- ThE_ED -quote:Windows draaien op een Mac is toch een beetje als je Schultenbrau in een Trappistenbierglas schenken; het werkt best goed maar het hele idee is weg
Nee dat had ik dus wel al. Hij heeft het 3 weken gewoon goed gedaan. Dat is nou juist het rare van het verhaal......quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je in iTunes voor alle nummers een albumartwork hebt. Dus niet alleen die in coverflow te zien is, maar ook als je op andere nummers gaan staan van dat album. Ik had hetzelfde probleem. Maar al doende, leert men
Ik had 'm ook uit een sigquote:Op woensdag 21 november 2007 00:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey die quote heb ik in mijn ding staan
(wal-mart laptops typen kut als je het niet gewend bent)
Dat was mijn volgende antwoord als het niet zou lukkenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee dat had ik dus wel al. Hij heeft het 3 weken gewoon goed gedaan. Dat is nou juist het rare van het verhaal......
Heb maar de iPod nu maar gewoon hersteld en nu staan ze er weer op.
Nee een heus 549 dollar... frapant detail, hier van is het toetsenbord ook al 2 keer gestopt met werken, maar is hij na een tijdje weer gaan werken...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had 'm ook uit een sig
Heb je zo'n 200 dollar laptop?
Of andersom, onbewust..quote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Misschien hebben toetsenborden iets tegen mij
Heel raar, elke keer deed ik synchronise en er gebeurde niks. Hij ging vertikte het om de albumart bij de nummers te zetten. Gelukkig doet ie het weerquote:Op woensdag 21 november 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende antwoord als het niet zou lukken
Ik heb dus hetzelfde gehad, en net even hersteld, nu zie ik ze wel op mijn iPod![]()
Heel gauw een halen danquote:Op woensdag 21 november 2007 00:38 schreef DaMook het volgende:
Tvp heb er nog geen, maar wil het nog steeds.
Ja, ik heb zowel het access point als de Express al eens een nieuwe naam gegeven, maar geen sjoege..quote:Op woensdag 21 november 2007 08:27 schreef JoMo0 het volgende:
Heb je al eens de netwerknaam verandert ? Dat had ik pas namelijk bij een Vista bak. Ook een Express , zelfde probleem . Daarna heb ik de Airport opnieuw ingesteld en een andere naam gegeven . En toen deed ie 't.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef Junkie het volgende:
Ik moest toch even lachen toen ik deze reclame zag.
http://www.cnet.com/windows-vista.html
Voor degene die de een ad-block aan hebben staan:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRAUlK8_2VE
Ik had het gewoon nodig van de week!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:53 schreef donderopman het volgende:
timemachine ruleert, wat een handig progje is dat zeg
Het zijn zure tijden voor mensen die nog in Microsoft geloven.quote:New to Leopard, Time Machine is Apple's version of Microsoft's Previous Versions feature, which first appeared in Windows Server 2003 over four years ago. (It's in Vista too.) Apple calls it a revolutionary way to back up and restore your entire Mac, and that's somewhat true though third party tools have provided most of this functionality for years. What makes Time Machine truly interesting is that it works with certain applications in addition to files and that's something Apple should stress more in its discussions about this feature. Unfortunately, the company mucked up Time Machine with a truly juvenile user interface, one that is horribly out of place in its otherwise staid and professional looking OS X.
The restore UI, as mentioned previously, is absolutely insane.
Mja, zo erg is het niet hoor. Ik zing het wel even uit totdat de iPhone G2 in NL verkrijgbaar is voor een leuk prijsje met een leuk tarief.quote:
Die is ook wel leukquote:Worse is the updated Dock, which now sports a gratuitous and pointless "3D" shelf effect. There’s no real 3D involved, of course, but there is a hokey looking border, modeled after a highway median strip, separating the two sections of the Dock. As ever, the Dock is a usability nightmare, with overlapping functionality (it contains shortcuts for both running and certain non-running applications as well a separate location for folder shortcuts), but Apple seems to at least tacitly acknowledge this fact: Its added a useful if limited new feature called Stacks to the Dock to close the gap with the superior and more logical Windows Start Menu.
quote:
Tja, met dit soort uitspraken:quote:Op woensdag 21 november 2007 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Die Thurrot doet me altijd denken aan die Heatwave, die hier ook wel 's wel tracht te posten.
"Maar ik heb zelf ook een Mac". Of in Thurrot's geval, zijn vrouw.
Rare jongens.
maak je natuurlijk enkel jezelf volstrekt ongeloofwaardig...quote:close the gap with the superior and more logical Windows Start Menu.
Ja, en ik heb ook weer twee tienden afgereden van mijn baanrecord op de plaatselijke kartbaan. Dat maakt mij nog geen Schumacher.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Vista startmenu is er wel een stuk op vooruit gegaan.
Agree, maar kvind 't wel grappig dat je op veel vista-screenshots een dock-achtig programma zietquote:Op woensdag 21 november 2007 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Vista startmenu is er wel een stuk op vooruit gegaan.
Edit: Wat ik verkeerde interpreteede. Inderdaad, je maakt jezelf zo wel belachelijk.
Psssst. Vista heeft nu ook een zoekmachine in zijn startmenu. O noesquote:Op woensdag 21 november 2007 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het Start menu een typische Windows vinding: sure, het kán heel veel (aaaaal je programma's, een systray, etc) maar maakt het het werken handiger en heb je het nodig? Spotlight is gewoon de killer feature die zaken als een uitgebreid start menu volkomen overbodig maken.
Hanze?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:47 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt een beetje tegen, tekst die achter een button verdwijnt(En dat m'n locatie op thuis staat terwijl ik op school zit
)
En wie heeft er uberhaupt een dock of start menu nodig als je dat hebt icm Quicksilverquote:Op woensdag 21 november 2007 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het Start menu een typische Windows vinding: sure, het kán heel veel (aaaaal je programma's, een systray, etc) maar maakt het het werken handiger en heb je het nodig? Spotlight is gewoon de killer feature die zaken als een uitgebreid start menu volkomen overbodig maken.
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook weer twee tienden afgereden van mijn baanrecord op de plaatselijke kartbaan. Dat maakt mij nog geen Schumacher.
Ik zag in de Tip of The Day podcast dat je ook gewoon je Programma (Application) map naastje Prullenbak (Trashcan) kunt zetten en dan met click-and-hold ook aaaaaaaaaal je programma's zietquote:Op woensdag 21 november 2007 14:00 schreef Jarno het volgende:
ROC Midden Nederlandquote:
Je moet hem ook niet slaan, maar zachtjes aaienquote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Xilantof het volgende:
Waarom wilt mijn iMac met Leopard niet meer uit de sluiterstand komen?
Als ik dan op een toets ram om hem wakker te krijgen gebeurd er niets... Alleen een hard-reset werkt dan.
Iemand?
True. Maar das niet 't antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet slaan, maar zachtjes aaien
Is er al een Live Messenger voor de Mac dan? (MSquote:Op woensdag 21 november 2007 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou ik ben live messenger aan het installeren op mijn laptop... Wat een hel...
Word er zo'n heel installatie programma gedownload, die gaat dan je computer scannen of je ander onzinnige producten op je computer hebt staan van live (dit duurt circa 5 minuten)
[edit]Correctie er staat nu het duurt iets langer dan verwacht even geduld[/edit]
Ik wil verdomme gewoon msnen met een webcam... echt serieus...
[nog een edit] En omdat ik niet goed heb gelezen krijg ik verdomme nu ook een aanmeldhulp en toolbar door mijn strot gedrukt[/nog een edit]
quote:(((kMDItemLastUsedDate > $time.this_week) && (kMDItemContentType == "word"wc || kMDItemContentType = "pages"wc || kMDItemContentType = "keynote"wc || kMDItemContentType = "powerpoint"wc)) || ((kMDItemAttributeChangeDate > $time.this_week) && (kMDItemContentType == "word"wc || kMDItemContentType = "pages"wc || kMDItemContentType = "keynote"wc || kMDItemContentType = "powerpoint"wc)))
Mijn MBP heeft ook af en toe moeite met wakker wordenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Xilantof het volgende:
Als ik dan op een toets ram om hem wakker te krijgen gebeurd er niets... Alleen een hard-reset werkt dan.
Iemand?
Ik zal maar niet zeggen dat ik deze ga downloaden, voordat een bepaalde Apple SC user mij verwijten naar mijn hoofd gaat gooien.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]De nieuwe Futurama dvd-film is uit
Gaat ie niet in hibernate..? Dan moet je volgens mij even via de aan/uit-knop de iMac 'wakker' maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Xilantof het volgende:
Iemand?
Bronquote:T-Mobile voldoet aan de eisen van het dwangbevel van de Duitse rechter en gaat een iPhone zonder abonnement verkopen die ook op netwerken van concurrenten te gebruiken is.
De simlockvrije iPhone gaat 999 euro kosten.
Teringquote:Op woensdag 21 november 2007 19:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gaat ie niet in hibernate..? Dan moet je volgens mij even via de aan/uit-knop de iMac 'wakker' maken.
[..]
Bron
Leve de lage dollar![]()
Maar moet jij hem dan ook "hard resetten" om hem wakker te krijgen? Ik heb dat nu nog alleen maar gehad... Beetje vervelend...quote:Op woensdag 21 november 2007 18:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn MBP heeft ook af en toe moeite met wakker worden
dat werkt ook niet hier....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gaat ie niet in hibernate..? Dan moet je volgens mij even via de aan/uit-knop de iMac 'wakker' maken.
Is het zo ?!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]De nieuwe Futurama dvd-film is uit
wat was er mis?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:38 schreef super-muffin het volgende:
Zo, Leopard opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer zo als het hoort.
Alle instellingen zijn behouden, behalve het postbus icoon voor mijn Mail.
Bij het opstarten bleef m'n PowerBook hangen bij het Apple logo. Dat was wel ff schrikken, maar gelukkig is alles gewoon goed gebleven. Alle instellingen zijn gewoon bewaard gebleven gelukkig.quote:
Haha niet de laatste (een na laatste) en eigenlijk is het super logisch dat het kanquote:Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben geloof ik de laatste Leopardgebruiker op aarde die er pas net achter komt dat je exposé kunt gebruiken icm Spaces
Wat een vondst
Die heb ik nog wel in een zipbestand: ff aan je mailen..?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:38 schreef super-muffin het volgende:
Zo, Leopard opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer zo als het hoort.
Alle instellingen zijn behouden, behalve het postbus icoon voor mijn Mail.
Nee hoor, bedankt.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel in een zipbestand: ff aan je mailen..?
Niet echt relevant in dit topic, maar welquote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehe, Engeland gaat niet naar het EK en Guusje weer wel..
Raarquote:Op woensdag 21 november 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Iets unzippen in VMWare Fusion, SABnzbd die iets aan het downloaden is, Mac Par Deluxe die aan het parren is, Firefox die wat download, een filmpje (XviD) in VLC en het gaat traaaaaag.
Een rare bug in Safari: Bij veel HDD activiteit blijft hij compleet hangen, een situatie waarbij Firefox het nog prima doet.
O leuk, gaat in de achtergrond ook nog eens Time Machine even leuk 4 gigabyte overpompen waarbij SpotLight gelijktijdig staat te indexeren. Ik ga even koffie zetten.quote:
MacPar killed alles echt serieus....quote:Op woensdag 21 november 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Iets unzippen in VMWare Fusion, SABnzbd die iets aan het downloaden is, Mac Par Deluxe die aan het parren is, Firefox die wat download, een filmpje (XviD) in VLC en het gaat traaaaaag.
Een rare bug in Safari: Bij veel HDD activiteit blijft hij compleet hangen, een situatie waarbij Firefox het nog prima doet.
Is dat een extra feature?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn MBP heeft ook af en toe moeite met wakker worden
(30 gigabyte) per (1.5 hours) = 45.5111111 megabit per secondquote:Op donderdag 22 november 2007 02:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb net een lege HD aan m'n iMac gehangen om Time Machine dan eindelijk te gaan gebruiken. Nu ben ik zo'n anderhalf uur verder, en hij zit pas op 30Gb? Wel een USB2 schijf trouwens, maar ik vind 't alsnog érg langzaam?
Ik weet niet of je een MB (pro) hebt, maar dan kan het de moederbord zijn of de batterijquote:Op donderdag 22 november 2007 06:12 schreef Xilantof het volgende:
Goftedorie!
Vandaag wéér!
Alleen maar hard resette met de aan-uit knop werkt nog om hem bij mij uit sluimer te krijgen... Echt WTF is dit?
Precies, dan moet je maar een FW800 kopen voor Time Machine. Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 22 november 2007 08:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
(30 gigabyte) per (1.5 hours) = 45.5111111 megabit per second
Trage hardeschijf, maar nou ook weer niet opvallend traag.
Kennelijk is unlocken dus eigenlijk niet zo moeilijk als we denken, het is gewoon een setting. Belooft veel goeds!quote:[message=29131396,noline]Renegade schreef op donderdag 22 november 2007 @ 07:38[/message]:
Goed, ik heb gisteren een iPhone gekocht bij een van de T-Punkte hier in Heidelberg. Zonder abo geen enkel probleem. T-Mobile belt op naar Apple en laat die een setting in je Apple-store account maken waardoor spontaan niet meer gecontroleerd wordt of je een SIM hebt die officieel door T-Mobile geleverd is en bij de iPhone hoort. Dat hele ritueel kan maximaal 24 uur duren. Het is overigens wel interessant dat Apple dus inderdaad die optie gewoon ingebakken heeft zitten en met de hand kan beslissen dat een iPhone ook zonder abo gewoon geactiveerd kan worden.
Ja, klopt: las ik ook al. Maar goed, 1.1.2 draait hier prima. Alleen bluetooth is nog steeds een draak op de iPhone. En verschillende agenda's uit iCal beheren zou ik ook wel op prijs stellen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Jarno het volgende:
Dit las ik net op GoT:
[..]
Kennelijk is unlocken dus eigenlijk niet zo moeilijk als we denken, het is gewoon een setting. Belooft veel goeds!
Aperture FTWquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo maar eens m'n Adobe Photoshop Lightroom geupdate na 1.3. Ik merk nog niet veel verschil maar het blijft een heerlijk programma om m'n foto's in te bewerken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |