Ik met 6 vrienden/innen het weekend na kerst + oud en nieuwquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef -En4Cer- het volgende:
Het weekend voor kerst ga ik met 6 vrienden naar Londen!![]()
Via de tunnel in frankrijk is het goed te doen hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Moet er ook nog keer heen, maar heb een hekel aan vliegen
Bus ed. gaat aardig langzaam?
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:34 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Via de tunnel in frankrijk is het goed te doen hoor.
Waarom niet met de trein? Retourtje is nu maar 99euroquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Moet er ook nog keer heen, maar heb een hekel aan vliegen
Bus ed. gaat aardig langzaam?
Ryanair ook vanaf Weeze (volgens hen "Düsseldorf", maar zit dichter bij Nijmegen en Venray dan iets anders), wat vaak ook goedkoper is dan vanaf Eindhoven. Als je ruim van tevoren boekt is EUR 15 enkele reis haalbaar.quote:Op zondag 25 november 2007 12:20 schreef Bayswater het volgende:
Ryanair, alleen Eindhoven, bijna 70 euro incl belastingen, Stansted, onhandige vliegtijden.
De trein is lang zo gek nog niet, 6 uur reistijd (vanaf Rotterdam bijv) maar wel gelijk op St Pancras/ King's Cross en geen vliegveldperikelen.
Kun je niet via de Universiteit wat regelen? (Campus?)quote:Op zondag 25 november 2007 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Vanaf komende zomer ga ik vast wonen in London of Norwich, hangt beetje af welke uni het beste mee werkt.
Ik plan iig om er minstens 4 jaar te zitten. Vaste woonruimte wordt iig een probleem, geen idee hoe ik dit zelf moet uitzoeken. ( mede omdat geld nu wel een probleem is, en dat eerst niet zo was )
Wow, das best hendig jaquote:Op maandag 26 november 2007 09:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Kun je niet via de Universiteit wat regelen? (Campus?)
anders zou ik je een site als Gumtree aanraden, daar zit ik ook flink op te kijken en het valt me gigantisch mee wat er allemaal mogelijk is. OK, het gaat wel 150-200 pond per week kosten (gemiddeld) maar wellicht wel een optie?
fuck me that heb je goed voor elkaarquote:Op maandag 26 november 2007 15:26 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga naar LONDOOOOOON
Na bijna twee maanden Antwerpen heb ik nu uitzicht op een baantje met gratis wonen in hartje Soho. Vanaf half januari, begin februari. En ik ben er ontzettend blij mee
Ligt eraan wat voor een baan het is, en wat voor een huisquote:Op maandag 26 november 2007 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
fuck me that heb je goed voor elkaar
Nou, dat is voor iemand van 23 toch wel goed te doen? Alleen wel onregelmatige werktijden neem ik aan, dat is wel matig... London is verder echt super!quote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef bloempjuh het volgende:
Een bartending-baantje, stelt niet heel veel voor. Met een studentenkamer-achtige woonvoorziening
Aangezien ik nu in een hostel woon (en werk) en mijn kamer in twee maanden tijd pas drie nachten voor mezelf heb gehad, ben ik blij met elke woonvorm waarin privacy voorkomt
quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef sitting_elfling het volgende:
daar heb je wel gelijk in, ik heb nog tot komende zomer de tijd om een huiske te vinden in london, ben er nog steeds niet over uit shared nou zoveel voordeel oplevert, tuurlijk met ze meerdere is het altijd goedkoper, maar fuck knows of jij bij fatsoenlijke lui in komt ;S
Naja, zolang er maar normale mensen in zitten, en niet van die vage josties.quote:Op maandag 26 november 2007 18:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zit ik ook een beetje mee, kan als het wat wordt met het sollicitatiegesprek genoeg verdienen voor een studio / apartementje a max 200 pond per week... maar flat sharing kan ook interessant zijn. Alleen heb ik totaal geen zin in geouwehoer. 3 gewillige leuke jongedames klinkt dan ook wel weer interessant
Verloopstekker(s) voor je vastelands-elektronica.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef bloempjuh het volgende:
Op 10 januari (wow, dat is snel!) vertrek ik voor onbepaalde tijd naar London. Kan iemand me vertellen welke dingen ik absoluut niet mag vergeten, op mijn paspoort en bagage na?
Ik doel op: een bepaald bedrag op bankrekening, een doel (ik ga naar de UK om te werken en wonen) etc.
Is niet direct nodig. Je kan met een niet-geleidend voorwerp het 3e gaatje openhouden en je NL stekker in het stopcontact steken. Zeker als je de stroom er af hebt via het switchje.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verloopstekker(s) voor je vastelands-elektronica.
Je had je huis toch al geregeld niet? Zo nee, moet je zeker rekening houden met een redelijk bedrag dat je moet cashen. (maand borg, maand huur etc)quote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef bloempjuh het volgende:
Op 10 januari (wow, dat is snel!) vertrek ik voor onbepaalde tijd naar London. Kan iemand me vertellen welke dingen ik absoluut niet mag vergeten, op mijn paspoort en bagage na?
Ik doel op: een bepaald bedrag op bankrekening, een doel (ik ga naar de UK om te werken en wonen) etc.
Huis en baan zijn geregeld iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je had je huis toch al geregeld niet? Zo nee, moet je zeker rekening houden met een redelijk bedrag dat je moet cashen. (maand borg, maand huur etc)
Naja, dan is het voor de rest niet zo'n probleem. Alleen een bankrekening openen is echt moeilijk, je moet nl. een reference letter van je baas hebben en een utility bill in je naam hebben staan. (gwl)quote:
Hamleys (enorme speelgoedwinkel)quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP 17 - 27 december in London zit.
nog tips voor 2 kids van 9 en 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |