bij deze een fotootje van eentje die ik heb:quote:Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand niet even een mooie banner met een SG fiksen voor de OP?
Fijne beestjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Deansensitized het volgende:The SG to end all others
![]()
[ afbeelding ]
sooo fugly...quote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Deansensitized het volgende:The SG to end all others
![]()
[ afbeelding ]
Te veel dingen eromheen...quote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Deansensitized het volgende:The SG to end all others
![]()
[ afbeelding ]
13?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik speelde laatst een dertienklank.
Misschien had hij wel heel veel gitarenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
13?
Je hebt maar 5 vingers, 6 snaren, dus aan 13 kom je niet...
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
sooo fugly... [afbeelding]
Een Gibson moet er gewoon klassiek uitzien...
Er zijn ook maar 12 notenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
13?
Je hebt maar 5 vingers, 6 snaren, dus aan 13 kom je niet...
Welke dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Er zijn ook maar 12 noten.
Fap fap fap en nog meer fapquote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Deansensitized het volgende:The SG to end all others
![]()
[ afbeelding ]
Mensen, mensen...laten we idd weer ff on topic gaan!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het gaat nu tenminste ergens over
"kutherrie" ofzo toch ?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:26 schreef Doodkapje het volgende:
Kramtried stond toch ook voor ijzeren noot ofzoiets?
Je wilt in elk geval geen kramtried in je notenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:26 schreef Doodkapje het volgende:
Kramtried stond toch ook voor ijzeren noot ofzoiets?
Weet je niet wat dat zijn?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
gitaren ?
Daarmee geef je toch water aan plantjes?quote:
Dribbel kan nog wat van je lerenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Daarmee geef je toch water aan plantjes?
En dan kijk ik dat filmpjequote:
Nee. Misschien als er koopzondag is?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:51 schreef Vital_Remains het volgende:
Weet iemand of er gitaarwinkels open zijn op zondag in Amsterdam?
Zit er dan toch, kan ik net zo goed even kijken
*visueel beeld vormt van een fappende allsystemshalt*quote:Op woensdag 21 november 2007 18:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Fap fap fap en nog meer fap![]()
De stad was open was mij verteld, en aangezien ik vrijwel nooit in de randstad kom heb ik geen idee wat er dan allemaal te doen is daarquote:Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee. Misschien als er koopzondag is?
vrijdags gaat het om jou?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Dupje het volgende:
Alleen op vrijdag ging het toch niet over gitaren?
Waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
*visueel beeld vormt van een fappende allsystemshalt*![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
*visueel beeld vormt van een fappende allsystemshalt*![]()
Your Brian? Spannend.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef Aresdreams het volgende:
waarom dribbel? ik weet het niet!![]()
i think he took control of my brian while i whas there!
ach ja, shit happens, every day
Afgelopen weekend ook met een limburgs meisje in de trein verteld ze over de mensen die langs haar wonenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
Had zo'n Friese vrouw aan de telefoon die klaagde over haar jas die "aflaat". Dacht echt: wtf?! Bij aflaten denk ik aan die praktijken in de katholieke kerk.
Het leuke is dat die Friezen zelfs wanneer ze Nederlands denken te praten dat nog niet doen..
is vrij normaal hier, in deze regionen van het landquote:Op woensdag 21 november 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook met een limburgs meisje in de trein verteld ze over de mensen die langs haar wonen
langspraat normaal
![]()
Dus als je iemand achterlangs neemtquote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is vrij normaal hier, in deze regionen van het land
Toch wel leuk, die regionale verschillen. Maakt het wat interessanter dan die eenheidsworst vind ik.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is vrij normaal hier, in deze regionen van het land
Hollandsquote:Op woensdag 21 november 2007 21:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toch wel leuk, die regionale verschillen. Maakt het wat interessanter dan die eenheidsworst vind ik..
Vroeger dacht men hier dat wij geen accent of dialect meer hebben, maar hoe meer de andere regio's hun eigenaardigheden koesteren, hoe meer blijkt dat wat men voor 'standaard nederlands' aan zag, in grote lijnen toch gewoon Hollands is..
Mijn Pa ook! Maar nu @ boven in groningenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Witchfynder het volgende:
Onze drummer komt oorspronkelijk uit....Nootdorp..
Een verspreking geeft niet, maar ik kan die "hun zeiden", "hun wilden", "hun hadden toen gezegd" mensen. ZIJ! ZIJ godverdomme!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hollands
Limburgs
Ik kan op zich wel goed Nederlands, maar ik betrap me zelf ook nog wel eens op van die versprekingen...![]()
Daar kan ik ook niet tegenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een verspreking geeft niet, maar ik kan die "hun zeiden", "hun wilden", "hun hadden toen gezegd" mensen. ZIJ! ZIJ godverdomme!!!.
.
Dat is niet streekgebonden nee. Moest gewoon ff ageren.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegenMaar doet men dat niet overal fout?
Maar hier doen veel mensen het "groter dan" dus fout door "groter als" te zeggen, maar dat komt dus door de Limburgse taal, daar is het namelijk wel "groter es" (wat dus neerkomt op "groter als")
Kijk dat kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
Cool nummer dan:
http://www.youtube.com/watch?v=O2ZYfG9TqNA
Dialecten -> Afrikaans -> Rock -> Gitaren..
Afrikaans is geen dialect, vriendelijke vriendquote:Op woensdag 21 november 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
Cool nummer dan:
http://www.youtube.com/watch?v=O2ZYfG9TqNA
Dialecten -> Afrikaans -> Rock -> Gitaren..
Ik heb net een akkoestische set op msn gedaanquote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef Doodkapje het volgende:
Zeg.. speelt er toevallig nog iemand gitaar hier, of is Dribbel_ alleen maar Limburgse vrouwmensen aan het versieren in de trein?
Dan moet ik altijd aan ACDC denken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
sooo fugly...
Een Gibson moet er gewoon klassiek uitzien...
Dat zeg ik ook helemaal niet. Het gesprek ging van dialecten over naar Afrikaans.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef SNArky het volgende:
[..]
Afrikaans is geen dialect, vriendelijke vriend.
Dan kan je Fries net zo goed een spraakgebrek noemen (pun intended).
Ja nu gaan we het weer over gitaren hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:34 schreef Cynic het volgende:
Shit, alle leuke discussies weer gemist!
Een paard op de bbq daarentegenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Dribbel_ en ik zijn het er over eens: meisjes op gitaar zijn nog altijd beter dan meisjes op een paard!.
niet alleen in limburg hoor, zuid-oost brabant is daar ook goed in!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegenMaar doet men dat niet overal fout?
Maar hier doen veel mensen het "groter dan" dus fout door "groter als" te zeggen, maar dat komt dus door de Limburgse taal, daar is het namelijk wel "groter es" (wat dus neerkomt op "groter als")
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Doodkapje het volgende:
Mijn favo topic! Wat doe je
Zonet ff de DVD van ons optreden ge-analyseerd met de band... my god wat een confrontatieIn ieder geval verbeterpunten gevonden voor a.s. vrijdag
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
Had zo'n Friese vrouw aan de telefoon die klaagde over haar jas die "aflaat". Dacht echt: wtf?! Bij aflaten denk ik aan die praktijken in de katholieke kerk.
Het leuke is dat die Friezen zelfs wanneer ze Nederlands denken te praten dat nog niet doen..
ik hoop dat ik ook redelijk snel de opnamen te zien krijg zodat we dat ook kunnen analyserenquote:Op donderdag 22 november 2007 07:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat zijn idd![]()
![]()
![]()
![]()
momenten ja
![]()
Mijn vriendin zou met een gitaar op een paard kunnen, dat maakt het net ietsje minder erg...quote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Dribbel_ en ik zijn het er over eens: meisjes op gitaar zijn nog altijd beter dan meisjes op een paard!.
Thanks. M'n budget is rond de 300 Euro, dus die vraagprijs was sowieso al te hoog.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe versterker (moet mijn VOX AD30 vervangen). Bij een vriend heb ik gister op een Marshall JTM 30 gespeeld, en dat is eigenlijk wel wat ik zocht. Wel een buizenbak, maar klonk op laag volume ook nog goed. Dat is wel belangrijk, want ik speel alleen maar thuis.
Nou heb ik niet zo'n verstand van verstekers en al helemaal niet wat ze 2e hands zouden moeten kosten. Kan iemand me vertellen wat een goede prijs is voor zoiets: Advertentie op marktplaats?
Die Switchblade schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou nog wel eens wat H&K buizenamps willen proberen... maar ja, kan ik ze alsnog niet kopen... ik is te arm
Die kan je toch niet vergelijken met een 30 watt buizenamp?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Roland Cube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |