abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:52:41 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_54795448
Jeetje, wat praten jullie dreumesen al veel
Ezra zegt alleen "mama" die heeft nog niet echt interesse in praten geloof ik
Nou is ie eindelijk van zijn binnensmondse gemurmel af en doet nu zijn mond open als ie brabbelt, dat is alweer een vebetering
Ik vind het knap, al die pratende kindjes en lief ook
stormy waters...
sailin'
pi_54795667
Mikael praat wel maar das heel verschillend hoor. De ene dag vliegen de woorden zijn mond uit en de andere dag lijkt het alsof ie ontsnapt is vanuit het rimboe bij een of andere stam. Want dan i het met geklik met zijn tong erbij en ook raar gemompel en die lipjes getuit. Ziet er heel grappig uit en zo klinkt het ook.

Hij heeft ook voor bepaalde dingen leuke manieren gevonden om het te zeggen. Zo is een vogel een vlieg (het vliegt dus vlieg) en alle andere dieren die vliegen (mug, vlieg, vlinder, motten) zijn vlieg ook Vind ik wel grappig dat ie dat zo bedenkt.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54797148
leuk om te lezen hoe goed het met alle kindjes gaat, en wauw he, wat kunnen sommigen al veel zeggen!
Hier blijft het nog op "Papa, mama, bal, nijn, bumba, ja, tappe" (stappen) en 'aai' (en dan aait ze drzelf over dr wangetje, of ze aait mij of papa)
Ze begrijpt al wel heel veel als ik haar dingen vraag. ze luistert ook wel aardig goed. Als ik Nee zeg, schudt ze met haar hoofd en vaak loopt ze dan bij hetgene weg wat niet mag. of ik zeg 'èh èh!' en dan weet ze het ook.
Maar ja, er zijn ook wel momenten dat ze het toch doet
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_54799937
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef CrazyMoon het volgende:
Ze begrijpt al wel heel veel als ik haar dingen vraag.
Leuk is dat he? Ik verbaas me daar elke keer weer over!

Dutch, ik weet nog heel goed dat je Cas zijn eerste woordje kwam melden! "Etuh!"

En wat een heftige periode Rocka.
Wel ontzettend cute zo voor de spiegel.

Evenstar, wat fijn dat Arwen nu zo gegroeid is.
Ik weet niet waar je op doelt met je laatste opmerking, dat ze dingen nadoet?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:36:46 #30
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54800692
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Leuk is dat he? Ik verbaas me daar elke keer weer over!

Dutch, ik weet nog heel goed dat je Cas zijn eerste woordje kwam melden! "Etuh!"

En wat een heftige periode Rocka.
Wel ontzettend cute zo voor de spiegel.

Evenstar, wat fijn dat Arwen nu zo gegroeid is.
Ik weet niet waar je op doelt met je laatste opmerking, dat ze dingen nadoet?
Wilde gok: Arwen doet de pietenpruik op en lijkt op Moonah..... maar dat is dan ook het enige dat in me opkomt
pi_54801038
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef Moonah het volgende:

De nachtbrakers en driftkikkers:
En dan zet je die van mij daar gewoon schaamteloos tussen?!

♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:14:58 #32
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54802742
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:36 schreef chacama het volgende:

[..]

Wilde gok: Arwen doet de pietenpruik op en lijkt op Moonah..... maar dat is dan ook het enige dat in me opkomt
we have a winner
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:22:34 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54802894
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:53 schreef lcicle het volgende:

[..]

En dan zet je die van mij daar gewoon schaamteloos tussen?!

ze zijn gewoon jaloers ik ben nog steeds aan het wachten op die fase want ze is bijna 2 en ik zeg nee , of zal ze het overslaan en een sekreet worden als ze 13 ofzo is
pi_54802937
daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat het dan wel eens dubbel terug zou kunnen komen haha!
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:28:16 #35
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54803004
misschien maar eens gaan smeken of ze asjeblieft even strontvervelende hysterisce slechtslapers willen worden
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:17:46 #36
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54804071
watch out for what you wish....... dreumessen from hell!!!
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:46:19 #37
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54804757
Ik heb me vanmorgen even ingelezen in het schoenentopic en welja, meneer heeft schoenen van zijn koopzieke mama gehad

Simon brabbalt vanalles maar we halen er weinig herkenbaars uit. Met gebarentaal komen we ook een heel eind
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54805477
Ik moest vanmiddag even naar de intratuin. Dochter mee uiteraard

Nou, ik keek ineens met de ogen van een kind! Ze was helemaal verrukt van alle bewegende ijsberen, vliegende kerstmannen, twinkelende kerstbomen, zingende rendieren enzovoorts

Zomaar even een gratis uitje, de konijntjes, visjes en vogeltjes maakten het feest compleet.

Dus: tip!

(en nee, ik heb alleen maar een potje hyacinthen gekocht )
Variety is the spice of life
pi_54809388
Ah, Pietje Arwen dus!

Ik ben helemaal vergeten te hoera-en voor een lopende Maud!
Bij deze: Super!

En Simon echte schoenen... Wat leuk.

Nebelung, voor kinderen is Intratuin nu idd prachtig! Maar díe hebben al vroeg in het seizoen de kerst in hun bol zeg. Oktober al....
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:57:37 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54809513
Hihi, dat deed of doet Jessie ook vaak met haar kinderen: naar het tuincentrum als uitje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54809708
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:53 schreef lcicle het volgende:

die van mij
Je eerste bedoel je?
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:13:51 #42
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54809805
Dat lukt me hier niet.....als ik met Fleur naar een tuincentrum ga, dan hoor ik twee dingen:

- Ooooooooh, mama kijk KIJK......waarom hebben wij dat niet in de winkel?
of
- Heeeeee, kijk mama KIJK DAT hebben WIJ ook in de winkel!!! Toch...he mama???

Maar wel lekker hoor even bij de diertjes kijken en nog langs de lichtjes en de muziekjes...bij Maud lukt dat wel, die vindt het prachtig.

En mijn kleine drama-queen kan al goed luisteren....als ik zeg mama kusssss, loopt ze naar d'r vader en doet d'r hoofdje omhoog strekt d'r armen uit en geeft een open mondkus aan papa om mij dan vervolgens stralend aan te kijken en te grijnzen.... kleine boef dat het is
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:57:44 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54810937
Oh, hier is het andersom. Als ik om een kusje vraag krijg ik er gelijk een van Brent. Zo'n heerlijke vol overgave! Mond open en lekker nat! Papa daarentegen niet. Die heeft een baard en Brent is niet van de baarden.

(Misschien beter scheren chaca?)

Yes! Ik krijg
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:11:04 #44
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54811273
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, hier is het andersom. Als ik om een kusje vraag krijg ik er gelijk een van Brent. Zo'n heerlijke vol overgave! Mond open en lekker nat! Papa daarentegen niet. Die heeft een baard en Brent is niet van de baarden.

(Misschien beter scheren chaca?)

Yes! Ik krijg

nee, Maud houdt dus blijkbaar wel van een baard....papa is meestal ongeschoren....
pi_54818247
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:08 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je eerste bedoel je?
Die tweede gedraagt zich anders ook nog voorbééldig

Hier heeft het tuincentrum altijd een soort Efteling kerstmarkt, super mooi. Ben er met de eerste ook al geweest, hij vond het weer prachtig. Allemaal watervalletjes met rook, glinsterende lichtjes, vogeltjes aan een draadje door de lucht en een treintje door de bergen.
Mamma vind het ook wel leuk, al heeft die gelukkig nog al het kerstspul van vorig jaar op zolder liggen. Want dat spul is stiekem toch wel duur.

Merlijn heeft nu ook een 'bloemen-tik'. Overal waar hij ze ziet moet hij even wijzen en zeggen: blmn (hij kan de oe-en nog niet zo goed uitspreken hihi. Laatst kwam hij met een computer tijdschrift aanlopen waar heel toevallig een super klein plaatje van een paar bloemetjes in stond. Mamma! Blmn!
  zaterdag 24 november 2007 @ 07:37:29 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_54818278
Maud loopt
ok, mijn mond valt nu echt open
Maud is 4 maanden jonger dan Ezra. Ik heb echt een "luilakje" hier
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 november 2007 @ 08:55:15 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54818465
Aaaargh, waarom, waarom moet Storm toch zóóó vroeg wakker worden? Het was 4 (VIER) uur vanochtend en daarna hebben we niet meer geslapen. Ik was ook nog alleen vannacht, zodat S een keer echt kon slapen. Die is helemaal kapot.
Maar pffff, ik nu ook wel even echt, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54818500
Oh, wat is dat toch erg Suug.
Sterkte hoor, meer weet ik ook niet te zeggen.
pi_54819113
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb Mikael de laatste 2 nachten uit logeren gedaan. Ik trok het echt niet meer. Die was elk uur een half uur wakke r(lees dikke paniek) en dan om 4 uur ook klaar wakker. Was er letterlijk ziek van. Maar hij heeft nu goed geslapen dus ik hoop dat die negatieve draai doorbroken is nu!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54819159
Sugar, wat vroeg! Balen zeg. Slapen ze nog allebei tegelijk in de middag zodat je misschien een uurtje of twee kan pakken?

Belana! Ook hier nog een dreumes die er niet over denkt om te gaan lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')