quote:Op woensdag 30 april 2008 20:40 schreef EliseZwart het volgende:
Britney komt over twee weken weer terug
Ik heb hem al gezien, dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:04 schreef 2Mini het volgende:
Is er nu weer geen ep?
Ik heb hem wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:04 schreef 2Mini het volgende:
Is er nu weer geen ep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef Tegan het volgende:
Ted&Barney forever.
Héb die lekkere dochter wel eens gezien? Die zou barney echt wel pakken. Dus een belachelijke theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
En let dan hoe robin reageert en waar ze haar handen plaatst.quote:Op zondag 11 mei 2008 08:56 schreef DaFan het volgende:
Stom internet, kon m vandaag pas kijken.
'Ah crap that happens every time I get an erection'
Dat is ook gewoon zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gevonden, but I don't think so.......
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo.
Anyway, deze week de upfronts, dus deze week confirmatie van het lot van HIMYM?
Verder nog een speculatiepicca voor jullie, van iemand die denkt dat hij nu weet wie de moeder is.Shit, die is wel heel scherp bezig. Maar zoals we ook weten, Ted houdt alles van ex-en.. dus dit had ook net zo goed een kadootje kunnen zijn van Stella..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gevonden, but I don't think so.......
Camera 1... 1!
Ik heb geen CC, kan je met Paypal of iets dergelijks betalen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Poster kan je hier bestellen![]()
Met als onderschrift: When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |