10 jaar geleden was je nog verstandigquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die reaktie had ik ook 10 jaar geleden
Jazeker.quote:
Ach, het is niet echt een date hoor. Maar stiekem ook wel weer een beetje. Gaat gewoon gezellig worden, lekker een dag, avond, nacht naar Brusselquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de ideale datingsite
ookal haal ik liever mijn dates niet hier vandaan
Jawel, maar zoals iedereen zegt: "Life goes on"quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
DAjij hier, heb ik heul gemist kut voor je (of toch niet? )
Ik heb er ook verhalen van gehoord en de meeste mensen die er geweest zijn vonden het allemaal wel leuk. In het begin een beetje raar, maar met drank wordt alles wel gezellig. Volgens mij zijn er ook NewYears Single Partiesquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga binnenkort naar de singlesparty van RelatiePlanet. Hoorde van vrienden dat het best wel gezellig is, al is het wel 1 grote vleesmarkt/keuring. Er zijn een hoop zalen met verschillende muziekstijlen en een bowlingbaan, dus vermaken moet toch zeker wel lukken!
Ben benieuwd dus
Van steeds afgewezen worden kun je leren van je fouten. Was vroeger ook niet echt de populairste maar heb toch een beetje geleerd door de jaren heen (en mijn figuur wat verbeterdquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, dat valt tegen hoor. Zeker als je steeds wordt afgewezen is het heel moeilijk om zelfvertrouwen te houden.
absolutely true.... toch rot voor jequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals iedereen zegt: "Life goes on"
Nee, want ik heb ook zo een nieuwe.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:40 schreef Liquidootje het volgende:
Houden jullie er rekening mee hoe je iemand behandeld waarvan je weet dat er veel concurrentie is?
Bedoel de meeste mensen zeggen, het moet van twee kanten komen, maar als de andere persoon zo een nieuwe heeft.. doe je dan extra je best om niets fouts te doen?
hmmm, je hebt daar wel een punt; volgens mij zoeken de meeste vrouwen in een man wel hun meerdere, iemand om tegen op te zien en te respecteren. Ik ken wel relaties waar dat niet zo is maar zoon relatie zou ik zelf nooit willen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, want ik heb ook zo een nieuwe.
Spannend!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:
nog 10 uurtjes.......
heel spannendquote:Op woensdag 28 november 2007 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Spannend!Hou ons wel op de hoogte hè!
niet afbellen joh, het kan meevallen of enorm tegenvallen. Je moet niet weglopen voor die angstquote:Op woensdag 28 november 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heel spannendmeestal is dit het moment waarop ik af bel
maar moet toch leren daten
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 november 2007 10:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
niet afbellen joh, het kan meevallen of enorm tegenvallen. Je moet niet weglopen voor die angst
afbellenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heel spannendmeestal is dit het moment waarop ik af bel
maar moet toch leren daten
Dat dacht zij duidelijk ookquote:
nja, die zaterdag mailde ze nog 'gewoon' dat ze het leuk leek nog een keer te daten... dus dát is raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |