Heel 3FM, zelfs!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Kreeg ik straks nou goed mee dat MetMichiel volgende week kaartjes voor Editors weggeeft?
Nu je het zegt... identieke bril?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je valt door de mand; je clone is Sirolf
Zullen ze bij 3FM niet al te rouwig om zijn als je de hele nacht blijft luisteren, maar je werk zal er misschien toch wat anders over denken.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
Dan moet ik echt stoppen met werken op zaterdag. Nu stop ik na Ekstra-weekend, maar dan luister ik heel de nacht door
quote:
Misschien maakt hij wel een hele onverwachte move naar een heel ander radiostation.quote:Ik heb ook gehoord dat Domien zei dat ie in 2008 niet meer in de nacht te horen is. Maar wanneer ie wel te horen is, heeft ie niet gezegd.
Jaaaaaaaaa!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Simian Mobile Disco moet winnen, duidelijk!
Op dit moment staat Simian Mobile Disco weer voor trouwens, met 53%.
Deze toevallig?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
LOL!
http://nl.youtube.com/watch?v=68qqyM-_K4w
Ik zag Dave Grohl laatst ook in een andere clip. Weet de naam van de band niet meer, maar was ook behoorlijk vaag. Jack Black zat er ook in (die zou je bijna missen in de clip van Long Road to Ruin) en volgens mij speelde de zanger van QotSA op de drums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |