* cosmick ook totaal niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf houdt niet zo van 22 mannetjes die achter een balletje aanhollen...eh... voetbal.
Die stilte komt vooral door de snel... eh... traagheid van FOK!...quote:Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef borisz het volgende:
Het was hier zo stil, dus dan knal ik het over het voetbal maar in het midden
Traag is FOK! al langer en voetbal is ook niet altijd op tv en toch vind ik dat het de laatste tijd hier erg rustig is.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die stilte komt vooral door de snel... eh... traagheid van FOK!...
Dan moet ik echt stoppen met werken op zaterdag. Nu stop ik na Ekstra-weekend, maar dan luister ik heel de nacht doorquote:Op woensdag 21 november 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdagavond: Gerard en Michiel - Rudy - Giel Beelen - Gerard. Met zo'n line-up het weekend inluiden? Poeh, de concurrentie kan haar borst nat maken. Mits het doorgaat natuurlijk!!!!
Ik heb ook gehoord dat Domien zei dat ie in 2008 niet meer in de nacht te horen is. Maar wanneer ie wel te horen is, heeft ie niet gezegd.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Al met al ben ik echt zeer benieuwd naar de nieuwe programmering. 3voor12XL zal ik niet missen want ik denk en hoop dat er een goede programmering voor terug komt. Domien misschien naar de avond? Ook dat schijnt er misschien wel aan zitten te komen, aldus Sirolf.
Daar heb ik m'n info inderdaad ook vandaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef Marc63 het volgende:Hans
[..]
Ik heb ook gehoord dat Domien zei dat ie in 2008 niet meer in de nacht te horen is. Maar wanneer ie wel te horen is, heeft ie niet gezegd.
Speculeren? Ik zit alleen maar te hopen. Hopen dat bepaalde personen op dit forum hun vingers voorbij typen of een tipje van de sluier willen oplichten...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n info inderdaad ook vandaan.
Och, we zullen wel merken wat er gaat gebeuren. Als we gaan lopen speculeren begint het wel heel erg op RadioForum te lijken hier!
Euh, mij is dit niet bekend?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
Je bent bekend met de eerste 2 - 4 minuten-bug?
Een paar minuten na het hele uur is ie traag
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Speculeren? Ik zit alleen maar te hopen. Hopen dat bepaalde personen op dit forum hun vingers voorbij typen of een tipje van de sluier willen oplichten...
jammer joh!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Speculeren? Ik zit alleen maar te hopen. Hopen dat bepaalde personen op dit forum hun vingers voorbij typen of een tipje van de sluier willen oplichten...
Hij heeft toch ook al laten weten dat ie binnenkort niet meer te horen is 's nachts. Maar goed, vannacht is ie wel te horen. Eens kijken wat ie wel of niet te vertellen heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren...
Hoewel... Domien praat nog weleens z'n mond voorbij (zoals 2 weken terug met de MEE-GAA-HIT)...![]()
Ik denk dat als mensen dat gaan doen op het forum (terwijl er nog een embargo heerst), het snel over is met het FOK!en in de 3FM studio..quote:Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Och, het kan niet lang meer duren, aangezien eind december de laatste 3VOOR12XL is.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen dat gaan doen op het forum (terwijl er nog een embargo heerst), het snel over is met het FOK!en in de 3FM studio..
Dus doe maar nietWe merken het vanzelf.
Zie de test hierbovenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... misschien had ik vanmiddag toch ook nog even bij een andere supermarkt moeten kijken of ze daar nog een ander merk pepernoten hebben. Niet dat de pepernoten die ik gekocht heb niet smaken, maar ze moeten nog heel wat eraan verbeteren om tot de echt lekkere pepernoten te behoren.
Heel 3FM zelfs!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Kreeg ik straks nou goed mee dat MetMichiel volgende week kaartjes voor Editors weggeeft?
Heel 3FM, zelfs!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Kreeg ik straks nou goed mee dat MetMichiel volgende week kaartjes voor Editors weggeeft?
Nu je het zegt... identieke bril?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je valt door de mand; je clone is Sirolf
Zullen ze bij 3FM niet al te rouwig om zijn als je de hele nacht blijft luisteren, maar je werk zal er misschien toch wat anders over denken.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
Dan moet ik echt stoppen met werken op zaterdag. Nu stop ik na Ekstra-weekend, maar dan luister ik heel de nacht door
quote:
Misschien maakt hij wel een hele onverwachte move naar een heel ander radiostation.quote:Ik heb ook gehoord dat Domien zei dat ie in 2008 niet meer in de nacht te horen is. Maar wanneer ie wel te horen is, heeft ie niet gezegd.
Jaaaaaaaaa!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Simian Mobile Disco moet winnen, duidelijk!
Op dit moment staat Simian Mobile Disco weer voor trouwens, met 53%.
Deze toevallig?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
LOL!
http://nl.youtube.com/watch?v=68qqyM-_K4w
Ik zag Dave Grohl laatst ook in een andere clip. Weet de naam van de band niet meer, maar was ook behoorlijk vaag. Jack Black zat er ook in (die zou je bijna missen in de clip van Long Road to Ruin) en volgens mij speelde de zanger van QotSA op de drums.
Zeg dat wel! Hoe goed wil je het voorgezegd krijgenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is dit 1 van de domste kandidaten ooit
black out....dat gebeurt wel vaker.....quote:Op woensdag 21 november 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is dit 1 van de domste kandidaten ooit
Is ook de enig mogelijke verklaring waarom ze die Duitse link niet legde... Die lag er verder helemaal niet dik bovenop ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
black out....dat gebeurt wel vaker.....
Heb het eind van Engeland - Kroatie gezien..wat was dat spannend zegquote:Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef borisz het volgende:
gUUS
wat kan voetbal toch prachtig zijn
Vertel mij wat, ik was live bij de laatste twee Europacup winsten van mijn cluppiiequote:
was in 92 en 95, rotjochquote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef borisz het volgende:
IN het jaar 1680 toen we nog met bloemkolen voetbalden....
jij nodigt mij uit voor een minimeet ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
was in 92 en 95, rotjoch
Studeren is overigens prima te combineren met voetbalbezoek, stille hint
ach, je bent vaak zat in de buurt tenslottequote:Op donderdag 22 november 2007 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
jij nodigt mij uit voor een minimeet ?![]()
Coco is niet nep. Coco kan praten.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
Whehe Domien heeft een neppapegaai bij.
Maar Coco zit wel verrekte stilquote:Op donderdag 22 november 2007 00:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Coco is niet nep. Coco kan praten. [afbeelding]
Hij is moe..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar Coco zit wel verrekte stil.
Ik kreeg een fax dat jullie er vanmiddag wel héél erg zoet mee waren...quote:
Ik denk dat ze zo zoet waren van al die pepernoten van Michiel.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg een fax dat jullie er vanmiddag wel héél erg zoet mee waren...
En dat allemaal van ons belastinggeld!
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef borisz het volgende:
vandaag weer veel te doen, ik ga slapen [afbeelding]
Domien succes met je uitzending [afbeelding]
Dat zou ik niet durven zeggenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik zat even niet op te letten in de uuropener, wie zit er nu eigenlijk naast Domien ook nog in de studio? [afbeelding]
GOED GEHOORDquote:
Nu maar wachten tot Domien weer eens z'n mond voorbij praat...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt mij wel een goed duo voor een leuk programma in 2008...
Das zo'n beetje de tijd dat het hier uitgestorven is.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef justshutup het volgende:
Heb een nieuwe baan, luister nu vrijwel elke dag van 13:00 tot 18:00 3FM, enorm geestig. Rabradio + Coen en Sander show.
RabRadio is best goed te doen, maar doordat veel mensen dan aan het werk zijn (zoals jijquote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef justshutup het volgende:
Heb een nieuwe baan, luister nu vrijwel elke dag van 13:00 tot 18:00 3FM, enorm geestig. Rabradio + Coen en Sander show.
Moi?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar wachten tot Domien weer eens z'n mond voorbij praat...
Dag mooie mevrouw!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Laura Manuel van Reverend and the Makers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |