Net gemist, wat zei Smeets erover?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Smeets staat er nu over te praten bij het Sportjournaal trouwens.
Inderdaad, en daarmee is dat argument weg. Het was een knappe prestatie toen van hem dat hij 5e werd, maar iedereen weet dat dit voornamelijk kwam doordat het halve peleton uit te tour werd gezet of stapte.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij was vijfde in de dope-Tour van 1998. Ken je klassiekers.
Nou ja het begint bij mij wat te vervagen, maar ik heb jullie hier jaren geleden al gezegd dat ze allemaal gebruikten!!! Ik heb het met logica aangetoond...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij was vijfde in de dope-Tour van 1998. Ken je klassiekers.
Hoe zit het met de kunstblaas van Armstrong trouwensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou ja het begint bij mij wat te vervagen, maar ik heb jullie hier jaren geleden al gezegd dat ze allemaal gebruikten!!! Ik heb het met logica aangetoond...
Geloof er maar eens aan, ALLEMAAL!!!
Dat we vooral moeten wachten tot het bewezen is. Verder niet heel veel nieuws.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Net gemist, wat zei Smeets erover?
Lekker geloofwaardig danquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef TheArt het volgende:
Oke, de beschuldigingen mogen al niet serieus genomen weer worden. De langlaufers en biathleten zijn namelijk alweer vrijgepleit van enig dopinggebruik. De dopingexpert van de ARD noemde op WDR radio nu alleen nog maar wielrenners en atleten. Het wordt steeds lachwekkender
Serieus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef TheArt het volgende:
Oke, de beschuldigingen mogen al niet serieus genomen meer worden. De langlaufers en biathleten zijn namelijk alweer vrijgepleit van enig dopinggebruik. De dopingexpert van de ARD noemde op WDR radio nu alleen nog maar wielrenners en atleten. Het wordt steeds lachwekkender
Ach vaderlandsliefde. In mijn geval: Museeuw en VDB waren ook zwaar gedopeerd , maar maakt dat hen nu mindere helden ? Ik vind van niet hoor ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:22 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd is onschuldigdat heb ik besloten en is beter voor mijn vaderalndsliefde tijdens de sport
VDB wel, maar vooral omdat meer een zielige man is gewordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach vaderlandsliefde. In mijn geval: Museeuw en VDB waren ook zwaar gedopeerd , maar maakt dat hen nu mindere helden ? Ik vind van niet hoor ...
Ik geloof dat nu niet meer, voglens mij heeft Armstrong er ook zonder kunstblaas mee weg kunnen komenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zit het met de kunstblaas van Armstrong trouwens
ow het leeft weerquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik geloof dat nu niet meer, voglens mij heeft Armstrong er ook zonder kunstblaas mee weg kunnen komen
quote:ARD VERONTSCHULDIGT ZICH VOOR BERICHT
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Duitse televisiezender ARD heeft
afstand genomen van zijn eigen bericht-
geving rond de "bloedbank" in Wenen.
Dinsdag beschuldigde de ARD zo'n 30
sporters van bloeddoping. Vooral Duitse
wintersporters werden geviseerd, maar
ook (gewezen) renners zoals Boogerd,
Totschnig, Rasmussen en Mensjov.
Nu trekt de ARD zijn staart in. "Het is
niet te rechtvaardigen en niet met onze
beroepsopvattingen te verenigen dat die
verdachtmakingen gedaan worden zonder
bewijsbare en verifieerbare feiten",
zei een ARD-presentator. De zender ver-
ontschuldigt zich bij de wintersporters.
quote:KASJETSJKIN BEDANKT ADVOCAAT MISSON
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Andrej Kasjetsjkin heeft de samenwer-
king met zijn Belgische advocaat Luc
Misson stopgezet. "De reden van de
breuk valt onder het beroepsgeheim",
zegt een medewerker van meester Misson.
Kasjetsjkin werd afgelopen zomer be-
trapt op bloeddoping. De Kazak nam
meester Misson, die zijn sporen al had
verdiend met de zaak-Bosman, in de
arm. Misson voert aan dat elke doping-
controle een inbreuk is op de privacy.
"We zijn ontgoocheld, want we weten dat
we gelijk hebben. De UCI was bang van
ons dossier. Daarom is het spijtig dat
het hierbij zal blijven", luidt het.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:39 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel, Boogerd heeft altijd dope vrijgereden
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:39 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel, Boogerd heeft altijd dope vrijgereden
quote:Ivan Basso: "Ik droom van de Tour"
do 17/01/08 - "Deze schorsing is het beste dat mij overkomen is in mijn loopbaan", zijn de verrassende woorden van de Italiaan Ivan Basso.
De 30-jarige renner zit een schorsing uit van twee jaar voor zijn rol in de zaak-Fuentes.
"Ik voel me een beter mens nu. Ik heb tijd om na te denken."
"Zo'n schorsing verandert je leven en nu ben ik klaar om terug te keren."
Ivan Basso (foto) mag pas in oktober 2008 weer koersen, maar is niet gestopt met te leven als een profrenner.
De Giro-winnaar van 2006 traint dagelijks meerdere uren.
En hij blijft dromen van de gele trui. "De Tour is mijn ultieme droom."
"Ik wil er stap voor stap weer geraken", zegt Basso nog.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:59 schreef maril het volgende:
243 Teletekst do 17 jan
**************************** NED.2
21.25-22.00 uur ANDERE TIJDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |