Dat is nog erg onzeker, verschillende shows zijn bevestigd voor 2008/2009, HIMYM voorlopig nog niet. Wel dus 9 afleveringen vanaf 17 maart.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef -Mo- het volgende:
En beter het seizoen daarop 24 eps en we hebben geen aflevering gemist ondanks de strike.
Het is pas februari. HIMYM will never diequote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is nog erg onzeker, verschillende shows zijn bevestigd voor 2008/2009, HIMYM voorlopig nog niet. Wel dus 9 afleveringen vanaf 17 maart.
Het eerste seizoen is ooit ergens in de middag (quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:29 schreef Crack_david het volgende:
Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar ik hoor er steeds meer mensen over dus ik heb mijn torrents maar even aangeslingerd. Dit is nergens op de nederlandse tv te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
3 posts boven je.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering?
Nep-fans.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef -Mo- het volgende:
Mensen die denken dat HIMYM op zondag uitgezonden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |