Toch nog even op reageren:quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef starla het volgende:
[..]
He? waarom krijg ik het punt dan niet?
-edit- ooohw wacht: je wilde ook de vertaling, dan moet je de vraag voortaan iets duidelijker stellen, ik las 'wat' in die zin als 'iets', dus: in welke taal staat hier wat (iets) in het Nederlands geschreven?
Jawel, tres bien !quote:Op woensdag 21 november 2007 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Zwaartekracht = Newton
Ja dat klopt! Weet ik bijna zekerquote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef qonmann het volgende:
Manon Thomas ?
O, die had je wel gezien...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:36 schreef qonmann het volgende:
Slaap ze ..die eerste foto ..herkende haar toen niet
Jawel ..maar in combinatie met het bad ..verder had ik het niet aangeklikt ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die had je wel gezien...![]()
Niet gehoord van de ophef rond de van haar gestolen naaktfoto's en het (niet zo schokkende) filmpje?
Right !quote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef Flaccid het volgende:
Digital Right Management ?
gecheckt en okquote:Op woensdag 21 november 2007 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
griffin
Juust!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
griffin
even gegoogled en je bent er bijna;quote:
Punt naar RFquote:Op donderdag 22 november 2007 08:25 schreef hhhpsycho het volgende:
ik vind het prima punt naar RF?
RF+1quote:Op donderdag 22 november 2007 07:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Sipke Jan Boersema ofzo.
Die van de rookworst of van de liftster?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:33 schreef hhhpsycho het volgende:
@ Carolyne waar heb jij je onderschrift vandaan, quote of zelf bedacht?
Gummbahquote:Op donderdag 22 november 2007 08:37 schreef hhhpsycho het volgende:
lifster
Iemand hier The System of the World gelezen? Gaat hier o.a. overquote:Op woensdag 21 november 2007 23:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jawel, tres bien !
Die andere was Leibnitz
Nooit van gehoord,quote:Op donderdag 22 november 2007 08:40 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Iemand hier The System of the World gelezen? Gaat hier o.a. over
Reken ik goed, het ging om het transport met de trein vanaf Californië naar de rest van Amerika. hhhpsycho +1quote:Op donderdag 22 november 2007 08:58 schreef hhhpsycho het volgende:
vroeger werd de sla vervoerd met boten geloof ik (of andere trage apparaten) en werd de sla vers gehouden door het op veel ijs te leggen ----> aka ijsberg dus sla die zo vervoerd werd kennen wij nu als ijsbergsla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |