abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:05:00 #101
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55717365
Dat ik hier nog geen tvp heb.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:07:01 #102
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55729495
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat ik hier nog geen tvp heb.
Te Veel Pillen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55740811
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Te Veel Pillen ?
& tevens TVP!
Pain is temporary, pride is forever
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 13:45:33 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55744631
tvp = testosteron voor Patrik (Sinkewitz)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55870042
quote:
Amfetaminen aangetroffen bij renner Schumacher

STUTTGART - Bij wielerprof Stefan Schumacher zijn kort na de wereldkampioenschappen in Stuttgart sporen van amfetaminen aangetroffen. De Duitse winnaar van een bronzen WK-medaille bracht het nieuws zelf naar buiten via een pr-bureau.

Hij hoeft niet bang te zijn voor een schorsing, aangezien het geen officiële dopingcontrole betrof.
Schumacher ramde in de nacht na de wereldtitelstrijd met zijn auto onder invloed van alcohol een tuinhek. Uit het bloedonderzoek, bedoeld om de hoeveelheid alcohol vast te stellen, kwam de aanwezigheid van het verboden stimulerende middel naar voren. ,,Ik heb geen idee hoe dit kan'', verklaarde Schumacher. ,,Ik weet wel zeker dat ik nooit een verboden middel heb gebruikt.''
pi_55870344
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Z'n moeder zal wel weer een attestje hebben uitgeschreven
pi_55870379
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Z'n moeder zal wel weer een attestje hebben uitgeschreven
Het was geen dopingcontrole, maar een alcoholcontrole. Ik vermoed dat de UCI weinig kan met een dergelijke controle.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 januari 2008 @ 12:43:44 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55870623
maarja de Duitse media zal hem wel veroordelen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55870939
Hij zal sowieso wel aan de schandpaal worden genageld.

Maar kunnen ze hem omwille van het ethisch charter van competitie buitensluiten, ook al wordt het dan geen officiële dopingschorsing?
pi_55871054
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef Leatherface het volgende:
Hij zal sowieso wel aan de schandpaal worden genageld.

Maar kunnen ze hem omwille van het ethisch charter van competitie buitensluiten, ook al wordt het dan geen officiële dopingschorsing?
aangezien het geen betrekking heeft op de sport zelf kunnen ze juridisch niks alleen zijn imago heeft een flinke deuk gekregen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:13:09 #111
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55871250
Da's toch ook niet de eerste keer voor Schumacher?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_55871322
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Da's toch ook niet de eerste keer voor Schumacher?
3x al maar al 3x niks gebeurd. Eerste keer in 2005 vrijgesproken, tijdens het WK kwam het zogenaamd door de diarree en nu de 3x
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:31:21 #113
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55874862
Dan had Floyd Landis toch ook de Tour in 2006 gewonnen als je door 'ongelukjes' wat meer medicijnen moet slikken?
pi_55878737
Ik wou al zeggen: Alweer?!

Maar Ullrich werd anders ook flink gepakt voor het gebruik van een pretpil (een zelfde als die Schumi wellicht tot zich nam na zijn bronzen plak ) in de disco
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:22:39 #115
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55889266
Hopen dat Der Jan nog eens finaal vernederd wordt door de UCI. Hij stapte niet zomaar van de fiets.
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:27:30 #116
pi_55889302
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:10 schreef Gitanki het volgende:
Ik wou al zeggen: Alweer?!

Maar Ullrich werd anders ook flink gepakt voor het gebruik van een pretpil (een zelfde als die Schumi wellicht tot zich nam na zijn bronzen plak ) in de disco
Bij Ullrich werd die XTC ontdekt bij een out of competition dopingcontrole. Bij Schumacher niet. Gerechtelijk gezien een énorm verschil ...
pi_55896776
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Bij Ullrich werd die XTC ontdekt bij een out of competition dopingcontrole. Bij Schumacher niet. Gerechtelijk gezien een énorm verschil ...
Dat wel ja.

Maar het neemt niet weg dat het oerstom is om daarna te gaan rijden.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_55898930
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Der Jan nog eens finaal vernederd wordt door de UCI. Hij stapte niet zomaar van de fiets.
Ik las anaal
pi_55928103
Nieuwe ontwikkelingen schijnen op komst te zijn:
quote:
Italië wil weer renners ondervragen
wo 09/01/08 - De Italiaanse antidopingprocureur buigt zich opnieuw over de zaak-Fuentes. Er zouden nieuwe elementen opgedoken zijn.
De antidopingprocureur van het Italiaans Olympisch Comité (CONI) heeft beslist om zich opnieuw over "Operacion Puerto" te buigen. Er zijn nieuwe elementen opgedoken die onderzoek vragen.

Het CONI heeft de nieuwe elementen al overgedragen aan het parket van Rome, zonder te zeggen waar het precies over gaat.

Dit betekent wel dat renners, dokters en ploegleiders de komende weken opnieuw kunnen worden ondervraagd.

Operacion Puerto of de zaak-Fuentes ging in mei 2006 aan het rollen toen in Madrid vijf mensen werden opgepakt. Onder hen dokter Fuentes, die als dopingarts bekend staat.
Iets uitgebreider (maar wel Duits), hier hebben ze het ook weer over niet-wielrenners.
quote:
Italien ermittelt gegen Fuentes

Auch Fußball und Tennis unter Verdacht

Der Chefermittler vom Olympischen Komitee Italiens, Ettore Torri, hat weitere Ermittlungen in der Dopingaffäre "Operacion Puerto" angekündigt. Es liege neues belastendes Material gegen die Ärzte Eufemiano Fuenres und Merino Batres vor.

Beide sollen in den vergangenen Jahren Hunderte von Radsportler, Fußballer und Tennnisspieler aus ganz Europa mit Dopingmitteln beliefert haben.

Laut der "Gazzetta dello Sport" habe das Olympischen Komitee Italiens (CONI) ein Ermittlungsverfahren eingeleitet und bereits die Staatsanwaltschaft eingeschaltet.

Strafandrohung
Die Antidopingkommission des CONI werde in den nächsten Tagen zunächst Fuentes, Batres, Fuentes Schwester Yolanda sowie die Sportlichen Leiter Alberto Leon und Manolo Saiz vorladen. Danach sollen alle in den Doping-Skandal verwickelten Radprofis zum Verhör nach Rom eingeladen werden. Darunter auch Tour de France-Gewinner Alberto Contador und Alejandro Valverde (beide Spanien).

Wer die Aussage verweigert, wird nach den italienischen Dopingregeln mit sofortiger Wirkung für alle italienischen Radrennen gesperrt. Ärzte und Sportfunktionäre werden in Italien mit Berufsverbot belegt. Im Falle einer Verurteilung durch das CONI würden ausländische Radprofis nur für Rennen auf italienischem Boden gesperrt werden. Einen Start bei Rennen außerhalb Italiens kann das CONI nicht verhindern.

Fuentes steckt mitten drin
Die spanischen Ermittler hatten bei Fuentes im Rahmen einer Razzia im Mai 2006 mehr als 200 Blutbeutel beschlagnahmt und diese rund 50 Profis zugeordnet. Der frühere Giro-Sieger Ivan Basso hat seinen Dopingversuch bei Fuentes bereits gestanden, ebenso Michele Scarponi (beide Italien).

Dem inzwischen zurückgetretenen Jan Ullrich wirft die Staatsanwaltschaft Bonn nach einem DNA-Vergleich und belegten Kontobewegungen zwischen ihm und Fuentes vor, dass neun bei dem spanischen Gynäkologen beschlagnahmte Blutbeutel eindeutig dem deutschen Ex-Radprofi zuzuordnen sind.
Oh, en:
quote:
Sevilla naar Rock RacingOscar Sevilla (foto hierboven), wiens naam valt in de zaak-Fuentes, heeft een nieuwe ploeg gevonden. De 31-jarige Spanjaard tekent bij de Amerikaanse ploeg Rock Racing.

Die ploeg recruteert wel meer "verbrande" namen. Zo gaan ook Santiago Botero en Tyler Hamilton naar Rock Racing. De ploeg nodigde ook Floyd Landis uit op trainingskamp.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:41:03 #120
pi_55935291
quote:
Advocaat Leukemans vraagt vrijspraak

do 10/01/08 - De advocaat van Björn Leukemans heeft donderdag voor de disciplinaire commissie van de Vlaamse Gemeenschap de vrijspraak geëist voor zijn cliënt. Op 24 januari doet de commissie een uitspraak.

Leukemans, die ondertussen bij Silence-Lotto moest opstappen, testte kort voor het WK positief op lichaamsvreemd testosteron.

Meester Maeschalck voert het bewuste doosje Prasteron aan als bewijsmateriaal.

Dat middel werd door ploegdokter Sam Vermeire voorgeschreven, in wie Leukemans het volste vertrouwen had.

Volgens de WADA-code kan Leukemans (foto) een straf ontlopen als de mogelijkheid van onschuld aangetoond kan worden, in dit geval het voorschrijfgedrag van de arts.

"Met een officieel voorschrift van de officiële ploegdokter trok hij naar een officiële apotheker, wat wil je nog meer", zei meester Maeschalck, die liefst 75 minuten pleitte.

De advocaat merkte trouwens ook op dat Prasteron niet bij de lijst van geneesmiddelen op de website www.dopinglijn.be van de Vlaamse Gemeenschap staat.

Leukemans: "Uitspraak is veel te laat"

Björn Leukemans mocht zelf ook zijn verhaal doen. De renner zei dat hij het product nam voor zijn vermoeidheid.

Enkele jaren geleden sukkelde hij met klierkoorts en het cytomegalievirus.

"Ik wist al lang hoe de zaak in elkaar zat", vertelt Leukemans aan Sporza.

"Ik weet dat ik onschuldig ben, dat is voor mij genoeg", herhaalde de ontslagen renner nog maar eens zijn standpunt.

"In een normaal onderzoek zou dat doosje moeten volstaan om mij vrij te spreken. Nu weet ik het niet."

Op 24 januari valt de uitspraak. "Dat is eigenlijk veel te laat."

"Als het goed uitdraait, heb ik dan niet veel tijd meer om naar een ploeg te zoeken."

Maeschalck: "Dit is bijna een unicum"

"Vrijspraak lijkt me de enige mogelijkheid", zegt advocaat Johnny Maeschalck.

"Als we bewijzen dat het testosteron door "een vreemde oorzaak" in het lichaam is geraakt, gaat hij vrijuit."

"Normaal kun je dat in geen enkele zaak bewijzen, maar wij hebben wél het bewijs (het doosje, red)."

"Dat is bijna een unicum. Wanneer kun je nog meer bewijs leveren dan in deze zaak?"

"Het is erg moeilijk om in deze tijden van dopingfundamentalisme je onschuld aan te tonen."

"Als Leukemans wordt vrijgesproken, dan mag hij dat doosje wel inkaderen", zegt Maeschalck (foto) aan Sporza.
Vanavond zit trouwens Marc Coucke van Silence/Omega Pharma in de nieuwe talkshow "Phara" (23h05) op Canvas over deze zaak.
pi_56052272
quote:
ARD BESCHULDIGT RASMUSSEN EN BOOGERD
De Duitse tv-zender ARD heeft renners Michael Rasmussen, Michael Boogerd Denis Mentsjov (Rabobank) en Georg Totschnig (Gerolsteiner) onder vuur genomen. De 4 worden ervan beschuldigd dat ze in Wenen bij een 'bloedbank' illegale bloedtransfusies ondergingen.

De ARD stelt dat minstens 30 atleten de bloedbank in Wenen gebruikten. De meeste klanten waren Duitse wintersporters. Maar dus ook wielrenners zouden klant geweest zijn in Wenen. De Oostenrijker Totschnig en de
Nederlander Boogerd, beiden al gestopt, hebben alvast elke betrokkenheid bij deze zaak ontkend.
Aldus Sporza en Nos tt

Pfieuw, in principe vertrouw ik Boogerd wel, mocht het wel waar zijn dan kijk ik, heel naief misschien, voorlopig echt geen wielrennen meer...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:25:16 #122
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56052376
Hopelijk hangt ie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56052481
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Aldus Sporza en Nos tt

Pfieuw, in principe vertrouw ik Boogerd wel, mocht het wel waar zijn dan kijk ik, heel naief misschien, voorlopig echt geen wielrennen meer...
Tot maart waarschijnlijk
pi_56052575
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tot maart waarschijnlijk
Juist
Boogerd is natuurlijk wel een held, maar je moet ook niet naief zijn.
pi_56052699
Dat zou toch wel een schok zijn als dit waar is

Nu maar wachten tot Joost hier vingertje komt wijzen en gaat roepen dat hij het altijd heeft geweten.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56052704
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Aldus Sporza en Nos tt

In principe vertrouw ik Boogerd niet, omdat ik geen enkele renner vertrouw. Maar ook: Als Boogerd betrapt wordt, stinkt echt iedere topper, en weten we meteen dat de competitie wel zo'n beetje eerlijk was. Dan heeft Rebellin/VdB/Bartoli/... gewoon op waarde gewonnen.

Kortom, het zou mijn vertrouwen in de sport wel weer herstellen. Niet in de renners/ploegen, wel in de sport.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:46:14 #127
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56052806
Ze moeten eens de straffen omhoog gaan doen, opdat Menchov nooit meer professioneel kan fietsen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2008 @ 17:48:11 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56052855
eerst maar eens kijken of de ARD het hard krijgt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56052934
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

In principe vertrouw ik Boogerd niet, omdat ik geen enkele renner vertrouw. Maar ook: Als Boogerd betrapt wordt, stinkt echt iedere topper, en weten we meteen dat de competitie wel zo'n beetje eerlijk was. Dan heeft Rebellin/VdB/Bartoli/... gewoon op waarde gewonnen.

Kortom, het zou mijn vertrouwen in de sport wel weer herstellen. Niet in de renners/ploegen, wel in de sport.
Daar heb je een heel goed punt.
pi_56053235
Wel weer toevallig dat de namen van (buitenlandse) wielrenners uitlekken en die van Duitse wintersporters niet
pi_56053972
Eens afwachten wat dit weer gaat worden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_56054128
Zie het nog best waarheid worden
pi_56054147
Boogerd heeft zijn hele carriere weten te volbrengen zonder in opspraak te komen en nu komt het toch naar boven door het gedoe rond Rasmussen, pech gehad wellicht.

Maar de wintersporters gaan weer lekker de doofpot in inderdaad..

[ Bericht 23% gewijzigd door Gitanki op 15-01-2008 19:08:30 (zin wat hersteld) ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:50:29 #134
127004 maril
Smeetsfan
pi_56054278
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_56054386
Bah, ik laat even in het midden of het nou waar blijkt te zijn of niet, maar ik neem het sowieso al amper serieus. Die pokke Duitse zenders zijn zo selectief in hun berichtgeving. Zo zouden veel meer biathleten en langlaufers klant zijn daar dan wielrenners en welke namen hoor je? Exact ja, die van de wielrenners. Dit omdat de wintersporten voor de Duitse zenders veel belangrijker zijn. Belachelijk.

Nogmaals, er zal heus wel iets van waar zijn (sterker nog, ik geloof het best), maar eerst maar eens bewijzen dit. Tot nu toe zijn het weer losse flodders.
pi_56054607
Naief van me maar het zou me wel tegenvallen van Boogerd.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:06 schreef wimderon het volgende:
Wel weer toevallig dat de namen van (buitenlandse) wielrenners uitlekken en die van Duitse wintersporters niet
Dit kwam ook direct bij me op.
pi_56054722
Okay, nou iedereen gebruikte dope. Period.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:12:27 #138
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_56054817
Ah, om het even te houden bij het niet noemen van namen bij andere sporten.
Tadaaa!!
quote:
Forse boete Le Monde voor dopingverhaal
Uitgegeven: 15 januari 2008 14:33

MADRID - Het Franse dagblad Le Monde moet een boete van 300 duizend euro betalen aan de Spaanse voetbalclub Barcelona. Het is de schadevergoeding voor een smadelijk artikel dat Le Monde publiceerde over dopingpraktijken bij Barcelona.

In het vonnis van de rechter staat ook dat Le Monde een rectificatie moet plaatsen in een van zijn volgende edities. De krant plaatste in december 2006 een verhaal over de beruchte Spaanse dopingarts Eufemiano Fuentes en beweerde daarin dat niet alleen wielrenners, maar ook voetballers van onder meer Barcelona en Real Madrid gebruik maakten van de diensten van Fuentes.

De Spaanse topclubs reageerden furieus op de aantijgingen en beiden sleepten Le Monde voor de rechter. Barcelona heeft zijn zaak gewonnen. In de zaak van Real Madrid is nog geen uitspraak gedaan.
Kost wat, van die advocaten, maar dan kan je wel onbeperkt inspuiten
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2008 @ 19:27:52 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56055240
kun je nagaan hoelang die rechtzaken gelopen hebben
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56055719
quote:
[..]

De Kurier meldde ook dat de woordvoerder van de bloedbank de praktijken ontkent. De onderneming, die zijn sportklanten “buiten de kantooruren om, op zondag, zou opfrissen”, zou niet eens beschikken over de apparatuur om plasma van bloedcellen te scheiden en kan ook geen transfusies geven.

“Bloeddoping is hier helemaal niet mogelijk”, aldus bedrijfsleider Lothar Baumgartner.

[..]
Bron

Tja, van alle dopinggeruchten vind ik dit voorlopig nog niet zo'n geloofwaardig verhaal. Als er iets van waar is, zullen we vast wel een vervolg horen... Ik wacht nog even af.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:10:20 #141
pi_56056414
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef vingerplant het volgende:
Dat zou toch wel een schok zijn als dit waar is

Nu maar wachten tot Joost hier vingertje komt wijzen en gaat roepen dat hij het altijd heeft geweten.
Ik heb het niet altijd al geweten , ik heb het hier altijd al gezegd.

En overigens slikken Boonen en de andere Belgische toppers net zo hard mee hoor ...
pi_56056840

Ik zou toch wel eens het hele lijstje van 30 willen zien, maar dat zou wel eens lang kunnen duren, áls we het al te zien krijgen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:29:46 #143
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56056925
Erg ongeloofwaardig allemaal, een Vuelta-winnaar die dope zou nemen, yeah right.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_56056999
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Erg ongeloofwaardig allemaal, een Vuelta-winnaar die dope zou nemen, yeah right.
Nee, dergelijke geruchten neem ik ook niet serieus..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:33:48 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_56057011
Dick Pound is een corrupte hond. De wielerwerld staat bol van beschuldigingen maar er wordt niks bewezen. Dit moddergooien is kenmerkend voor de periode waar de wielerwereld zich in bevindt. Als je ook maar genoemd wordt in één of andere roddel ben je voor je leven getekend. Behalve als je Stefan Schumacher heet natuurlijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:42:45 #146
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_56057216
quote:
De ARD stelt dat minstens 30 atleten de bloedbank in Wenen gebruikten. De meeste klanten waren Duitse wintersporters.

dinsdag 15 januari 2008 @ 20:42:47 #147
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56057219
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:33 schreef Szura het volgende:
Dick Pound is een corrupte hond. De wielerwerld staat bol van beschuldigingen maar er wordt niks bewezen. Dit moddergooien is kenmerkend voor de periode waar de wielerwereld zich in bevindt. Als je ook maar genoemd wordt in één of andere roddel ben je voor je leven getekend. Behalve als je Stefan Schumacher heet natuurlijk
Ik vind het wel meevallen op 't vlak van loze beschuldigingen. Het duurt soms erg lang, er moeten soms erg veel domino-steentjes omvallen, maar uiteindelijk blijkt er in bijna elke kast toch wel ergens een lijk te zitten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_56058995
Boogerd was in wat was het 1996 ook vierde in de Tour. Het is enkel naïef om te denken dat de beste man toen als enige in het hele peloton niet aan de EPO zat.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_56059333
Tuurlijk heeft Boogerd ook gebruikt. Maar ik wil het gewoon niet weten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56059631
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Boogerd was in wat was het 1996 ook vierde in de Tour. Het is enkel naïef om te denken dat de beste man toen als enige in het hele peloton niet aan de EPO zat.
Hij was vijfde in de dope-Tour van 1998. Ken je klassiekers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')