Ik heb ook een aansteker liggen en ben noch roker noch freak.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef Tegan het volgende:
Hm, geen rokers/freaks hier in huis en wel een paar aanstekers hoor!
Mee eens, er zit ook eigenlijk weinig verhaal meer tussen Marshall en Lilly, en tussen Robin en Ted. Dat was toch een beetje het speerpunt van de eerste 2 seizoenen. Het is gelukkig nog steeds kijkbaar allemaalquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:28 schreef mrkanarie het volgende:
Vind de serie sowieso een stuk minder dan seizoen 1. De verhaallijn is aardig verwaterd, wat ik persoonlijk wel jammer vind. Daarnaast hebben personages als Barney niet meer hun eigen typerende opmerkingen die typisch zijn voor hen. Desalniettemin wel het kijken waard.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef TC03 het volgende:
Saai.
Het was volgens mij al lang bekend dat hij het verloor aan ene Rhonda.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:41 schreef 2Mini het volgende:
Ik vroeg me al sinds de eerste aflevering aan wie Barney zijn maagdelijkheid verloor..
Nu weet ik etEn vind het eigenlijk wel een lomp verhaal
Ja... het kwam lichtelijk in mijn achterhoofd voor..quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Het was volgens mij al lang bekend dat hij het verloor aan ene Rhonda.
Oh, pleasequote:Op dinsdag 4 december 2007 07:09 schreef mrkanarie het volgende:
Is hij er wel deze week?![]()
Ben ook alweer begonnen met S1, ben al bij E12Toen begon ik me dit af te vragen: wat doet Barney eigenlijk voor de kost?
Hehhehhehquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:09 schreef mrkanarie het volgende:
Ben ook alweer begonnen met S1, ben al bij E12Toen begon ik me dit af te vragen: wat doet Barney eigenlijk voor de kost?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:09 schreef mrkanarie het volgende:
Het antwoord blijft dus "Please"quote:Barney works for Ultrasew, a large company that produces military weaponry, petroleum and the exterior of tennis balls. Barney's job within Ultrasew is shrouded in mystery; whenever he is asked what his exact profession is, he always replies with a laugh and a "please". It is often implied that Barney's job is extremely lucrative, evidenced by his apartment furnishings and expensive, tailored suits.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/ dit bestaatquote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef MaxC het volgende:
Irritant zeg, dan weer een week niet dan weer wel.
Is er niet iets waar je een berichtje krijgt als er een episode is uitgekomen van je favoriete series?
Nu kijk ik eerst op torrentsite's, daarna topics en dan weer episode guide wanneer de volgende uitkomt
Bedankt, dit is echt geweldigquote:Op donderdag 6 december 2007 20:33 schreef LKEN het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/ dit bestaat
...maar de manier die je noemt vind ik nog het makkeljkst![]()
quote:LETTER TO THE FANS
Hello HIMYM fans. Motherheads? Howsiers? What are you calling yourselves these days? So first things first, thank you for the incredible support you guys have given us over the years. We mean it. When you create a show, you never think you're doing anything more than telling a funny story. But apparently we've created a community, and it seems to be a community of pretty decent people. It's a community we'd probably want to have a beer with. Our fans seem cool and smart and funny, and it drives us to want to make the show better, to never let it stagnate, to always push ourselves to try something interesting and new. So thank you.
Anyway, we'd like to take a little moment here to come out from behind the desk, cool-11th-grade-english-teacher-style, roll up our sleeves and "rap" at you guys for a bit. We want to talk about the strike. By now you probably know what strike we're talking about, but if you don't, watch this movie: http://youtube.com/watch?v=oJ55Ir2jCxk
What it boils down to is this: Tonight’s episode of “How I Met Your Mother” is the last new one for a while. Starting next week, we grimly trudge off the map and into the desert of reruns and reality TV.
We can’t tell you how difficult this last month and a half has been for us, both personally and professionally. We work with the best people in this business – the best at their jobs, the best at being nice and decent human beings – and the thought of all of them out of work over the holidays is almost too much to bear. We miss them all every day.
That’s by far the suckiest part of the strike – nothing tops that. But there’s other suckiness, such as the suckiness of having to put this story on pause. We love our show. We love the stories we get to tell. And this year on How I Met Your Mother, we think the story is particularly great. A very juicy, breathtaking, funny, and (to use our director Pam's word) yummy story was just starting to unfold as the ax began to fall. We're very excited about the second half of this season, and not bringing it to you right now, factory-direct, sparkling-new, is simply killing us.
But enough with our problems. The reason we’re writing today is to beseech you guys, the fans of this show, to bear with us. The love and support you’ve shown us over the last two and a half seasons has been truly surprising and awesome, and we hope you’ll rejoin us when this whole mess is over with. But for now, this is going to have to be a long distance relationship. We know you’ll get lonely, and Mario Lopez is such a good dancer… but come on, hang in there. Sure, long distance doesn’t ever work for anyone, but we’re different. What we’ve got is special. We can make this work.
But in the meantime, if you want to help us end this strike quickly, please visit www.fans4writers.com. That site explains exactly what the WGA is asking for, exactly why it’s completely reasonable, and exactly how you can show your support.
And just in case the strike goes on so long that the medium of television goes out of business forever and we never get to make another episode, the mother is the coat check girl.
Happy Holidays!
Carter Bays and Craig Thomas
quote:And just in case the strike goes on so long that the medium of television goes out of business forever and we never get to make another episode, the mother is the coat check girl.
Nee die ene met die paraplu imo.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef 2Mini het volgende:
Coat check girl... die met die bril in die discotheek?
Ja, dat dacht ik ook, maar door 2Mini ging ik twijfelen!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef 2Mini het volgende:
quote:Sorry, currently there isn't information available about the next episode of How I Met Your Mother. However, our last information about it is:
Monday, Sept. 24 8-8:30 p.m. How I Met Your Mother (3rd Season Premiere)
Ja dus ik ben weer eens gaan kijken..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef 2Mini het volgende:
Bron: http://community.tvguide.(...)e-Favorite/800032698quote:How I Met Your Mother
Expected to shoot 5 to 7 new episodes to air in April/May.
Dat is nog erg onzeker, verschillende shows zijn bevestigd voor 2008/2009, HIMYM voorlopig nog niet. Wel dus 9 afleveringen vanaf 17 maart.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef -Mo- het volgende:
En beter het seizoen daarop 24 eps en we hebben geen aflevering gemist ondanks de strike.
Het is pas februari. HIMYM will never diequote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is nog erg onzeker, verschillende shows zijn bevestigd voor 2008/2009, HIMYM voorlopig nog niet. Wel dus 9 afleveringen vanaf 17 maart.
Het eerste seizoen is ooit ergens in de middag (quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:29 schreef Crack_david het volgende:
Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar ik hoor er steeds meer mensen over dus ik heb mijn torrents maar even aangeslingerd. Dit is nergens op de nederlandse tv te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
3 posts boven je.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering?
Nep-fans.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef -Mo- het volgende:
Mensen die denken dat HIMYM op zondag uitgezonden wordt.
Yeahquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef neggix het volgende:
Nee, want hij zei dat hij haar die avond niet had gezien
Leuke ep weer,
Volgende week Britney Spears als guest, zoals je halverwege kon lezen
We hebben het er hier vaak over gehad dat HIMYM minstens zoveel seizoenen als Friends moet hebben. Bij friends was de top (imo) tijdens seizoen 6/7.. dus ik verwacht nog veel van HIMYMquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef BlackSheep het volgende:
Marshal en Ted die ruzie makenDoet me denken aan het zwaardgevecht.
Ze zal hem wel aanspreken op het feit dat hij haar paraplu heeft? Tenminste, die paraplu komt steeds naar voren. Wat mij betreft mag het nog lang duren voordat hij haar ontmoet, meer seizoenen HIMYM is altijd goed.
Niet dat hij wist nee, maar Ted was wel een beetje dronken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef neggix het volgende:
Leuke ep weer,
Volgende week Britney Spears als guest, zoals je halverwege kon lezen
Ik dacht eigenlijk dat zij zijn telefoon had, en dat er nog een voicemailbericht naar Marshall zou komenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef BlackSheep het volgende:
Ze zal hem wel aanspreken op het feit dat hij haar paraplu heeft? Tenminste, die paraplu komt steeds naar voren. Wat mij betreft mag het nog lang duren voordat hij haar ontmoet, meer seizoenen HIMYM is altijd goed.
We hebben nu het lichaam etc van de moeder gezien in het begin. Die gaat dus dit seizoen sowieso nog geïntroduceerd worden. Het zou inderdaad de vrouw kunnen zijn die hij per ongeluk aanstootte (of dat fragment is er natuurlijk expres in gezet om ons op het verkeerde been te zetten).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:50 schreef Merkie het volgende:
We hebben de moeder voor het eerst gezien denk ik.
Dat dacht ik eerst ook. Maar dat is wel de enige verklaring waarom ze dat moment in de aflevering hebben gestopt. Echt zo'n moment dat je later in een flashback terugziet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef neggix het volgende:
Ja, in Hollywoodproducties doen ze nooit zo'n moment voor niets. Dat komt zeker nog terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar dat is wel de enige verklaring waarom ze dat moment in de aflevering hebben gestopt. Echt zo'n moment dat je later in een flashback terugziet.
Idd.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef Tegan het volgende:
Ik had een leukere rol verwacht van Britney. Verder was het wel leuk, alleen ik begin me steeds meer te ergeren aan Marshall & Lily. Getrouwde stellen zijn saai.
ze vertrok vroeg.. ted laat.. could it be..??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Leuk, die verwijzing naar St Patricks Day nog even...
Dan doe ik Sarah welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Britney ziet er trouwens goed uit. Ik zou dr doen.. denk ik
Ze heeft geen tijd voor een date ivm dat kind, maar wel voor dat feest?! Ik denk dat het stukje er alleen in zit zodat er meerdere mogelijke mothers zijn, makkelijker voor de schrijvers later. Iemand op ander forum zei ook nog dat het meisje dat je met de gele paraplu zag buiten vorige aflevering dezelfde outfit aanhad als dat meisje waar Ted in de bar tegenaan liep...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
ze vertrok vroeg.. ted laat.. could it be..??
Ik hoorde laatst ergens dat ie zou komen... Ik dacht Comedy Central... Maar bron kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom wordt die serie nog steeds niet in NL uitgezonden?
Laat me raden, te simplistische Amerikaanse Humor weer..
Dat ga ik ff uitzoekenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat ie zou komen... Ik dacht Comedy Central... Maar bron kan ik je niet geven
Wel weer leuke ep jah, vooral die date en met dat vuur
Malcolm in the Middle komt inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat ga ik ff uitzoeken
Ze zijn bijna klaar met 8 simple rules.. maar ik hoorde ook iets van malcolm in the middle
Maak er maar ruim een miljoen minder van?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:53 schreef SuperSiem het volgende:
De stuntcasting heeft in ieder geval wel geholpen: bijna 12 miljoen kijkers
Die van vorige week vond ik minder dan de meeste mensen hier, maar de aflevering van deze week vond ik top..quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
In deze aflevering zaten wel wat korte lach momenten, en de laatste scene was leuk gedaan, maar de laatste 2 afleveringen zijn zeker geen goede of geniale afleveringen.
Neem eens een eigen mening, loebas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:32 schreef Bananenman het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar ik had precies hetzelfde als Mo. Vorige week was 'ie maar matig, deze week top
Morgen. En volgens m'n site heet ie 'The Bracket'quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:16 schreef Roolio het volgende:
The Final Four (nieuwe aflevering) hoort toch al uit te zijn?
quote:
quote:
Volgens mij nog niets over bekend.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Frag_adder het volgende:
die site, serieus xD, briljante serie.
Is er eigenlijk een seizoen 4 bevestigd ? of willen de ze moeder dit seizoen nog bekend maken
En die daarna:quote:The Chain Of Screaming
After Marshall witnesses a work buddy get yelled at after handing in a report, he becomes paranoid that the same will happen to him.
quote:Sandcastles in the Sand
Robin's musical past emerges again as the group learns of someone named Simon from Robin's past. As Barney searches for more Robin Sparkles memobelia, Ted spends more time with Stella.
Ik idd ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Vector_SLD het volgende:
Had me er helemaal op verheugd.
Symertquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef Symer het volgende:
WAT een slechte serie zeg. Ongelooflijk. Ik had hier nauwelijks ooit van gehoord, maar ik las ergens dat Spears hier zo leuk in was. Geloofde ik niet natuurlijk, dus de betreffende afl maar eens opgezocht en een vrij half uurtje eraan besteed.
Met moeite heb ik het uitgekeken. Tegen het einde zat ik me af te vragen waar ik in hemelsnaam naar aan het kijken was. Het leek wel een basisschool-opvoering met dat vre-se-lijk-e cliché verhaal en dat AFGRIJSELIJKE publiek. HAHAHAHA!
Kijk ik heb een malle snor HAHAHA
Haha, jij hebt een malle snor HAHAHA
Wil je een garnaal? HAHAHA
Nee. HAHAHA
En waar sloeg die 2-minute date op? Waar ging Elliot heen toen die kerel haar onderschepte? Buiten de deur eten als je maar 2 minuten hebt? En de dichtstbijzijnde toko kende ze niet eens? Pffff. Het was niet romantisch, schattig of leuk (zelfs die schapen op de tribune hield zich hier stil), wel het toppunt van voorspelbaarheid en volslagen nutteloos aangezien die kerel dus over het ontmoeten van Your Mother vertelt en we dus kunnen concluderen dat z'n relatie met deze guest star binnen een paar afleveringen weer voorbij is?
Nu sta ik natuurlijk voor lul omdat ik niet in de gaten heb dat HIMYM eigenlijk een parodie op de sitcom is of iets dergelijks en dat al dat paardengehinnik na elke drie woorden bij de grap hoort en dat je meer afleveringen moet zien om echt te waarderen hoe geniaal dat wel niet is.
Dat moet dan maar, ik kan het helaas niet opbrengen om me stil te houden na het aanschouwen van dit wanstaltige product
Britney was wel schattig trouwens [ afbeelding ]
Niet zo grappig jongeman.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Bananenman het volgende:
Ik had Symer niet zo hoog zitten en nu nog steeds niet:dDd
![]()
;D; ;d:D;d
![]()
Thuis.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Waar is het Symer haattopic eigenlijk?
Overal buiten het lost-topic.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Waar is het Symer haattopic eigenlijk?
Daar zal ik wel fout gegaan zijn. Ik dacht namelijk dat het een comedyserie was. Met comedy enzo weet je? Om te lachen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:44 schreef DaFan het volgende:
Wat een debiel
Misschiet moet ik eens Lost gaan kijken en dan halverwege seizoen 3 één aflevering bekijken en dan afhaken. Je begint toch bij de pilot anders begrijp je, zoals jij, geen reet van wat er op je scherm gebeurt.
Tenzij die 1e 10 afleveringen andere schrijvers en regisseurs hebben bedank ik vriendelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef DaFan het volgende:
Ik stel voor dat je de eerste 10 afleveringen van S1 download en gaat kijken en als je het dan niks vindt, stop je ermee.
Heul niet. Dit is namelijk een topic wat al insinueert dat je hier een mening kwijt kunt. Ik heb een mening over 1 bepaalde aflevering van HIMYM (redelijk goed gefundeerd al zeg ik het zelf, ook inhoudelijk nauwelijks aangevallen) en dan wil ik die best in het anime/manga topic gaan posten maar volgens mij breek ik dan ergens een forumregel.quote:Sowieso in het topic komen melden wat een kutserie [xxxx] wel niet is is onzinnig. Ik heb ook wel een Lost gezien maar daar werd ik ook niet warm of koud van omdat ik de achtergronden niet wist. Net als jij.
Dat was de eerste post-strike aflevering en dus voor veel Amerikanen een van de eerste series die geen herhalingen meer uitzond.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:55 schreef Symer het volgende:
Vóór ik die aflevering met Britney keek heb ik gekeken of de kijkcijfers regelmatig boven het gemiddelde uitsteken, hét teken bij uitstek dat je rustig een aflevering mee kunt pikken zonder de rest gezien te hebben (in tegenstelling tot het geserialiseerde Lost, waar je niet zomaar 1 aflevering kunt zien en wat daardoor ook steeds opnieuw minder kijkers trekt dan het gemiddelde. Waarom HIMYM steeds met Lost vergeleken wordt blijft me trouwens een raadsel). De aflevering vóór die van Spears had bijvoorbeeld ruim een miljoen kijkers meer dan wat HIMYM normaal trekt. Het leek me sterk dat dat allemaal oude fans zijn die weer eens inschakelen. Maar dat viel dus tegen.
Inderdaad, de aftermath is nog steeds duidelijk voelbaar. Ik durf nu gewoon niet meer van HIMYM te genieten. Erg jammer dit.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Merkie het volgende:
Eensend. Volgens mij is iedereen een beetje geschrokken van Symert, het is nog nooit zo stil geweest.
quote:Robin: We spent the whole summer, madly in love.
Barney: Tell me more, tell me more, like did he have a car?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....voor de zekerheid maar in spoiler tags, hoewel twee woorden niet veel weg kunnen geven
Daar ben ik dus ook bang voor, dat Ted en Barney niet meer tof elkaars wingmen zijn, maar constant gaan vechten.quote:
Volgens mij kwam dat voorbij in een stukje waar Ted vertelde over uit de hand gelopen feestjes en dat hij dat verhaal later zou vertellen. Alles wat we weten is dus dat er ooit een geit in de badkamer is geeindigd.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:14 schreef -Franktastic- het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er al weggegeven is over het verhaal met de geit?![]()
Ted wordt 28, Lily zegt iets van "Two more till 30". Ted trekt een bedroefd gezicht (hij is immers nog steeds niet getrouwd/geen vader), terwijl Future Ted tegen zijn kinderen zegt dat het eigenlijk best een leuke verjaardag was... behalve dan die geit in z'n badkamer. "Maar dat is een verhaal voor later..."quote:Op woensdag 23 april 2008 13:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat voorbij in een stukje waar Ted vertelde over uit de hand gelopen feestjes en dat hij dat verhaal later zou vertellen. Alles wat we weten is dus dat er ooit een geit in de badkamer is geeindigd.
quote:Ted: Do you want my X-Box?
Barney: Ted! She has a name.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:40 schreef EliseZwart het volgende:
Britney komt over twee weken weer terug
Ik heb hem al gezien, dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:04 schreef 2Mini het volgende:
Is er nu weer geen ep?
Ik heb hem wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:04 schreef 2Mini het volgende:
Is er nu weer geen ep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef Tegan het volgende:
Ted&Barney forever.
Héb die lekkere dochter wel eens gezien? Die zou barney echt wel pakken. Dus een belachelijke theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
En let dan hoe robin reageert en waar ze haar handen plaatst.quote:Op zondag 11 mei 2008 08:56 schreef DaFan het volgende:
Stom internet, kon m vandaag pas kijken.
'Ah crap that happens every time I get an erection'
Dat is ook gewoon zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gevonden, but I don't think so.......
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo.
Anyway, deze week de upfronts, dus deze week confirmatie van het lot van HIMYM?
Verder nog een speculatiepicca voor jullie, van iemand die denkt dat hij nu weet wie de moeder is.Shit, die is wel heel scherp bezig. Maar zoals we ook weten, Ted houdt alles van ex-en.. dus dit had ook net zo goed een kadootje kunnen zijn van Stella..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gevonden, but I don't think so.......
Camera 1... 1!
Ik heb geen CC, kan je met Paypal of iets dergelijks betalen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Poster kan je hier bestellen![]()
Met als onderschrift: When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Ik weet ook niet waarom, maar ik vind haar hier in HIMYM zo schattig, sexy en zachtquote:
Volgens mij zorgt de show voor een DDOS op charityfolks.comquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:36 schreef 2Mini het volgende:
OMG!!
http://www.guyforceshiswi(...)enextthreeyears.com/
http://lilyandmarshallselltheirstuff.com alles is al overbid met 300%.. Zo'n script lijkt me wel vet!
quote:`Christine,' `How I Met Your Mother' back on CBS
By DAVID BAUDER – 7 hours ago
NEW YORK (AP) — CBS has given a new lease on life to Julia Louis-Dreyfus' comedy "The New Adventures of Old Christine" and, perhaps thanks to Britney Spears, the sitcom "How I Met Your Mother."
They were among four series considered on the bubble for renewal that CBS informed producers will be back next season, according to a Hollywood executive who is familiar with CBS' planning and spoke on condition of anonymity to avoid pre-empting a public announcement.
CBS announces its fall programming plans to reporters and advertisers on Wednesday.
The network has announced pick-ups for five returning comedies and two new ones, suggesting it is likely that it will bring laughs to a new night on the schedule in the fall. CBS has concentrated four sitcoms on its Monday night schedule for the past couple of years.
Louis-Dreyfus won an Emmy award for her role as a divorcee who was traded in for a younger wife on "Christine." Despite the acclaim, the show's ratings had not been enough to guarantee success.
"How I Met Your Mother" was boosted by two guest appearances by the troubled pop singer this spring, a role she is reprising.
CBS has also renewed the comedy "Rules of Engagement" and the drama "The Unit."
quote:Carter Bays confirms that How I Met Your Mother is coming back
Posted May 13th 2008 2:27PM by Joel Keller
Just got off the phone with Carter Bays, co-creator of How I Met Your Mother (Craig Thomas was doing another interview). He confirms that, as earlier reports indicated, the show has been renewed for a fourth season.
"I think we can say it. We got our pickup. We're on the schedule, so we hear," he told me. As far as where the show will be on the schedule, he doesn't know, but "we'll be happy to be anywhere." When I asked him if he was confident that the show was going to be picked up, he said "Call me crazy, but I never really doubted it. I just felt like this show has a lot of creative life left in it, and that it's too good of an environment to up and disappear."
I asked him a lot about Britney Spears' appearance and if it was the reason why the show got picked up. "The cynical answer would be Britney, but I do think that even before that ... during the strike especially, when I managed to get out in the world it felt like enough people liked the show and proselytized for it that it's grown in viewership."
The full interview will be up either tomorrow or Thursday, where I ask Bays about Britney, not making the show guest star-heavy, some info on the finale, and why the heck was that framed letter in Stella's apartment. Stay tuned.
Niet overdrijven.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:19 schreef funrider het volgende:
Deze serie verdient net zoveel seizoenen als Friends!
Samen met jouw marathonfissa.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we HIMYM-renewalfeestje houden? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden dat ik weer hardop heb moeten lachen bij HIMYM..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |