abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54773230
Ik gooide hem dicht!

Het grote kleine babietjes topic deel 125

Babietjes:

16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

[ Bericht 2% gewijzigd door Five_Horizons op 29-11-2007 23:27:50 ]
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54773705
de laatste berichten uit #125:
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat het hier een sprongetje is, alleen qua tijd is het wat vreemd (3,5 week na de vorige).
Chris begint nu in mij "weg te duiken" als hij op mijn arm zit, en _Flash_ of ikzelf via de spiegel wat tegen hem zegt. Echt een lief lachje en terugtrekken..
En hij begint ook meer te reiken naar spullen. Als ik met hem op mijn arm rondloop, dan wijst hij naar dingen en buigt zijn bovenlijfje ook die kant op.
En vanmiddag het nieuwste kunstje: als ik hem op zijn buik neerleg, met zijn armen onder zijn lijfje, kan hij zelf naar zijn rug rollen!!! Dat is al 3 keer gelukt, en 1 keer op video voor papa
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Mibos het volgende:
DF misschien heb je daar inderdaad een beetje de problemen te pakken en hopen dat hij er gauw weer uitkomt.
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:29 schreef appelsap het volgende:
Wauw Chris wat goed!

Hier ook weer wat nieuws.
Een aantal dagen geleden was het eerste woordje Mama.. en vandaag zei Damian ineens ook Papa! Hij heeft het inmiddels al meerdere keren herhaald. Hoop dat hij het vanavond ook nog een keer zegt als zijn papa thuis is.
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef Deepfreeze het volgende:
He Appelsap wat leuk! Hoeft papa niet meer jaloers te zijn
Wat een hoop eerste keren.. Maar dat heb je natuurlijk altijd met die kleintjes..

Hier ook een eerste keer happy in de draagdoek. Had Chris er wel vaker in gehad. Maar het was altijd brullen. Maar vanmiddag ging het goed. Eerst samen de vaatwasser uitgeruimd. Daarna even naar de brievenbus, en ook nog maar even een rondje gelopen. En alles zonder een kik te geven. Dus dat is ook weer een vooruitgang en ook gezellig. En ook gelijk 3,5 uur tussen de flesje gelaten.
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef Nijna het volgende:
Chris, wat goed . En stoer dat het op video staat, goed gedaan DF!

Appelsap wat leuk dat Damian ook papa kan zeggen, hopelijk doet hij het vanavond voor papa zelf ook nog eens keer .

Ik heb vandaag een draagdoek besteld, ben heel benieuwd wat Mirte ervan zal vinden...
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:40 schreef --Eveliene-- het volgende:
Chris, wow wat goed!

En Appelsap, wat heerlijk he, als ze voor het eerst mama en papa kunnen zeggen
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54776301
Wat gaven jullie je kinderen ipv een fles ? Diksap,liga.......of gewoon water en liga ? En hoeveel drinken ze dan ? Neem aan dat ze niet 180 ml diksap gaan wegklokken....hihi...

Denk namelijk dat de meiden behoefte hebben aan meer vast voedsel.
pi_54777880
Het lijkt hier echt weer wat beter te gaan qua huilen.
Dan tel ik net maar even niet mee, brullen in bed en dan als ik haar eruit haal stil zijn en gaan lachen... Maar het lijkt erop dat ze nu na nog maar een knuffel dan toch in slaap is gevallen .
Fake it till you make it...
pi_54778026
KP hier een klein flesje 120cc water in het begin en nu soms diksap of thee.

Nijna wat fijn dat het al iets beter lijkt te gaan met het huilen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54778142
k_p waarom begin je niet met broodkorstjes ipv liga??
Stuk minder suiker, en dan kunnen ze met wat oefening straks boterhammen eten ipv fles.
Vanaf 6 maanden mogen ze broodkorstjes en als dat goed gaat ook gewoon brood.
  donderdag 22 november 2007 @ 10:42:58 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54778207
En liga kan toch ook heel erg tegen het gehemelte gaan plakken dacht ik? Dat is met brood toch ietsje minder.
pi_54778379
Ik zou beginnen met water, als ze dat tenminste lusten. Minder suiker dus dat is beter.
Hier plakt het brood juist meer dan de liga.
pi_54778418
oh...wat worden ze groot....brood , das handig ! Thx maar weer !

En dat plakken...dat is het dus...dacht al, wat doet Floor raar
  donderdag 22 november 2007 @ 10:55:57 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54778433
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik zou beginnen met water, als ze dat tenminste lusten. Minder suiker dus dat is beter.
Hier plakt het brood juist meer dan de liga.
Oh ja, jij had die hele schijf op zijn gehemelte zitten toch?
pi_54778469
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, jij had die hele schijf op zijn gehemelte zitten toch?
Ja, klopt.
pi_54778483
geef ik ze net wat water (gewoon in een flesje ).... doen ze net alsof ze niet meer kunnen zuigen. Geen idee wat ze met speen moeten, rare kinderen...
  donderdag 22 november 2007 @ 11:00:10 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54778516
Uhm, wat is diksap?

Eli kan trouwens zich ook oprichten en half liggend naar semi rechtop!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54778524
Dat deed Damian ook altijd, hij 'lust' (wil) geen water!
Nu hij het tegenwoordig uit een beker krijgt is het wel goed.
pi_54778529
Ethan heeft dus spruw and sinds gisteren heeft hij er ook echt een beetje last van lijkt wel. Hij is huilerig en jengelig, maar drinkt gelukkig nog steeds even gulzig z'n fles op. Na z'n fles van 20.00 is hij af en aan wakker geweest tot z'n laatste fles van middernacht en heeft toen tot 09.30 geslapen!! (en ik ook, dus ik kom net pas op kantoor binnenwandelen.. hihi) Beetje stomme vraag hoor, maar kun je zonder bv te geven ook zelf spruw krijgen? En zo ja, hoe weet je dat en wat doe je er aan?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54778557
ja dat kan jellyrose.... naar de huisarts gaan en medicatie vragen. Krijg je waarschijnlijk daktarin gel voor in de mond van Ethan.
De kans dat jij het krijgt als je geen bv geeft is wel heel klein trouwens. Open kwetsbare huid is gevoelig voor spruw dus tepels enzo... en als je wondjes in je mond hebt en een verlaagde weerstand. Maar geen grote kans daarop.
pi_54778619
Thx P_iglet - Ethan heeft dus al druppeltjes van de HA gekregen, maar ik vroeg me meer af of wij het ook (makkelijk) zouden kunnen krijgen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54778621
Jellyrose, ben je er al bij de huisarts mee geweest? Want je kan daar gewoon een middeltje voor krijgen. Moet je wel doen, zeker als hij er last van heeft hoor.
Als je alles van Ethan gewoon goed schoon houdt, dat wil zeggen spenen telkens uitkoken, gebruikte doekjes meteen in de was en dat soort dingen dan is de kans heel klein dat jij zelf ook spruw krijgt. En geen doekjes of spenen van hem in de mond nemen want het is wel besmettelijk.
Als je het zelf ook hebt, dan zul je dat zien en vaak heb je er dan ook wat last van, dan ga je naar de huisarts.

Edit: ik zie dat je al een middeltje er tegen hebt, Mooi zo!
pi_54778668
Zo, ik heb weer even bijgelezen.

Allemaal sprongetjes, nieuwe dingen die de kleintjes kunnen, willen en zeggen. Leuk!
Devin blijft niet achter wat dat betreft, hij rolt zo af en toe van buik naar rug of andersom (bij voorkeur als mama niet kijkt ) en doet nu echt zijn best om speeltjes te pakken waar hij moeilijker bij kan komen (die boven het speelkleed hangen of net buiten bereik in de box. Ook stopt hij zelf zijn speentje weer in zijn mond.

En eindelijk hebben we een oplossing gevonden voor zijn "ik word in bed gestopt dus ga ik keihard huilen, ook als ik moe ben" - trucje. We stoppen hem niet meer in, maar leggen de deken los bovenop hem waarna hij het zelf gelijk over zijn hoofdje trekt. Zo slaapt hij dan ook, met de deken over zijn hoofd. Eerder gebruikte hij daar een tutteldoekje of hydrofiel luier voor, maar meneer heeft nu blijkbaar grof geschut nodig
We hebben een Babysense in zijn bedje liggen waarbij een alarm afgaat zodra er geen beweging (ademhaling) waargenomen wordt, dus hierover stressen doe ik niet meer, hij vindt dit blijkbaar prettig.
.... met gevoel voor drama....
pi_54778715
He Jelly, vervelend zeg die spruw, hopelijk gaat het snel weer over..

Chris heeft zich vanochtend nog 3 keer omgerold waar papa bij was.. Hopelijk een blijvend kunstje..

Gisteravond werd hij om half 9 wakker, nog een half uurtje gespeeld en om 9 uur een flesje (230). rond kwart voor 10 is hij naar bed gegaan. Vanochtend was het om half 6 al wat gemiep. Op een speentje nog een half uur uitgesteld. Maar papa moest er om 6 uur toch echt wel uit met de kleine man. En om 6.20 weer een flesje. En zonet was het half 11. Dus ruim 4 uur op een fles. Hopelijk houd hij dat vol. Dan hoeven we overdag niet zo te stressen en te rekken. En kan hij misschien zelfs zijn ritme weer wat naar achteren gooien. Maar eerst maar eens kijken wat vandaag brengt..
pi_54779085
Deepfreeze, een flesje van 230 is eigenlijk teveel. Ze houden een norm aan van 200 per fles, en meestal is het pas als ze wat groter zijn dan eventueel wat meer.
pi_54783229
He Appelsap, we hadden nog een schepje over voor die dag.. En hij heeft het zonder problemen opgedronken. Ook geen last van gehad volgens mij.. Maar het was een uitzondering hoor. Vandaag gaan we weer netjes voor de 5*200.

Er zat net weer 4 uur tussen de flesjes. Vandaag heeft hij al 2 uur op zijn schema gewonnen. Eens kijken hoe de volgende 2 flesjes gaan, maar ik ben voorzichtig positief...
pi_54784240
Ah zo, ja voor een keer maakt het niet uit... maar hier op het CB zeiden ze dat je het in ieder geval beter niet als norm kan nemen. Als het niet nodig is tenminste, als het niet anders kan dan moet het wel.
Dat klinkt heel erg netjes, misschien is hij er nu echt klaar voor!
pi_54785357
Had ik gezegd dat het beter ging mbt huilen...? Toch wat vroeg gejuicht geloof ik .
Misschien moet ik er maar gewoon niks meer over zeggen, volgens mij leest ze mee .
Fake it till you make it...
  donderdag 22 november 2007 @ 19:14:48 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54786807
Zo ik ben ook weer even bijgelezen. Vandaag met Anna weer naar het cb geweest. Nu 7860 gram en 66 cm (ze is een cm gekrompen tov vorige maand ). In een maand maar 2 ons aangekomen. Komt natuurlijk doordat ze ligt te bewegen alsof het een Duracel konijntje is. Ze ligt geen seconde stil.
Ze gaat echt door een sprongetje heen. Haar honger lijkt niet te stillen en ze doet ineens zoveel meer lijkt het.
Cb arts: "Zo Anna, kijk eens, mijn stethoscoop, kun je die al pakken? Ojee, kijk nou, je eet 'm zelfs al op! Jij bent wel een bijdenhandje he..." Anna: "Wawawaaaaaawaaaaaieeieieieiei"
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')