abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55563169
In hoeverre is een dagtrip met het vliegtuig aan te raden? Stel dat je vliegtuig om 7.00 uur vertrekt vanuit Nederland en je pas moet terugvliegen om 22.00. Ik begrijp dat je lang niet heel Londen kunt bekijken, maar een beetje winkelen enzo.
Heeft iemand dit wel eens gedaan?
Alvast bedankt!
pi_55563229
Tijd zat.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_55570035
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stansted Express-treinverbinding
U kunt tijd en geld besparen door uw treinreis met Stansted Express via easyJet te boeken. De Stansted Express is de meest ontspannen en comfortabele manier om vanuit Londen Liverpool Street of Tottenham Hale van of naar Stansted Airport te reizen. Als u uw treinkaartjes via easyJet.com boekt krijgt u bovendien tot 10% korting op het reguliere tarief.

Soort ticket Regulier tarief
Volwassene Express Class enkele reis £14,50
Volwassene Express Class retour £24,00
Kind Express Class enkele reis £7,25
Kind Express Class retour £12,00
Volwassene Business Class enkele reis £22,00
Volwassene Business Class retour £38,60
Kind Business Class enkele reis £11,00
Kind Business Class retour £19,30

Het is gemakkelijk om uw treinkaartjes op te halen. U steekt de credit- of debetcard waarmee u uw kaartjes hebt betaald in de Stansted Express kaartjesautomaten op Stansted, Liverpool Street en Tottenham Hale waarna uw kaartjes automatisch worden uitgeprint.

Over Stansted Express
Stansted Express is de snelste en makkelijkste manier om van en naar Stansted te reizen. De treinen rijden 7 dagen per week tussen 05.00 u en 00.00 u. Overdag vertrekt er tot 4 maal per uur een trein. Tijdens het spitsuur vertrekt er elke 15 minuten een trein en buiten het spitsuur elke 30 minuten. De gemiddelde reistijd is 45 minuten. Bezoek de website van Stansted Express via de bevestigingspagina en e-mail van easyJet voor meer informatie over de dienstregeling. Het station bevindt zich in de luchthaventerminal zodat u meteen kunt inchecken en uw bagage kunt afgeven. U heeft de keuze uit First Class en Express Class accommodatie en er worden op de trein verfrissingen aangeboden.

De Stansted Express website ondersteunt reserveringen in het Engels, Deens, Duits, Italiaans en Spaans.

Bij Stansted airport staan luxe bussen klaar van National Express, die je voor 10 pond naar verschillende plekken in Londen brengen. Dit is dus goedkoper, je zit heel relaxt in leren stoelen en je ziet ook nog eens wat van Londen vanuit de bus
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_55570114
Ik zal mezelf nog eens quoten. Misschien iets voor de OP?

Prijzen van vervoer van/naar Londen:

Heathrow: Piccadilly line (45 min.., iedere 3 minuten, £3.50/£2.00*), Heathrow Express (15 min, iedere 15 minuten, £15.50), Heathrow Connect (25 min., iedere 30 minuten, £6.90), plus heel wat bussen (£1*, iedere 5-10 minuten, alleen handig voor lokale reizen).

Gatwick: Gatwick Express (30 min., , iedere 15 min,, £14.90), Southern Trains (35-40 min, iedere 10 min., £8.90), Thameslink (35-40 min, iedere 15 min., £8.90), coaches (lange afstandsbussen, iedere 10 min., ~ £8-10)

Stansted: Stansted Express (45 min, iedere 15 min., £14.50), coaches (1u+, ~ £10, iedere 20 min.), Easybus (1u+, iedere 30 min., vanaf ~£2)

Luton: Thameslink (25-35 min, iedere 10 min., £11), Easybus (1u+, vanaf ~£2)

City Airport: DLR metro (15 min, iedere 10 min, £2.50/£2), bussen (£1*)

* Met een Oyster card, piek/buiten de piek
Al die prijzen zijn voor een single. Een dagretour is meestal maar een pond of twee duurder. Een open retour is ongeveer prijs + 50%. Thameslink en Southern kunnen wel eens duurder zijn voor 9u30 op weekdagen.
pi_55570638
Dank, staat nu in de OP (ook op de wiki)
pi_55574860
Via National Rail zie ik een retourtje voor London Stansted Airport - White Hart Lane (waar ik moet zijn) voor 21,50 pond. Lijkt me een aantrekkelijke prijs, tenzij ik met de bus ga (ik meen dat die nog goedkoper is?).
Hoe denken jullie hierover?

[ Bericht 1% gewijzigd door StrikerZeljko op 27-12-2007 16:13:46 ]
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_55579173
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef jens007 het volgende:
In hoeverre is een dagtrip met het vliegtuig aan te raden? Stel dat je vliegtuig om 7.00 uur vertrekt vanuit Nederland en je pas moet terugvliegen om 22.00. Ik begrijp dat je lang niet heel Londen kunt bekijken, maar een beetje winkelen enzo.
Heeft iemand dit wel eens gedaan?
Alvast bedankt!
Ik wacht nog op het deskundig advies van expert DutchTrain
pi_55595342
Als ik op station Hammersmith wil overstappen van de Hammersmith & City line op de Piccadily of District line moet ik volgens het kaartje en de planner een stukje lopen, alsof er eigenlijk 2 losse Hammersmith stations zijn (is ook op het kaartje zo)

Betaal ik dan met Oyster 2 single fares?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2007 @ 10:04:06 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55595617
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:24 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ze maken vandaag reclame's dat morgen alles vanaf een uurtje of 7 open is. De grote sales beginnen natuurlijk op Boxing day.
stukje gezien bij het BBC news met z'n alles de winkels binnen stormen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:16:31 #110
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_55596669
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 09:37 schreef Helly het volgende:
Als ik op station Hammersmith wil overstappen van de Hammersmith & City line op de Piccadily of District line moet ik volgens het kaartje en de planner een stukje lopen, alsof er eigenlijk 2 losse Hammersmith stations zijn (is ook op het kaartje zo)

Nee, lijkt me niet. Zoals bij ieder overstapstation moet je een stukje (soms een stuk) lopen, maar dat lopen gebeurt gewoon ondergronds, dus ín het metrostation. Er zijn dus geen losse stations, en je hoeft geen losse fares te betalen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_55596759
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:16 schreef Hik het volgende:

[..]

Nee, lijkt me niet. Zoals bij ieder overstapstation moet je een stukje (soms een stuk) lopen, maar dat lopen gebeurt gewoon ondergronds, dus ín het metrostation. Er zijn dus geen losse stations, en je hoeft geen losse fares te betalen.
Normaal niet inderdaad, dat weet ik. Maar bij Hammersmith staan ook 2 bolletjes op het kaartje en de online planner lijkt het ook over 2 losse stations te hebben:
quote:
Walk
Hammersmith (Ham & City Line)
Walk to Hammersmith (Dist & Pic lines)
pi_55597056
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef jens007 het volgende:
Ik wacht nog op het deskundig advies van expert DutchTrain

Ik ben het eens met ervaringsdeskundige Jaguarized; je hebt tijd genoeg om te winkelen, maar het vereist wel wat planning van te voren.

Dus bij De Slegte zo'n dun Marco Polo boekje halen, waar alleen de meest belangrijke dingen in staan plus een plattegrond van alleen het centrum. Bepalen wat je wil zien / waarvoor je gaat shoppen.

Nadeel van vroeg (ca 7.30) aankomen in London is dat je in de ochtendspits terecht komt; en dat wil je niet echt. Je kan best een vlucht van ca. 9.00 nemen heen - je komt dan ook rond 9.00 aan en dan is het nog een zeker uur voordat je in de stad bent - en dan rond 21.00 terug.
Veel langer houd je het toch niet vol.

Overigens vind ik London pas echt tot leven komen in de avond, dus een overnachting is altijd wel aan te raden als je ook nog wat van het stadsgevoel mee wil krijgen.
pi_55597091
Als je goed kijkt zijn die bolletjes ook verbonden met elkaar als het goed is. Het is gewoon 1 station met een apart gedeelte voor de Hammersmith & City line en een apart gedeelte voor de District & Piccadilly lines. Je loopt dan dus van de ene kant naar de andere, wat Hik zegt.
pi_55597115
quote:
[b]Op vrijdag 28 december 2007 11:39
Overigens vind ik London pas echt tot leven komen in de avond, dus een overnachting is altijd wel aan te raden als je ook nog wat van het stadsgevoel mee wil krijgen.
En natuurlijk om 's avonds lekker te kunnen eten, een barretje op te zoeken of lekker te hangen op Piccadilly Circus.
pi_55601709
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef StrikerZeljko het volgende:
Via National Rail zie ik een retourtje voor London Stansted Airport - White Hart Lane (waar ik moet zijn) voor 21,50 pond. Lijkt me een aantrekkelijke prijs, tenzij ik met de bus ga (ik meen dat die nog goedkoper is?).
Hoe denken jullie hierover?
Voor White Hart Lane zou ik zeker met de trein gaan. De Stansted Expres stopt namelijk in Tottenham Hale, vanwaar het heel makkelijk is om in White Hart Lane te komen met de bus. Je kunt ook 1 stop op de Victoria gaan en dan twee-drie stops met een andere trein, maar dat is het niet waard. Het is allemaal in Tottenham en makkelijker te doen met de bus.
(ik woon in Tottenham trouwens, veel plezier daar )
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 09:37 schreef Helly het volgende:

Het zijn wel twee aparte stations en daarom ook twee aparte bolletjes op de nieuwe kaarten (vroeger werd het wel als 1 bolletje aangegeven). Ik ben er zelf vaak genoeg geweest.
Om van de een naar de andere te gaan moet je een stukje (5 minuten) door een winkelcentrum lopen. Dat staat allemaal wel goed aangegeven.
Dit heet een 'out of station interchange'. Oyster Cards zijn best slim en als je uitleest bij het ene station en weer inleest bij het andere binnen de 15 minuten ziet 'ie het als een enkele reis.
Ditzelfde principe geldt bij Tower Hill - Tower Gateway, Bow Road - Bow Church, Euston - Euston Square en nog heel wat anderen. Ik heb het vaak genoeg moeten doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MonopolyMan op 28-12-2007 15:08:37 ]
pi_55658970
THX monopoly man!
Ga je ook ooit naar de Spurs?
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_55702489
Hoi allen,

Volgende week dinsdag ga ik een dagje naar Londen (kon het niet laten een retourvlucht voor 4 euro, all-in) om het een en ander te bezichtigen. Nu zal ik mij met de metro gaan verplaatsen binnen de zones 1 en 2. Ik vraag me echter wat nu de beste mogelijkheid is wat betreft de metro-kaart: een dagkaart (meen iets van GBP 6.8) of het aanschaffen van een Oyster-kaart. Iemand die hierover een mening heeft? Kunnen beide kaarten overigens ter plekke worden aangeschaft?

Alvast bedankt!
pi_55713930
Weet iemand of het mogelijk is in Londen te bungeejumpen? Was op internet aan het zoeken maar volgens mij kan het niet...

Kwam deze: http://www.viewlondon.co.(...)london-info-689.html site tegen waar je een voucher zou kunnen bestellen, maar er staat ook het volgende zinnetje: "UK Bungee Club haven't jumped here since 1999"

Iemand die dus weet waar het nog kan?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 januari 2008 @ 06:37:07 #119
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55716298
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:04 schreef borisz het volgende:

[..]

stukje gezien bij het BBC news met z'n alles de winkels binnen stormen
De grote stores waren om 6 uur al open. Verschrikkelijk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55716764
http://youtube.com/watch?v=mwVxnVWjWf0

Mijjn filmpje van de drukte in Topshop
pi_55719326
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:20 schreef jordydriessen het volgende:
Hoi allen,

Volgende week dinsdag ga ik een dagje naar Londen (kon het niet laten een retourvlucht voor 4 euro, all-in) om het een en ander te bezichtigen. Nu zal ik mij met de metro gaan verplaatsen binnen de zones 1 en 2. Ik vraag me echter wat nu de beste mogelijkheid is wat betreft de metro-kaart: een dagkaart (meen iets van GBP 6.8) of het aanschaffen van een Oyster-kaart. Iemand die hierover een mening heeft? Kunnen beide kaarten overigens ter plekke worden aangeschaft?

Alvast bedankt!
Als je na 9.30 reist betaal je 5.10 voor een day pass. Als je een Oyster Card gebruikt berekent hij het totaal van een dagkaart. Dus stel dat je 10 ritten maakt, dan betaal je nooit meer dan de prijs van een dagkaart. Dagkaart haal je gewoon uit elke automaat, Oyster Card bij elk loket.
pi_55720293
Wat ís een Oyster Card nou precies? Een betaalkaart om tickets te halen, of ís het je ticket die je steeds opnieuw op- en afwaardeert?
Mon 'en!
pi_55720783
StrikerZeljko: Ik geef niet echt om voetbal, ookal zit ik hier midden tussen Arsenal en de Spurs in.
Ik kan je wel vertellen dat Tottenham niet het mooiste gebied van Londen is (uh um), en je een beetje op je spullen moet letten. Maar je hoeft je ook weer geen zorgen te maken zolang je je maar zelfverzekerd gedraagd.
pi_55722226
Nog acht dagen.. fuck, ik begin echt een beetje nerveus te worden. Ik wil niet weg hier.. het is als thuis.. maar ben wel echt toe aan iets nieuws!
Mon 'en!
pi_55751792
Volgende week naar London!
Vluchtgegevens zijn al binnen, nu nog wachten op het reisbureau in verband met het hotel dat we geboekt hebben. We twijfelen alleen nog over de laptop: meenemen of thuislaten.
De kans dat hij in de kluis past lijkt ons klein.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55751929
Waarom zou je de laptop meenemen dan?
pi_55752010
We hebben wifi op de kamer
Het is verleidelijk... foto's naar huis mailen. Dat soort shit.
Zus van -Magnolia- *O*
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:03:41 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55752036
Ik ben vandaag net een week terug en morgen over 3 weken ga ik alweer voor 3 nachtjes .
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:04:09 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55752051
WiFi op de kamer betekent meestal dat je er nog wel voor moet betalen he ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_55752166
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef Seventees het volgende:
We hebben wifi op de kamer
Het is verleidelijk... foto's naar huis mailen. Dat soort shit.
Ja wel verleidelijk maar voor die paar dagen zou ik zoiets hebben van "Ze kunnen wel wachten."
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:21:13 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55753769
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ja wel verleidelijk maar voor die paar dagen zou ik zoiets hebben van "Ze kunnen wel wachten."
Idd, ik zou mijn laptop ook niet zo snel in mijn hotelkamer laten liggen. Plus je loopt er met de reis mee te zeulen, moet hem uitpakken voor de security etc.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_55755222
Vandaag eindelijk hostel voor 16 man geboekt: Hostel 639.
Vlakbij Kensal Green Tubestation, niet altijd positieve recensies, maar we zijn toch alleen dan om te snurken.
pi_55764773
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WiFi op de kamer betekent meestal dat je er nog wel voor moet betalen he ?
Het zit bij de prijs in.
We gingen er niet voor, maar heet bleek standaard te zijn bij het hotel dat we wilden
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55764793
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Idd, ik zou mijn laptop ook niet zo snel in mijn hotelkamer laten liggen. Plus je loopt er met de reis mee te zeulen, moet hem uitpakken voor de security etc.
Daar zaten wij ook mee.
Zelfs al dekt de reisverzekering het, dan nog wil ik het risico liever niet lopen.
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55765512
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:00 schreef MonopolyMan het volgende:
StrikerZeljko: Ik geef niet echt om voetbal, ookal zit ik hier midden tussen Arsenal en de Spurs in.
Ik kan je wel vertellen dat Tottenham niet het mooiste gebied van Londen is (uh um), en je een beetje op je spullen moet letten. Maar je hoeft je ook weer geen zorgen te maken zolang je je maar zelfverzekerd gedraagd.
Nou "Fuck you we're from Eindhoven" says my sweater, dus dat zelfverzekerd zit wel goed!
Ik moet nog even zoeken naar locale supporterskroegen bij tottenham (mijn ervaring in engeland is namelijk dat je met de "lads" prima een pilsje kunt drinken als je je maar normaal gedraagt en respect toont voor hun club).

Heb je nog ideeen voor overnachtingen in tottenham?

En dan nog een vraagje:

Vraagje voor vluchten vanaf London Stansted (op 5 en 7 maart).
Op 7 maart wil ik terug vliegen, vlucht van 06:55 smorgens.

Kom ik dan uberhaupt nog wel met het openbaar vervoer op vliegveld stansted vanuit tottenham?
In barcelona heb je nachtbussen maar hoe zit het met de bussen bij stansted of de stansted express?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:32:22 #137
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_55768827
Er gaat een Easybus vanaf Buckingham Palace Road naar Stansted. Dit kost 10.50 euro voor een one way. Reistijd volgens de planner is anderhalf uur maar het lijkt me dat dat ook wel sneller kan. Busjes vertrekken vanaf 03.00 elk half uur. Ik weet niet of er 's nachts een trein gaat.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:47:34 #138
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55769218
Was weer prima oud en nieuw in Londen.
Al het vuurwerk aan de Thames gemist tussen de 700.000 anderen maar daarvoor terug wel een goede doorzaknacht ergens in een zijstraat bij Leicester Square. Dit keer maar eens naar Greenwich en Tate Modern geweest als culturele bezigheden. Oystercard werkt prima, kan je gelijk kopen op het vliegveld en opladen op elk station. Busritje is 0.9 pond, metro (zone 1-2) 1,5 pond.

En Heathrow blijft een kutvliegveld. Volgende keer City of de trein.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_55776934
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:19 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]
En dan nog een vraagje:

Vraagje voor vluchten vanaf London Stansted (op 5 en 7 maart).
Op 7 maart wil ik terug vliegen, vlucht van 06:55 smorgens.

Kom ik dan uberhaupt nog wel met het openbaar vervoer op vliegveld stansted vanuit tottenham?
In barcelona heb je nachtbussen maar hoe zit het met de bussen bij stansted of de stansted express?
Tottenham supporters zijn erg aardig hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. En Nederland is erg geliefd in Engeland.
Ik weet eigenlijk niks van hotels hier in de buurt, ben ik bang.

06:55 vliegen... de treinen rijden vanaf 03:40 vanaf Liverpool Street, waar je makkelijk met de nachtbus naar toe kan vanuit Tottenham. De eerste trein vanuit Tottenham Hale naar Stansted is die van 04:40, waarmee je rond 05:15 op Stansted zou aankomen. Moet op zich lukken.

Verder zijn er nog heel wat 24/7 bussen van en naar Stansted vanuit het centrum van Londen, dus zou je eerst een nachtbus naar het centrum moeten nemen (iedere 5 minuten ofzo, dus dat is op zich geen probleem). Het ligt er ook een beetje met hoeveel man je bent. Het kan goedkoper zijn om een minicab vanuit je hotel te boeken, waarmee je voor 30-35 pond per taxi naar Stansted kunt. 's Nachts is dat ook erg snel.

Kijk hier even:
https://www.stanstedexpress.com/content.asp?SID={CFBECD57-A910-4D61-8E30-97FAF7A3C765}&pageid=73
Nachtbussen: http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)eastlondon-13830.pdf
Bussen naar Stansted: http://www.nationalexpress.com/airports/stansted/index.cfm?t=air
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:06:24 #140
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_55791263
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
Er gaat een Easybus vanaf Buckingham Palace Road naar Stansted. Dit kost 10.50 euro voor een one way. Reistijd volgens de planner is anderhalf uur maar het lijkt me dat dat ook wel sneller kan. Busjes vertrekken vanaf 03.00 elk half uur. Ik weet niet of er 's nachts een trein gaat.
Sinds wanneer vertrekken die vanaf Buckingham palaca road? Is toch ook pas sinds kort of niet?
pi_55791376
De één noemt het Victoria Station, de ander Buckingham Palace Road. Website van Easybus geeft zelf Buckingham Palace Road aan. Overigens kan je vanaf 18 maart ook naar Gatwick met de easybus.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:22:32 #142
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_55791559
Ah kijk, ik wist dat ze naar Victoria reden, daarom vond ik het zo raar. Opeens een naamverandering, ach ja, is ook weer eens wat nieuws.
pi_55793854
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Tottenham supporters zijn erg aardig hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. En Nederland is erg geliefd in Engeland.
Ik weet eigenlijk niks van hotels hier in de buurt, ben ik bang.

06:55 vliegen... de treinen rijden vanaf 03:40 vanaf Liverpool Street, waar je makkelijk met de nachtbus naar toe kan vanuit Tottenham. De eerste trein vanuit Tottenham Hale naar Stansted is die van 04:40, waarmee je rond 05:15 op Stansted zou aankomen. Moet op zich lukken.

Verder zijn er nog heel wat 24/7 bussen van en naar Stansted vanuit het centrum van Londen, dus zou je eerst een nachtbus naar het centrum moeten nemen (iedere 5 minuten ofzo, dus dat is op zich geen probleem). Het ligt er ook een beetje met hoeveel man je bent. Het kan goedkoper zijn om een minicab vanuit je hotel te boeken, waarmee je voor 30-35 pond per taxi naar Stansted kunt. 's Nachts is dat ook erg snel.

Kijk hier even:
https://www.stanstedexpress.com/content.asp?SID={CFBECD57-A910-4D61-8E30-97FAF7A3C765}&pageid=73
Nachtbussen: http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)eastlondon-13830.pdf
Bussen naar Stansted: http://www.nationalexpress.com/airports/stansted/index.cfm?t=air

THX voor de tip man! zeer compleet!

Gezien de mogelijkheden om smorgens terug te komen op stansted (en het feit dat er in tottenham niet veel te beleven valt denk ik dat ik maar een accomodatie zoek in de omgeving van Liverpool Street/Buckingham Palace Road .. Mensen die daar suggesties hebben?
Niet te simpel, niet te duur, just average..

Betreft een stay tijdens weekdays

[ Bericht 5% gewijzigd door StrikerZeljko op 05-01-2008 14:43:29 ]
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:57:10 #144
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_55794703
Piccadilly Hostel is lekker centraal, niet te duur, en gewoon degelijk.
Je zit echt midden in het centrum, ik heb er een goede ervaring mee gehad.
pi_55800447
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef Bayswater het volgende:
Jammergenoeg een van de weinigen waar je wel moet betalen. We blijven toch Nederlanders.
Inderdaad, we blijven toch Nederlanders. Wat zijn een paar gratis museum-aanraders?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:43:53 #146
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55800756
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:32 schreef Catullus het volgende:

[..]

Inderdaad, we blijven toch Nederlanders. Wat zijn een paar gratis museum-aanraders?
Erg smaakgevoelig natuurlijk, maar als ik zelf zou kiezen:

Imperial War Museum
British Museum
Modern Tate
Greenwich
Science Museum
National Gallery
Natural History Museum
Victoria & Albert
The Saatchi Gallery
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_55800867
Natural History Museum en het Science Museum staan als eerste op onze doe-lijst
We komen donderdag vroeg in de middag aan. Dus nog tijd zat voor in ieder geval één museumbezoek.
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55801353
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:43 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Erg smaakgevoelig natuurlijk, maar als ik zelf zou kiezen:

Imperial War Museum
British Museum
Modern Tate
Greenwich
Science Museum
National Gallery
Natural History Museum
Victoria & Albert
The Saatchi Gallery
Kijk aan, heb ik weer iets om op verder te Googlen. Thanks, mate.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:37:37 #149
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_55827263
Ga met mijn pa 4 of 5 dagen naar London begin Februari, zin an! Derhalve een terugvindpost.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_55841788
wij gaan dit weekend met een aantal collega's hierheen http://www.parkinternationalhotel.com

Waar kunnen we in die buurt ergens goed op stap en wat kosten de drankjes daar tegenwoordig, is voor mij namelijk 11 jaar geleden...
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')