Thanks. M'n budget is rond de 300 Euro, dus die vraagprijs was sowieso al te hoog.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe versterker (moet mijn VOX AD30 vervangen). Bij een vriend heb ik gister op een Marshall JTM 30 gespeeld, en dat is eigenlijk wel wat ik zocht. Wel een buizenbak, maar klonk op laag volume ook nog goed. Dat is wel belangrijk, want ik speel alleen maar thuis.
Nou heb ik niet zo'n verstand van verstekers en al helemaal niet wat ze 2e hands zouden moeten kosten. Kan iemand me vertellen wat een goede prijs is voor zoiets: Advertentie op marktplaats?
Die Switchblade schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou nog wel eens wat H&K buizenamps willen proberen... maar ja, kan ik ze alsnog niet kopen... ik is te arm
Die kan je toch niet vergelijken met een 30 watt buizenamp?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Roland Cube?
Nou nee, maar omdat hij alleen thuis speelt, ik denk wellicht is een niet-buis ook wel wat, en die Cube30 gaat ook hard hoor! En klinkt erg lekkerquote:Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die kan je toch niet vergelijken met een 30 watt buizenamp?
Oh qua volume geloof ik dat best. Maar met een Vox AD30 heeft hij al een modeling amp in huis. Dus ik ga er een beetje vanuit dat het om een ander soort geluid gaat.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou nee, maar omdat hij alleen thuis speelt, ik denk wellicht is een niet-buis ook wel wat, en die Cube30 gaat ook hard hoor! En klinkt erg lekker
Je zou kunnen kijken voor een Peavey Valveking die zit ook in die rpijsklasse de 1x12 combo geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2007 10:04 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Thanks. M'n budget is rond de 300 Euro, dus die vraagprijs was sowieso al te hoog.Of weet iemand wat beters voor dat bedrag? Ik speel voornamelijk wat pop/rock.
Ik heb zelf een tijdje geleden een laney vc50 gekocht voor 400 euro, de'r staat er nou 1 op marktplaats weer,quote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe versterker (moet mijn VOX AD30 vervangen). Bij een vriend heb ik gister op een Marshall JTM 30 gespeeld, en dat is eigenlijk wel wat ik zocht. Wel een buizenbak, maar klonk op laag volume ook nog goed. Dat is wel belangrijk, want ik speel alleen maar thuis.
Nou heb ik niet zo'n verstand van verstekers en al helemaal niet wat ze 2e hands zouden moeten kosten. Kan iemand me vertellen wat een goede prijs is voor zoiets: Advertentie op marktplaats?
dat "gilbert" geluid ja,. met je ogen dicht herken je zijn stijl en klankquote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef Cynic het volgende:
Gilbert is net overgestapt naar Marshall naar aanleiding van zijn G3 tour. Maar die Laney's van hem klonken altijd te gek!
Het geluid van Paul is in de loop der jaren alleen maar beter geworden, ben wel benieuwd dus.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:35 schreef nightfall het volgende:
[..]
dat "gilbert" geluid ja,. met je ogen dicht herken je zijn stijl en klank
wat een verrader
paul gilbert is ook een grappige vent, en ook nog eens een god. de dingetjes die hij doet spreken we me wel aan, hetzelfde met marty friedman, ook een fantastische gitarist met goed in het gehoor liggende nummers, heeft ook een hele mooie stijl, heb wel eens een paar oefenvideo's van em gedownload, hele nuttige lessen. ik luister naar deze 2 100X liever dan vai of satriani.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het geluid van Paul is in de loop der jaren alleen maar beter geworden, ben wel benieuwd dus.![]()
Griezelige controle heeft die man ook, dat is al een heel stuk van zijn geluid.
Nou, zonder potmeter draait het wel moeilijkquote:Een paar potmeters zijn weg, wat geen enkel probleem is, je kan de knopjes nog gewoon draaien, alleen het staat iets minder leuk.
Dus je hebt een valvestate gehad, die weggedaan en een MG genomen?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:04 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik. Heb je toch ook op lage volumes nog wel een redelijk leuk buizengeluid
Klein poosje een gehad, maar zijn wel lekkere allround versterkers, klinken goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |