Natuurkunde is veel intressanterquote:Op woensdag 21 november 2007 09:29 schreef Loontjah het volgende:
Maar hier in Helmond krijg je ook natuurkunde, gelukkig dat ik dat nooit gevolgd heb.
Heb liever scheikunde, dat vond ik pas intressant!
De muziek hier staat dan ook niet al te luid, maar het is inderdaad een stuk beter dan geen muziek. Mag je geen eigen muziek aanzetten Loontjah (Ilona.. ik kan het ook)?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de muziek die hier (te hard) op staat. Word ik saggo van![]()
Van (slechte) muziek kan ik zelf echt in een rothumeur raken, dus ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Straks de zender even verwisselen als die vrouw weg is ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef KaheemSaid het volgende:
De muziek hier staat dan ook niet al te luid, maar het is inderdaad een stuk beter dan geen muziek. Mag je geen eigen muziek aanzetten Loontjah (Ilona.. ik kan het ook)?
Zelfstandigheid ten top merk ik wel weer, mijn stagebegeleidster zit sowieso in een andere kamer als ze er is...quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef dabadbass het volgende:
ha mijn stagebegeleider is ziek vandaag dus ik zit hier wat in mn eentje te klootviolen
Je stond 186ste!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sta 186 ste.... Yeah !!!!
Same herequote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef dabadbass het volgende:
ha mijn stagebegeleider is ziek vandaag dus ik zit hier wat in mn eentje te klootviolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |