Blijkbaar dacht mevrouw VVD van Veluw daar anders over. Typisch rechts, als een ware sloerie iemand in een fietsenhok gaan pijpen.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dry, sober and home with their wives.
Ik verwacht ook niet dat mevrouw van Veluw thuis bie het vrouke zou zitten...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Shivo het volgende:
Blijkbaar dacht mevrouw VVD van Veluw daar anders over. Typisch rechts, als een ware sloerie iemand in een fietsenhok gaan pijpen.
Volgens mij doet Michael Zeeman allebei.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:57 schreef SCH het volgende:
Rechtse politici plegen fraude of slaan hun vrouw. Links doet lieve dingen
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:47 schreef SCH het volgende:
De hamvraag is: is ie in d'r mond klaargekomen?
Ik zou niet klaarkomen bij zo'n monster.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
De hamvraag: heeft ze geslikt?![]()
Die zei dat hij de voorkeur gaf aan jonge jongens van Marokkaanse komaf.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zei Fortuyn daar ook weer over trouwens?
Hoezo, staat in de statuten van de VVD dat je niet van twee walletjes mag eten? Zou me niet verbazen overigens, past helemaal in het kortzichtige referentiekader van het rechtse gepeupel.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mevrouw van Veluw thuis bie het vrouke zou zitten...
Kut = kut zei de boer en hij neukte zijn varken.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zei Fortuyn daar ook weer over trouwens?
D'r was ook nog iets met smaak ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:10 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Die zei dat hij de voorkeur gaf aan jonge jongens van Marokkaanse komaf.
Nee, dat zei hij niet, zei de boer, en neukte zijn zeug.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Kut = kut zei de boer en hij neukte zijn varken.
Straalkachel en condoomautomaat verplicht stellen is wel het minst.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Perrin het volgende:
Dit voorval bewijst trouwens maar weer dat wetgeving aangaande fietsenhokken drastisch aangeschept moet worden.
Dat jij dat ziet als iets positiefs joh.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Goed om te lezen dat de banden tussen de PvdA en de VVD weer wat zijn aangehaald. Paars 3 is weer een klein stapje dichterbij
Ik heb 't ff voor je verbeterd.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
Mvrouw Depla is natuurlijk wel de grote verliezer van dit soort domme gedoe van GeenStijl haar man
Je bedoelt het domme ideetje van d'r man om zich bezat en al met 'n VVD trien voor een camera te laten buizen?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
Mvrouw Depla is natuurlijk wel de grote verliezer van dit soort domme gedoe van GeenStijl
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
Mvrouw Depla is natuurlijk wel de grote verliezer van dit soort domme gedoe van GeenStijl
En we moeten natuurlijk heffen! Als een fietsenhok net als de prostitutie is, dan moeten er dezelfde regels gelden.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Perrin het volgende:
Dit voorval bewijst trouwens maar weer dat wetgeving aangaande fietsenhokken drastisch aangeschept moet worden.
Of even om te kijken of er een camera hangt. Maar ja, PvdA'er he, dus niet al te snugger.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:55 schreef SteveBallmer het volgende:
Nah, wellicht is het een idee voor de heer Depla om, als hij met iemand verkeert, zijn lul tegenover derden in zijn broek te houden.
Omdat wij zoiets horen te weten over de boven-ons-gestelden.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Domme reacties. Waarom zou je zoiets openbaar maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |