Ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:36 schreef dubidub het volgende:
Ik vind het overigens al kansloos dat je actievoert, maar hebben die lui nou zelf niet door dat ze zichzelf een beetje voor lul zetten? Waarom zou je de politie met eieren bekogelen omdat je vind dat je niet genoeg uren kwalitatieve les krijgt? Ik zie het verband d'r niet helemaal tussen
Denk je dat echtquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
Elke VMBO'er slaat een potje rellen niet af
Daar gaat het toch in principe om? Als je 10 willekeurige studentjes vraagt naar de reden van hun 'staking' is dat "ja euh, iets met 960 en 1040!" bij 5 van hen, 2 van hen kennen het inhoudelijk. En de rest denkt maar aan een ding en dat is "RELLUHHHH!"
Jan van Egmond. Wel beetje triest dat er daarna nog een paar hekken zijn gesloopt bij het Da Vinci.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zit je ook in Purmerend op school? Welke?
Er zullen best wel een aantal mensen daadwerkelijk om die reden protesteren, maar de rest zijn gewoon sensatiebeluste meelopers.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Nee het gaat om de belachelijke wetgevingEn dat vinden hun zelf ook dus kom niet met die onzin alsof VMBO'ers een IQ van -3 hebben
En nee ik doe geen VMBO maar VWO. Dus dat 8)
Wheheh, de koog is er ook ernstig aan toequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:36 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jan van Egmond. Wel beetje triest dat er daarna nog een paar hekken zijn gesloopt bij het Da Vinci.
Ik wil je niet tegenspreken want ik vind jou zó >quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er zullen best wel een aantal mensen daadwerkelijk om die reden protesteren, maar de rest zijn gewoon sensatiebeluste meelopers.
Ik heb nog een halfuur vastgezeten in de Koogquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wheheh, de koog is er ook ernstig aan toe![]()
Vanavond schoolfeest op t Davinci, zal gezellig worden
Wat deed jij daar binnen dan heh huh !?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik heb nog een halfuur vastgezeten in de Koogze deden alle deuren op slot net toen ik daar binnen was.
![]()
Zíj.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Nee het gaat om de belachelijke wetgevingEn dat vinden hun zelf ook dus kom niet met die onzin alsof VMBO'ers een IQ van -3 hebben
En nee ik doe geen VMBO maar VWO. Dus dat 8)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |