net zoals Anal Cunt ?quote:René SG is een speedrockband met nummers van maximaal anderhalve minuut, waarbij de boodschap terug is gebracht naar een enkele kreet.
Hij heeft in elk geval ook een SG.quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
René SG en dan op een Les Paul spelen, dat kan natuurlijk niet he
quote:
Mijn band bedoel ik dus!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb een keer met ze gespeeld!
Rene behoort dan ook helemaal geen Les Paul te bezitten, wel zonde van de SG!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef belsen het volgende:
Afgelopen donderdag zijn de gitaren, een Gibson SG en Gibson Les Paul, van Rene SG gejat in de dB in Utrecht. Gewoon na afloop de kleedkamer in gelopen en doodleuk via de inlaaddeur naar buiten gepeerd.
Dikke pluim van mij voor wie de daders (ze staan schijnbaar ook op video) kan aanwijzen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info, klik hier.
Tijdje geleden nog gepresenteerd bij ons in De Vinger.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:26 schreef Yorrit het volgende:
de clip van party hardy is pas opgenomen, ben benieuwd
quote:De gitaren van RENE SG zijn terug!!!
De dieven hebben berouw getoond, contact opgenomen en de gitaren teruggebracht.
Het was een bizarre week, van donderdag 17 juni (diefstal gitaren) tot donderdag 24 juni (gitaren weer terug).
Iedereen bedankt voor de support!!! Was cool om alle reacties en steunbetuigingen te lezen,
tot ziens bij een RENE SG-show ergens in NL, we gaan nog harder spelen voor iedereen,
The party don't stop!
Zal het nieuwe album dan toch echt iets gaan doen?quote:01 _ ET EXPLORE ME / Every Town Should Have It’s Own One Man Band
02 _ RENE SG / Speedcola
03 _ NOBLESSE / We Are Not Humanity
04 _ ARTHUR ADAM / Awake
05 _ NOYALTY / The Seas Have No Roads
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |