abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54879466
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dates

Donderdag!
nog met bekende Fok!sters?
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:58:04 #202
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54879498
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Die reaktie had ik ook 10 jaar geleden
10 jaar geleden was je nog verstandig
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 22:58:27 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54879513
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nog met bekende Fok!sters?
Jazeker.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_54879559
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Jazeker.

de ideale datingsite

ookal haal ik liever mijn dates niet hier vandaan
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 23:01:11 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54879610
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de ideale datingsite

ookal haal ik liever mijn dates niet hier vandaan
Ach, het is niet echt een date hoor. Maar stiekem ook wel weer een beetje. Gaat gewoon gezellig worden, lekker een dag, avond, nacht naar Brussel
pi_54880047
DA jij hier, heb ik heul gemist kut voor je (of toch niet? )
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 23:21:43 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54880210
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
DA jij hier, heb ik heul gemist kut voor je (of toch niet? )
Jawel, maar zoals iedereen zegt: "Life goes on"
pi_54880257
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga binnenkort naar de singlesparty van RelatiePlanet. Hoorde van vrienden dat het best wel gezellig is, al is het wel 1 grote vleesmarkt/keuring. Er zijn een hoop zalen met verschillende muziekstijlen en een bowlingbaan, dus vermaken moet toch zeker wel lukken!

Ben benieuwd dus
Ik heb er ook verhalen van gehoord en de meeste mensen die er geweest zijn vonden het allemaal wel leuk. In het begin een beetje raar, maar met drank wordt alles wel gezellig. Volgens mij zijn er ook NewYears Single Parties

Maar van de foto's die ik gezien heb... Trekt het mij niet zo. Veel al "oudere" 30+ mensen, iedereen een cocktailtje in de hand en waarschijnlijk Nederlandstalig muziek op de achtergrond.

Oh maar laat nog wel weten hoe het was. Altijd leuk om te horen
A little bit hateful
pi_54880534
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Mwa, dat valt tegen hoor. Zeker als je steeds wordt afgewezen is het heel moeilijk om zelfvertrouwen te houden.
Van steeds afgewezen worden kun je leren van je fouten. Was vroeger ook niet echt de populairste maar heb toch een beetje geleerd door de jaren heen (en mijn figuur wat verbeterd )
pi_54881023
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Jawel, maar zoals iedereen zegt: "Life goes on"
absolutely true.... toch rot voor je
pi_54883020
*Vrouw leuk vindt, maar het tegendeel nog waar moet maken.
Ze is erg leuk, maar de concurrentie (andere mannen) is moordend. Ze is ook echt leuk, zo blijkt het.

Tot die tijd een (ietwat) ongelukkig in het leven staande single...
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_54883094
Oeh dat is een issue die mij al een tijdje bezighoudt.

Houden jullie er rekening mee hoe je iemand behandeld waarvan je weet dat er veel concurrentie is?
Bedoel de meeste mensen zeggen, het moet van twee kanten komen, maar als de andere persoon zo een nieuwe heeft.. doe je dan extra je best om niets fouts te doen?
A little bit hateful
pi_54883260
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:40 schreef Liquidootje het volgende:
Houden jullie er rekening mee hoe je iemand behandeld waarvan je weet dat er veel concurrentie is?
Bedoel de meeste mensen zeggen, het moet van twee kanten komen, maar als de andere persoon zo een nieuwe heeft.. doe je dan extra je best om niets fouts te doen?
Nee, want ik heb ook zo een nieuwe.
  woensdag 28 november 2007 @ 08:30:25 #214
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54884570
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, want ik heb ook zo een nieuwe.
hmmm, je hebt daar wel een punt; volgens mij zoeken de meeste vrouwen in een man wel hun meerdere, iemand om tegen op te zien en te respecteren. Ik ken wel relaties waar dat niet zo is maar zoon relatie zou ik zelf nooit willen.
Mannen willen soms na het 1e contact gelijk op de knieën met een roos tussen de tanden hun date direct ten huwelijk vragen. Op een dergelijke slaafsheid kan nooit een gelijkwaardige relatie gestoeld zijn.

Dat wil niet zeggen dat je een soort van "voor jou 10 anderen" mentaliteit erop moet nahouden, want dan ga je het niet ver schoppen.
Je moet haar laten weten dat jij de beste/grappigste bent zónder daar over op te scheppen; subtiliteit en raffinement vereist dus!
pi_54886286
nog 10 uurtjes.......
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 november 2007 @ 10:16:41 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54886308
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:
nog 10 uurtjes.......
Spannend! Hou ons wel op de hoogte hè!
pi_54886336
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Spannend! Hou ons wel op de hoogte hè!
heel spannend meestal is dit het moment waarop ik af bel
maar moet toch leren daten
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 november 2007 @ 10:19:06 #218
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54886361
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet afbellen joh, het kan meevallen of enorm tegenvallen. Je moet niet weglopen voor die angst
pi_54886495
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:19 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

niet afbellen joh, het kan meevallen of enorm tegenvallen. Je moet niet weglopen voor die angst
daar heb je gelijk in
het is maar goed dat ik eerst tot half 7 stage moet lopen
pi_54887727
suc6!! Ik ga waarschijnlijk vrijdag wat drinken. Wel grappig, ga van de oudere dames naar studentes
pi_54893066
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

afbellen waarom zou je dat doen als je een afspraak hebt staan Dát zou ik écht erg vinden als een dame dat zou doen....

netzoals: niet opnemen als je haar probeert te bellen voor een 2e date: had ik zondagavond. Ik bel die meid 2x op die avond, neemt beide keren niet op... dan denk ik zelf al van ... ze kan op z'n minst een smsje sturen van 'srry, ik was niet thuis kon niet opnemen', of nóg beter, gewoon even terugbellen de volgende dag ofzo.. maar niets van dat alles..helaas
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54893104
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

dan denk ik zelf al van
Dat dacht zij duidelijk ook
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54893575
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat dacht zij duidelijk ook
nja, die zaterdag mailde ze nog 'gewoon' dat ze het leuk leek nog een keer te daten... dus dát is raar Ach, misschien had ik zélf nog een keer moeten terugbellen in 1 vd dagen (maandag/dinsdag), maar ik vind dat als ik 2x gebeld heb op een avond (was om 20.00 en 21.00) dat ze zélf ook wel kan terugbellen als ze zoiets ziet ... tjaaaaaaaaa
pi_54893883
Heb ik ook wel eens gehad dat een meisje niet meer opnam en terugbelde. Guess what? Die tweede date kwam er niet In eerste instantie had ze aangegeven wel in te zijn voor een vervolgafspraak; uit beleefdheid zo bleek. Sommige mensen zijn zo flauw dat ze liever zaken ontwijken waar ze niet op in willen gaan. Vroeger kon ik me daar aan ergeren. Ik zou gewoon ff afwachten als ik jou was. Als ze je nog een keer wil zien dan komt dat telefoontje wel.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_54894780
Mensen zijn laf helaas
  woensdag 28 november 2007 @ 15:40:55 #226
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54894938
quote:

Natuurlijk niet. Anders ben je niet hoe je normalitair bent en valt degene ook niet op je, zoals je normaal gesproken bent. Wat heb je er dan aan? Nothing. De werkelijke aard van de tweevoeter komt op den duur toch wel boven water. En dan zijn er nog stupide mensen die zich afvragen "hoe kan het dat ik dat niet eerder zag / aan het begin was hij/zij nog geweldig, maar nu..."
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  woensdag 28 november 2007 @ 15:51:14 #227
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_54895214
ff een vraag tussendoor.

Ik ben een single van 35 jaar jong, pas verhuisd naar een plaats waar ik niets heb.
Ik ben op zoek gegaan naar een vereniging om bij te gaan om contacten op te doen met leeftijdgenoten.
Een sportvereniging, tja, die zijn hier niet veel en om nu op fitness te gaan waar iedereen met een iPod rondloopt is ook niet echt contactvriendelijk.

Er is hier wel een aleenstaandenvereniging en daar heb ik dus ook naar geinformeerd. Alleen het probleem daarvan is de veel te hoge leeftijd voor mij.
Kortom, er is niks voor mijn leeftijd.

Nu loop ik dus met het idee om zelf iets te gaan beginnen voor dertigers. Een mogelijkheid om daar mensen te ontmoeten, om evt leuke dingen mee te gaan doen.

Heeft er hier iemand ervaring met zo een vereniging of met het opzetten ervan?
Ik wil graag alles weten.
pi_54897219
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

nja, die zaterdag mailde ze nog 'gewoon' dat ze het leuk leek nog een keer te daten... dus dát is raar Ach, misschien had ik zélf nog een keer moeten terugbellen in 1 vd dagen (maandag/dinsdag), maar ik vind dat als ik 2x gebeld heb op een avond (was om 20.00 en 21.00) dat ze zélf ook wel kan terugbellen als ze zoiets ziet ... tjaaaaaaaaa
tja, vrouwen zijn aparte wezen wat dat betreft Maar naar 2x bellen (in 1 uur) al opgeven? kom op, waarom de volgende dag niet terug gebeld Had ik wél gedaan denk ik, gewoon nog 1 keertje proberen... of zou een vrouw sowieso altijd terug bellen, tja ik weet het niet hoor....
pi_54897749
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

tja, vrouwen zijn aparte wezen wat dat betreft Maar naar 2x bellen (in 1 uur) al opgeven? kom op, waarom de volgende dag niet terug gebeld Had ik wél gedaan denk ik, gewoon nog 1 keertje proberen... of zou een vrouw sowieso altijd terug bellen, tja ik weet het niet hoor....
Vrouwen bellen alleen terug als ze je echt leuk vinden of als ze het missen omgewild te zijn, dan is het meestal een peil-sms'je
A little bit hateful
pi_54897955
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Vrouwen bellen alleen terug als ze je echt leuk vinden of als ze het missen omgewild te zijn, dan is het meestal een peil-sms'je
hmm, dan kan ik mijn conclusies trekken.. jammer... 1e dat was nog zo gezellig Al min of meer (via de mail) afgesproken om nog een x te daten. Ik heb het geeneens letterlijk gevraagd, maar schreef alleen dat het MIJ wél leuk leek, niet eens van: 'wil je ook??'... Maargoed, daarna proberen te bellen tot ze dus niet opnam en niet terugbelt/smst .

Misschien probeer ik het vd week nog 1keer, maar dat is dan gelijk de laatste keer! vrouwen *zucht*
pi_54898101
quote:

Mijn ervaring is wel dat als de heren merken dat er kapers op de kust zijn, dat er altijd wel 1 is die niet geïnteresseerd genoeg is om ervoor te blijven gaan. En als ik weet dat er concurrentie is en ik vind iemand wel heel leuk, dan ga ik er voor. Sterker nog, ik probeer er dan op slinkse wijze wel achter te komen wat haar sterke en zwakke punten in zijn ogen zijn (aanpappen met vrienden dus) en dat soort informatie gebruik ik dan weer in mijn voordeel.

Ondertussen alweer 72 uur doorgebracht in geweldig gezelschap. Nog nooit zulke relaxte dagen gehad, maar omdat we geen overkill willen zou hij eigenlijk gisteren al niet meer terugkomen na zijn werk. Gelukkig kwam hij wel . Hij is net vertrokken om te gaan werken en ik weet nog niet precies wanneer ik hem weer zie maar eigenlijk kan het me niet snel genoeg zijn. Toch is het wel zo verstandig om eventjes rustig aan te doen, voorlopig genoeg bevestiging om niet te twijfelen aan een goede afloop.

Kent iemand dat gevoel, dat volledig op je gemak zijn bij iemand? Natuurlijk niet alles van jezelf gelijk op tafel gooien maar op geen enkele manier moeite hoeven doen om iemand voor je te winnen. Je hoeft geen indruk te maken omdat alles klopt als je jezelf bent.
pi_54898126
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:27 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

hmm, dan kan ik mijn conclusies trekken.. jammer... 1e dat was nog zo gezellig Al min of meer (via de mail) afgesproken om nog een x te daten. Ik heb het geeneens letterlijk gevraagd, maar schreef alleen dat het MIJ wél leuk leek, niet eens van: 'wil je ook??'... Maargoed, daarna proberen te bellen tot ze dus niet opnam en niet terugbelt/smst .

Misschien probeer ik het vd week nog 1keer, maar dat is dan gelijk de laatste keer! vrouwen *zucht*
Nummerweergave. Als je niet wordt teruggebeld, verwijder en vergeet je hen en ga je verder ipv ijsberend met vraagtekens in de huiskamer rond te wandelen.

Stel dat ze gewoon niet kon opnemen en pas één of twee dagen later terugbelt en in die tijd heb je haar al minimaal 3 keer proberen te bellen en één of meerdere smsje gestuurd.... ook al vond ze je wel leuk dan werkt dat gedrag nou niet bepaald in je voordeel en zegt het genoeg over jezelf.
pi_54898362
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Mwa, dat valt tegen hoor. Zeker als je steeds wordt afgewezen is het heel moeilijk om zelfvertrouwen te houden.
Dat inderdaad.
pi_54898398
Luister dan naar mijn briljante therapie!
Er zit echt wat in
pi_54898656
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:29 schreef Liquidootje het volgende:

Mensen die continue afgewezen worden moeten toch wel een hele dikke huid hebben gekregen over de jaren.
Put daar je zelfvertrouwen in uit.
Dus in theorie zouden mensen die vaker een nee te horen krijgen er makkelijker mee om moeten kunnen gaan dan mensen die het als een schok ervaren dat iemand hun kei hard afwijst.
Dat valt tegen. Doorgaans flikker je nog dieper de put in. Ik merk dat ik er juist steeds minder goed tegen kan.
pi_54898693
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat valt tegen. Doorgaans flikker je nog dieper de put in. Ik merk dat ik er juist steeds minder goed tegen kan.
Dat doe je dan ook zelf
Je gedachten zijn je grootste vijand
Als jij er positieve helpende gedachten van maakt voel je je alleen maar beter ipv kutter
pi_54898708
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef MLI het volgende:

[..]
Kent iemand dat gevoel, dat volledig op je gemak zijn bij iemand? Natuurlijk niet alles van jezelf gelijk op tafel gooien maar op geen enkele manier moeite hoeven doen om iemand voor je te winnen. Je hoeft geen indruk te maken omdat alles klopt als je jezelf bent, denk je {ed.}
Dat ken ik zeker. Dat is vaak het moment waar aan de andere kant van de lijn de interesse verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ja ik ben verbitterd.
pi_54899000
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nummerweergave. Als je niet wordt teruggebeld, verwijder en vergeet je hen en ga je verder ipv ijsberend met vraagtekens in de huiskamer rond te wandelen.

Stel dat ze gewoon niet kon opnemen en pas één of twee dagen later terugbelt en in die tijd heb je haar al minimaal 3 keer proberen te bellen en één of meerdere smsje gestuurd.... ook al vond ze je wel leuk dan werkt dat gedrag nou niet bepaald in je voordeel en zegt het genoeg over jezelf.
heb haar 2x gebeld zondagavond daarna niet meer geprobeerd... Ik verwacht er weinig van en misschien bel ik nog 1x, daarna niet meer... ik bel denk ik nog 1x omdat ik er ander sspijt krijg later van: fuck , had ik maar gebeld hadden we misschien nog kunnen daten (aangezien dat ook al min of meer afgesproken was, alleen tijd/datum/activiteit nog niet)
pi_54899018
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:56 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dat ken ik zeker. Dat is vaak het moment waar aan de andere kant van de lijn de interesse verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ja ik ben verbitterd.
Ik denk het niet, ik ben bij hem meer mezelf dan bij wie dan ook . Er komt er vanzelf 1 langs waarbij de interesse niet als sneeuw voor de zon verdwijnt.
pi_54899363
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

afbellen waarom zou je dat doen als je een afspraak hebt staan Dát zou ik écht erg vinden als een dame dat zou doen....
omdat ik niet zo zeker van mezelf ben
pi_54899414
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat ik niet zo zeker van mezelf ben
Je bent bang om afgewezen te worden, dus zeg je zelf vantevoren alvast maar af?
pi_54899425
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:28 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Je bent bang om afgewezen te worden, dus zeg je zelf vantevoren alvast maar af?
zoiets ja
pi_54899463
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:10 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

heb haar 2x gebeld zondagavond daarna niet meer geprobeerd... Ik verwacht er weinig van en misschien bel ik nog 1x, daarna niet meer... ik bel denk ik nog 1x omdat ik er ander sspijt krijg later van: fuck , had ik maar gebeld hadden we misschien nog kunnen daten (aangezien dat ook al min of meer afgesproken was, alleen tijd/datum/activiteit nog niet)
Je hebt haar twee keer gebeld. Dat je contact zoekt weet ze, iedereen heeft z'n telefoon wel vaak bij zich. Nu is het aan haar om met jou contact op te nemen. Indien ze dat niet doet, dan weet je genoeg.
Dat 'we moeten echt nog eens afspreken' heb ik ook weleens gezegd, betekent overigens niet altijd dat ik het meen en daar dus behoefte aan heb. Wellicht geldt voor haar hetzelfde.
pi_54899499
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zoiets ja
Best logisch hoor
Handig misschien niet, maar wel logisch
pi_54899521
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat doe je dan ook zelf
Je gedachten zijn je grootste vijand
Als jij er positieve helpende gedachten van maakt voel je je alleen maar beter ipv kutter
Na 15 jaar van afwijzingen kan ik geen positieve gedachten meer bedenken, al probeer ik het op dit moment wel. Het meisje wat ik leuk vind is anders dan die anderen, qua leven. Ik wil eigenlijk niet al te makkelijk de moed opgeven. Aan de andere kant kom ik geen steek verder en ben ik bang dat het voor de zoveelste keer op niks uit loopt.
pi_54899618
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Na 15 jaar van afwijzingen kan ik geen positieve gedachten meer bedenken, al probeer ik het op dit moment wel. Het meisje wat ik leuk vind is anders dan die anderen, qua leven. Ik wil eigenlijk niet al te makkelijk de moed opgeven. Aan de andere kant kom ik geen steek verder en ben ik bang dat het voor de zoveelste keer op niks uit loopt.
Haal het dan ergens anders uit dan vrouwen proberen te schaken
pi_54899663
RZ en Q, het zijn maar vrouwen Dat de goedkeuring van een vrouw de enige manier zou zijn om zelfvertrouwen te kweken is een idee dat alleen in R&P leeft. Neem eens een kijkje buiten dit subforum en ontdek dat er massa's mannen zijn die ook niet zo'n enorme erelijst hebben op vrouwgebied, maar toch bulken van het zelfvertrouwen omdat ze zoveel voldoening halen uit hun muziek, kunst, sport, werk...ik kan echt zo vijf voorbeelden noemen van vriendinnen van me, zusjes, en ikzelf, die smoorverliefd werden op een man die al in geen tijden meer een vrouw had gehad, maar wel superaantrekkelijk was juist omdat hij niet z'n hele wereld om vrouwen liet draaien, en niet z'n hele zelfbeeld afhankelijk maakte van of een paar troela's hem zagen zitten.

Wie is er nou interessanter, zo'n vrouw, of jijzelf?
pi_54899683
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:39 schreef thaleia het volgende:
RZ en Q, het zijn maar vrouwen Dat de goedkeuring van een vrouw de enige manier zou zijn om zelfvertrouwen te kweken is een idee dat alleen in R&P leeft. Neem eens een kijkje buiten dit subforum en ontdek dat er massa's mannen zijn die ook niet zo'n enorme erelijst hebben op vrouwgebied, maar toch bulken van het zelfvertrouwen omdat ze zoveel voldoening halen uit hun muziek, kunst, sport, werk...ik kan echt zo vijf voorbeelden noemen van vriendinnen van me, zusjes, en ikzelf, die smoorverliefd werden op een man die al in geen tijden meer een vrouw had gehad, maar wel superaantrekkelijk was juist omdat hij niet z'n hele wereld om vrouwen liet draaien, en niet z'n hele zelfbeeld afhankelijk maakte van of een paar troela's hem zagen zitten.

Wie is er nou interessanter, zo'n vrouw, of jijzelf?
Idd!
That's what I said!
pi_54899722
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Haal het dan ergens anders uit dan vrouwen proberen te schaken
Zo vaak probeer ik dat niet.

En de pest is, hoe ouder je wordt, hoe minder vrienden. Die zijn namelijk massaal aan het settelen en hebben dus geen vrienden meer nodig. (ja, inderdaad, dan moet je je gaan afvragen of het wel zulke goede vrienden waren.)

Enniewee, ik wil ook wel eens weten hoe het is om hand in hand te lopen met iemand die je leuk vind en om de sterren van de hemel te vrijen en hoe het voelt als iemand zegt dat ze je lief bent.
Ben ik nu een emo?
pi_54899736
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zoiets ja
Ben je nu ook zenuwachtig dan? Ik vind het altijd wel leuk die spanning voor een leuke date. Soms moet ik dan even opwarmen om in het gesprekte komen (en kom ik misschien wat suf over) maar afzeggen vanwege zenuwen heb ik nog nooit gedaan. Als je al bij voorbaat kansloos zou zijn geweest dan was die date er ook niet gekomen moet je maar denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')