was.
  maandag 26 november 2007 @ 11:25:07 #78
65960 sanger
pi_54843860
Het slapen gaat ook steeds beter gelukkig

's Nachts slaapt hij goed door, en komt volgens planning om 2 uur. Alleen 's ochtends is hij nog een uur te vroeg, om 6 uur.
  maandag 26 november 2007 @ 12:10:49 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54844676
Wat een heerlijke foto sanger!

Meiden (en een enkele papa), help eens. Ik wil een jasje gaan maken voor mijn kindje.
Het moet een lente/zomer-jasje worden, maar ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten voor een kindje van tegen die tijd een maand of 5. Moet ik dan voor 62 of voor 68 gaan?
68 is natuurlijk wel een stukje veiliger, dan is er een kans dat hij er een tijdje mee toe zou kunnen.
Help?
pi_54844746
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke foto sanger!

Meiden (en een enkele papa), help eens. Ik wil een jasje gaan maken voor mijn kindje.
Het moet een lente/zomer-jasje worden, maar ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten voor een kindje van tegen die tijd een maand of 5. Moet ik dan voor 62 of voor 68 gaan?
68 is natuurlijk wel een stukje veiliger, dan is er een kans dat hij er een tijdje mee toe zou kunnen.
Help?
Je kunt idd beter 68 doen. Beter te groot dan te klein. Je kan dan altijd de mouwtjes nog een keertje om slaan.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54844757
BE ik zou voor 68 gaan.
Pepijn is nu bijna 5 maanden, is gemiddeld van grote en draagt sinds een maand zijn winterjas maatje 68. Wel nog met omgeslagen mouwen.
Als je 68 maakt dan kan je kindje het tenminste de hele zomer aan. Met dat nederlandse weer heb je in juli ook nog een jas nodig
  maandag 26 november 2007 @ 12:19:16 #82
65960 sanger
pi_54844849
BE waarom zou je dat jasje nu al maken? Of wil je het doen omdat je nu de tijd hebt (ivm zwangerschapsverlof)?
  maandag 26 november 2007 @ 12:19:21 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54844853

Nog een vraagje dan. Het patroon heeft druk-knopen. Dat zou ik voor en winterjas niet snel doen, maar voor een zomerjas zou het toch wel moeten kunnen? Het wordt een jasje van jeans, dus dan zouden een paar van die koperkleurige drukkers wel heel leuk staan lijkt me.
pi_54844865
Ik zou ook voor maat 68 gaan hoor! 62 lijkt me erg klein voor een baby van 5 maanden.

Deepfreeze bedankt! Ik heb hier ook nog 1/3e blik Nutrilon over, dus voor nu meng ik het dan wel en elke dag een schepje Nutrilon minder tot het op is.
  maandag 26 november 2007 @ 12:20:36 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54844883
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef sanger het volgende:
BE waarom zou je dat jasje nu al maken? Of wil je het doen omdat je nu de tijd hebt (ivm zwangerschapsverlof)?

Dat laatste idd. Ik had een leuk lapje gehaald om een tuinbroekje van te maken, maar dat tuinbroekje heb ik nu al gekregen (in gestreepte jeans stof ) en nu ligt dat lapje me echt vreselijk aan te staren, plus dat ik ernstig op zoek ben naar andere bezigheden dan Medisch Centrum West. Ik moet af en toe echt even van de bank af, anders kan ik 's avonds niet meer lopen.
pi_54844904
BE, drukknopen kan prima hoor. En als het wat kouder is kan je altijd nog een dikker truitje eronder doen. Met een maand of 5 kunnen ze ook wel wat meer hebben.
  maandag 26 november 2007 @ 12:22:45 #87
65960 sanger
pi_54844926

Als ik me goed herinner van mijn neefje was die destijds 68. Zelfde dus als de andere hier zeggen
pi_54845511
Chris is nu 3,5 maand en heeft al maat 62/68.. Vooral qua truitjes passen sommige 62-s al niet meer..
Ik had voor de kerst al een mooi truitje(68) gekocht tijdens de zwangerschap. Maar denk dat hij het volgende week aankan met sinterklaas. Zijn jas is nu 68, qua lengte is het mooi, alleen zijn handjes steken amper uit de mouwen, dus die blijven lekker warm.. Maar Chris zit dan wel op het bovenste lijntje van de groeigrafieken..
Dus ik zou zeker geen 62 nemen. En anders hopen op mooi weer vroeg in het jaar
  maandag 26 november 2007 @ 16:49:35 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54849666
Volgens mij zitten we hier echt te wachten op de eerste losse stapjes
Lopen aan de hand gaat goed, los staan gaat steeds beter; hij staat regelmatig iets met twee handen te bestuderen of doet allebei z'n handen demonstratief in de lucht "zie je wel hoe goed ik dat al kan" .. Overseken van tafel naar bank etc. gaat goed en regelmatig heeft ie in het midden dan beide handen los...

Jongetjes langzamer dan meisjes?? Zware jongetjes lui en nog langzamer??
Ha, mooi niet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54849688
Morgen naar CB, ben benieuwd

vanaf welke maand ging jullie zoon of dochter in de wandelwagen? Jet is namelijk uit haar bak gegroeid en vandaag heb ik gewandeld terwijl ze in wabdelwagen zat. Het ging opzich wel goed, maar ze kan niet helemaal in ligstand. Zou dat erg zijn?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 26 november 2007 @ 16:57:06 #91
3011 E.T.
pi_54849813
Ik denk dat je al blij mag zijn dat je vijf maanden de kinderwagenbak hebt gehaald Velen redden dat niet eens.

Gewoon zo plat mogelijk, meer kun je niet doen (en lekker in de voetenzak met dit weer natuurlijk )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54850090
Hey!
maat 68 doen hoor BE!
(duh..spuit 11)

Beaker, hier ligt ilse al zeker een maand in de wandelwagen!
hij kan hier wel redelijk horizontaal, maar dat is bij alle merken toch wel zo?

Hier vanmiddag een schaterlach !
drie trouwens vlak achter elkaar! Wat is dat líef !!!!!
ik was even helemaal kriebelig-verliefd

en nu ben ik maar extra raar aan het doen in de hoop dat ze weer moet lachen
wat voor V dan wel weer erg lachwekkend is.
  maandag 26 november 2007 @ 17:55:20 #93
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54850864
Ik heb even snel bijgelezen. Ben een weekje op vakantie met mijn schoonpa in Las Vegas. Manlief zorgt voor de kleine en is nu al blij wanneer ik vrijdag weer thuis ben. Ik mis Anna wel heel erg, maar weet dat ze met d'r paps en mijn ouders ook in goede handen is. Maar ik moest gewoon even bijkomen, ook na deoperatie enzo. Ik vertrek zo naar het outlet centrum om eens even te kijken wat voorleuk spul ze voormijn frummeltje hebben!

Oja, wij hebben ook een TripTrap - een knalrode met een streepjes xzitting. Is gewoon een leuk ding.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54851621
owh...... Ze lag echt met haar hoofd tegen die bak aan en haar voeten kon ze niet meer strekken!

Be, ik zou ook voor maat 68 gaan Jet heeft nu al een jasje maat 74 aan en is net vijf en halve maand!

Memmel lekker genieten!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_54851695
Hoe gaat het met je eetschema, Beaker ?
pi_54852569
Nou niet Jet barst ineens van de honger!? Dus die fles van 11 uur laat ik nog maar niet vervallen.
Morgen op het CB zal ik eens vragen of ze nou eindelijk eens fruit mag of iets anders, want volgens de dietiste moet ik echt wachten tot ze 6 maanden is ....... maar ik merk echt dat ze wat anders wil en meer
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_54854381
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:36 schreef Beaker het volgende:

Be, ik zou ook voor maat 68 gaan Jet heeft nu al een jasje maat 74 aan en is net vijf en halve maand!
Anna heeft nu ook een jasje maat 74.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 november 2007 @ 21:11:41 #98
3011 E.T.
pi_54855164
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef YPPY het volgende:

[..]

Anna heeft nu ook een jasje maat 74.
Ik moet Tijn z'n arm bijna breken om in 86 te komen
pi_54855368
Tijn al aan de wandel?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 november 2007 @ 21:21:03 #100
3011 E.T.
pi_54855488
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:17 schreef Moonah het volgende:
Tijn al aan de wandel?
nog niet, maar ik zie 'm een dezer dagen zo maar, per ongeluk, een paar stapjes zetten

ik heb continue alle camera's standby staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')