abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:49:19 #151
189777 zagevent
what's in a name
pi_54874194
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.vk.tv/video/16(...)t-uit-op-rellen.html

Omg, die pauperkneus vanaf 1:20 Gelukkig bevrijden z'n matties hem

Wat opmerkelijk was.
Op 1:53
Reporter: Teveel lesuren, daar gaat het niet meer om?
Schoolkneus1: Nou.. Ja. Een beetje... Half gewoon. Nog wel. Maar het leukere gedeelte is de ruzie met de politie natuurlijk.

Op 2:19
Schoolkneus2: Ik vind het echt fantastisch
Reporter: Jah, waarom doe je dit nu voor?
Schoolkneus2: Ik heb geen flauw idee, maar ik vind gewoon fantastisch.

Arm, arm, arm Nederland. Als dit de toekomst wordt.
pi_54874331
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:

Omg, die pauperkneus vanaf 1:20 Gelukkig bevrijden z'n matties hem
Zie je ook even dat gastje inmeppen op de politie alsof het de normaalste zaak van de wereld is
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:26:54 #153
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54874978
Met dat waterkannon ga je ook wel vliegen ja

Geniaal. Maar ik zeg het nog maar een keer: die tyfuslijers moet je gewoon afschieten met een M60. Kunnen ze over 5 jaar ook niet hun handje ophouden omdat ze allemaal van school zijn gegaan/getrapt.
pi_54876286
aan de ene kant vind ik op de politie inslaan gewoon echt niet kunnen, maar aan de andere kant heeft die opa wél gelijk ...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54879128
Ik zou als ik het voor het zeggen had die 1040 wet direct afschaffen en een 2080 wet laten invoeren.

Stelletje schijtmongolen
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:10:33 #156
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_54879872
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef MouzurX het volgende:
aan de ene kant vind ik op de politie inslaan gewoon echt niet kunnen, maar aan de andere kant heeft die opa wél gelijk ...
"Protesteren tegen een verslechtering" . Alsof ze nog protesteren. Als deze vernielingen om wat voor andere reden werden aangericht werd er net zo opgetreden, dus dit is niet meer dan terecht. Opa moet dus gewoon z'n smoel houden.
  woensdag 28 november 2007 @ 01:15:04 #157
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54882766
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef MouzurX het volgende:
Die ''Opa'' stond 65jaar geleden anders ook te juichen toen de Nazi's kwamen om ''orde op zaken te stellen''

Demonstreren is 1 ding. Maar meteen de zooi maar gaan slopen

Jammer dat de politie niet met scherp mag schieten.
pi_54884173
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:15 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Die ''Opa'' stond 65jaar geleden anders ook te juichen toen de Nazi's kwamen om ''orde op zaken te stellen''

Demonstreren is 1 ding. Maar meteen de zooi maar gaan slopen

Lol wat een overdreven vergelijking, opa hier is duidelijk een (s)linkse hippie, hij zat dus bij de nozems

En dat je jezelf zulke extreem rechtse ideeen hebt, moet wel sarcastisch zijn, anders mag je duidelijk je bij je onderschrift aansluiten Beetje kinderen willen afschieten en dan een opa die de kinderen zielig vindt nazi noemen
pi_54884345
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:15 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Misselijk puisterig kutventje, waar haal je het lef vandaan?
quote:
Ah, een fascist. Duidelijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 28 november 2007 @ 17:14:36 #160
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54897540
Van de week stonden ze ook op het spoor bij Hilversum... moesten we een noodstop maken... Die trein had ze even dood moeten rijden, weer van die scholieren minder die een beetje rellen.

Ben zelf ook student maar mij hoor je niet klagen hoor over die uren, vind het goed zo, misschien zelfs meer uren?
pi_54897893
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

[..]

Op de rellende scholieren schieten moet natuurlijk niet kunnen, maar dat die opa jankt omdat er wat klappen uitgedeeld wordt om die kotertjes gedeist te houden, vind ik niet helemaal terecht.

Kijk eens voor de plezier nog even naar deze video's (De tweede is een aanrader):
http://www.geenstijl.tv/2(...)lende_rotschol.html#
http://tvgelderland.nl/index.php?id=37129

Supermarkt geplunderd door 200 tot 300 scholieren.
Oude vrouw heeft klappen gekregen, waardoor ze haar arm niet meer kan bewegen.
Mensen zijn door wat scholieren ondersteboven gelopen.
Autoruiten ingeslagen
etc.

Sorry maar als de politie niet een beetje harder ingrijpt, wie houdt ze dan nog in toom?

[ Bericht 1% gewijzigd door broodjekipkerrie op 28-11-2007 17:36:22 ]
pi_54898021
Komt omdat ze tegenwoordig alles mogen van papa en mama omdat die zichzelf stiekem wel schuldig voelen dat ze er nooit zijn voor hun kinderen en dat op zo'n manier denken goed te maken.

Ik blijf het zonde vinden dat er blijkbaar zoveel van die verziekte kutkindjes rondlopen die dit aangrijpen om mensen te mishandelen en dingen kapot te maken, terwijl er wel een aantal is dat WEET waar voor ze staken en waarvoor het nu dus verziekt wordt.
pi_54898611
En in Afrika wil iedereen wél naar school
pi_54898967
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
En in Afrika wil iedereen wél naar school
Totdat ze eindelijk opzitten en dan krijgen ze dezelfde mentaliteit als wij nu hebben.
pi_54899042
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef broodjekipkerrie het volgende:

[..]

Op de rellende scholieren schieten moet natuurlijk niet kunnen, maar dat die opa jankt omdat er wat klappen uitgedeeld wordt om die kotertjes gedeist te houden, vind ik niet meer als terecht.

Kijk eens voor de plezier nog even naar deze video's (De tweede is een aanrader):

Autoruiten ingeslagen
etc.

Sorry maar als de politie niet een beetje harder ingrijpt, wie houdt ze dan nog in toom?
Dat mobieltje in het begin van het tweede filmpje. Hup agent.
pi_54899098
quote:

[..]

Op de rellende scholieren schieten moet natuurlijk niet kunnen, maar dat die opa jankt omdat er wat klappen uitgedeeld wordt om die kotertjes gedeist te houden, vind ik niet helemaal terecht.

Autoruiten ingeslagen
etc.

filmpje 2: wat een *** wijf zeg rond 0:45 .... ik ben het er ook niet helemaal mee eens maar ik ben wel bij dat er iig iets wordt gedaan tegen al die (stompzinnige) regels van de regering want zij(18+) doen het niet (meer)
pi_54899300
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:

[..]

filmpje 2: wat een *** wijf zeg rond 0:45 .... ik ben het er ook niet helemaal mee eens maar ik ben wel bij dat er iig iets wordt gedaan tegen al die (stompzinnige) regels van de regering want zij(18+) doen het niet (meer)
Kijk ik ben ook tegen de 1040 uur en staken vind ik ook geen probleem. Het lijkt mij juist hartstikke gezellig om met je "maties" en honderden andere leeftijdgenoten in de kou voor de stadhuis te gaan staan om te brullen dat je minder uren wil.

Maar dingen kapot maken, winkels plunderen etc. gaan dan wel een beetje te ver.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:47:37 #168
189777 zagevent
what's in a name
pi_54899862
quote:

[..]

Autoruiten ingeslagen
etc.

Dat tweede filmpje; hinderen ze het treinverkeer? Gewoon met treinen komen aanstormen. Zullen ze wel uit de weg gaan.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:58:01 #169
187710 JBoy
Granulocytje
pi_54900101
quote:

[..]

Autoruiten ingeslagen
etc.

Met zoutzuur spuiten in plaats van water zou al een hele vooruitgang zijn
  woensdag 28 november 2007 @ 20:19:39 #170
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_54902461
Goor kankertuig dat het is. Dat de politie maar besluit om de ME, honden en waterkannonen keihard in te zetten als ze nog eens gaan staken.
It's about being boss, not being the boss...
pi_54903016
Hoezo!? Is toch leuk! Beetje rellen, lekker vuurwerk afsteken enzo Genieten, geen school en ook nog om minder uren zeuren en dalijk nog minder uren krijgen ook! Tel uit je winst!

Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 28 november 2007 @ 20:38:47 #172
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_54903127
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef DuTank het volgende:
Hoezo!? Is toch leuk! Beetje rellen, lekker vuurwerk afsteken enzo Genieten, geen school en ook nog om minder uren zeuren en dalijk nog minder uren krijgen ook! Tel uit je winst!

Ja mensen nemen je echt serieus als je met zn allen supermarkten e.d. plundert.

Het gaat daarbij niet eens direct om minder uren, maar het moet afgelopen zijn met het nutteloos ophokken in zelfstudielokalen zonder deugdelijke begeleiding.

Juist het rellend tuig verziekt die hele discussie.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 28 november 2007 @ 20:39:53 #173
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54903163
quote:
Beetje rellen
Een beetje?
Bij de gemiddelde voetbalwedstrijd gebeurt minder. De actie was leuk bedacht, de reden ook niet geheel onterecht, maar ze mogen inmiddels de tering krijgen met hun tussenuren, smerig tuig .
pi_54903233
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja mensen nemen je echt serieus als je met zn allen supermarkten e.d. plundert.

Het gaat daarbij niet eens direct om minder uren, maar het moet afgelopen zijn met het nutteloos ophokken in zelfstudielokalen zonder deugdelijke begeleiding.

Juist het rellend tuig verziekt die hele discussie.
Het was meer een beetje een geintje van me... Maar deze kindjes die gaan rellen, weten niet eens waarvoor ze "staken".. Nu is er die 1040-urennorm en die moet gewoon minder worden, omdat we nu in de les geen flikker doen en een beetje aan onze pik trekken.. Meer niet..
  woensdag 28 november 2007 @ 21:46:28 #175
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54905400
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Fluisterde je moeder me vannacht in de oortjes

[..]
quote:
Weer zo'n lamlul die niet weet wat fascisme is
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef JBoy het volgende:

[..]

Met zoutzuur spuiten in plaats van water zou al een hele vooruitgang zijn
En dan noemen ze met scherp schieten extreem
pi_54905932
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:49 schreef zagevent het volgende:

[..]

Wat opmerkelijk was.
Op 1:53
Reporter: Teveel lesuren, daar gaat het niet meer om?
Schoolkneus1: Nou.. Ja. Een beetje... Half gewoon. Nog wel. Maar het leukere gedeelte is de ruzie met de politie natuurlijk.

Op 2:19
Schoolkneus2: Ik vind het echt fantastisch
Reporter: Jah, waarom doe je dit nu voor?
Schoolkneus2: Ik heb geen flauw idee, maar ik vind gewoon fantastisch.

Arm, arm, arm Nederland. Als dit de toekomst wordt.
Hou je bek en luister eens naar die oude kerel @ 0.40
pi_54906418
Haha mijn oude school in Almelo, die altijd een beetje politiek-correct moet doen, heeft ook een manier gevonden waarop de leerlingen 'legaal' mogen staken. Ze mogen a.s. vrijdag vrijnemen, maar dan moeten ze toestemming hebben van hun ouders en een handtekening vragen van de teamleider. En als ze volgende week een herkansing hebben mogen ze niet staken, anders mogen ze de herkansing niet meer maken.

Dit gaat toch helemaal voorbij aan het principe van staken, staken doe je toch niet met toestemming :s
pi_54906543
Ik zal het even uitleggen:
Je hebt een wilde staking en een staking.
Wilde staking: Staken zonder (aankondiging van) vakbond.
Staking: Staken met (aankondiging van) vakbond.

Wat nou het geval is bij een wilde staking, dan krijg je je loon niet doorbetaald. Dus op een school wil dat gewoon zeggen dat je aan het spijbelen bent. LAKS is volgens mij niet een vakbond.. Zij klagen alleen maar tijdens examens.. Ja en nu dan..
pi_54906929
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef CG het volgende:
Haha mijn oude school in Almelo, die altijd een beetje politiek-correct moet doen, heeft ook een manier gevonden waarop de leerlingen 'legaal' mogen staken. Ze mogen a.s. vrijdag vrijnemen, maar dan moeten ze toestemming hebben van hun ouders en een handtekening vragen van de teamleider. En als ze volgende week een herkansing hebben mogen ze niet staken, anders mogen ze de herkansing niet meer maken.

Dit gaat toch helemaal voorbij aan het principe van staken, staken doe je toch niet met toestemming :s
dat briefje inleveren is bij ons ook zo hoor voor de eerste keer dan de eerste staking (vrijdag) was gewoon een chaos en de 2de (maandag) was illegaal, oftewel spijbelaars en die vrijdag daar moet je toestemming voor krijgen..
  donderdag 29 november 2007 @ 22:50:41 #180
159429 Lu_Malu
This too shall pass
pi_54932952
Bij mij op school zijn we verplicht 35 uur per week op school te zitten. Gemiddeld is dat van half 9 tot 10 na 3. Ben je eerder uit, of begin je later, zou je dus een andere dag tot 10 na 4 of 5 uur op school moeten zitten. Komt er ook nog eens bij dat we officiëel niet voor half 2 naar huis mogen. Dan zit je in een tussenuur (gelukkig heb ik er nu niet zo veel) in een hok wat vroeger de kantine was (de kantine is nu nog maar een smalle strook waar wat automaten staan en de catering is ) met nog 2, 3 klassen erbij. Zit er zo'n meneer/mevrouw voorin het lokaal die de zaak rustig probeert te houden, maar het lukt ze toch niet. Zit je daar met je boeken voor je weg te dromen, of klets je ook gezellig mee omdat er te veel lawaai is. Leren lukt daar niet.

Van half 9 tot 10 na 3 op school zitten, okay. Maar dan niet nutteloos op school zitten niks doen, wachtend tot je naar huis zou mogen. Overigens wordt het niet gecontroleerd hoe laat je naar huis zou gaan als je laatste uur studieuur is. Als ik om 10 na 12 uur ben, ga ik net als iedereen gewoon naar huis
only two things are infinite: the universe and human stupidity.
I don't have a death wish. I have a whole life wish..
http://www.last.fm/user/Aranka91
pi_54933327
Verzekering keer mijn ruitje toch echt niet uit... Kut "studenten"

Morgen maar iemand in de sloot rijden...
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_54943252
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:55 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Zie je ook even dat gastje inmeppen op de politie alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Politie geeft foto jonge politiemepper vrij

Gerechtigheid
pi_54943491
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Politie geeft foto jonge politiemepper vrij

Gerechtigheid
HEY! Dat is mijn zoon.
pi_54944055
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef broodjekipkerrie het volgende:

[..]

HEY! Dat is mijn zoon.
Geen hem aan, krijg je misschien nog wel geld voor. Heb je eindelijk keer wat aan je zoon
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:20:08 #185
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_54944326
is dr geen schoolplicht dat ze allemaal spijbelen en dat ze een boete krijgen

beetje de staatskas spekken door die idiootjes Whooho
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_54946588
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef Jimbo het volgende:
is dr geen schoolplicht dat ze allemaal spijbelen en dat ze een boete krijgen

beetje de staatskas spekken door die idiootjes Whooho
Dat is het enige wat ze nog kunnen de laatste tijd .. de staatskas spekken ..
Bij de marathon hier in zeeland ook honderden zoniet duizenden boetes voor verkeerd geparkeerde autos .. terwijl je dat gewoon al van te voren kon verwachten .. gaat nergens over.
En dat geld zie je nooit meer terug....aangezien ze het allemaal maar in onzinnige projecten steken.
pi_54947239
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:08 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Geen hem aan, krijg je misschien nog wel geld voor. Heb je eindelijk keer wat aan je zoon

zal ik zeker doen als het echt mijn zoon was, maar eerst nog er van langs geven
pi_54947721
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://voor1040uren.hyves.nl HA Eat my shorts

Stelletje huilies. Beetje janken omdat ze een paar uurtjes meer naar school moeten

Succes als je later een baan krijgt.
punt is dat veel scholen niet eens nu de tijd volmaken met volwaardig lesuren, zat scholen die kiddos naar het studiehuis sturen, wat als ze dan opeens nog meer moeten? Nog ff langer uit je neus vreten in het studiehuis?

Ik ben voor vermindering, niet omdat men dan gewoon meer vrij heeft, maar omdat het A. minder drang op de schoolsysteem zit, B. dat mensen zelf kunnen invullen hoe ze hun tijd vol willen maken, de ene werkt dan, de andere doet aan sport of muziekinstrument en de andere leert zichzelf het ene en andere bij.

nix gezeik het is teveel werk en we kunnen straks een baan niet aan, probleem is, het wordt opgevuld met niks.
pi_54954922
Oke of 1040 uur voor de leerlingen die willen doorstuderen

en geen 1040 uur voor de leerlingen die dan verplicht zijn om met hun 17de (leerplicht) van school af moeten gaan...

Maar dan ook geen studiefinanciering enzo ook geen uitkering, en ook geen verdere opleiding mogen ze meer volgen... gewoon bloembollen plukken, Dan hebben we ook geen Polen meer nodig in de kassen... en veel niet willende werkende buitenlanders gaan weer naar hun geboorteland...

gr..

een grootmeester
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:03:45 #190
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54965512
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:50 schreef --- het volgende:
Oke of 1040 uur voor de leerlingen die willen doorstuderen

en geen 1040 uur voor de leerlingen die dan verplicht zijn om met hun 17de (leerplicht) van school af moeten gaan...

Maar dan ook geen studiefinanciering enzo ook geen uitkering, en ook geen verdere opleiding mogen ze meer volgen... gewoon bloembollen plukken, Dan hebben we ook geen Polen meer nodig in de kassen... en veel niet willende werkende buitenlanders gaan weer naar hun geboorteland...

gr..

een grootmeester
Goed punt. Snap dat hele gezeik ook niet. Dan maak je toch gewoon je huiswerk op school? Kun je nooit geen enkel excuus meer hebben om géén 10-en meer te halen.

Géén 100% score op welk willekeurig vak dan ook is dan gewoon: zakken, van school getrapt worden en géén uitkering krijgen. Iedereen blij.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:14:59 #191
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54965750
quote:

Jij bent echt kansloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')