Dat is nog wel zo'n honderd kilometer. Maar er rijdt volgens mij wel een trein van Harwich rechtstreeks naar Londen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:25 schreef got.rice het volgende:
Maar volgens mij kan je het beste de boot pakken vanaf hoek van holland? Stena Line vaart als het goed is van hoek v holland naar harwich, ligt dacht ik tegen london aan.
kijk nu ga je de goede kant opquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef ScofieldBurrows het volgende:
dan wordt het waarschijnlijk een weekendje met vliegtuig
weekendje is altijd leuker ja maar dan heb je weer t gedoe met hotels enzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk nu ga je de goede kant op
Kan je dan ook niet meteen de OP toevoegen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Het vorige Londen deel zat bijna vol. Bij deze ben je dus gepromoveerd tot het nieuwe deel over Londen.
Linkje naar het vorige: Het Londen topic - deel 9
Done!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:52 schreef jna het volgende:
Kan je dan ook niet meteen de OP toevoegen?
opgeheven vanwege te weinig animo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:01 schreef got.rice het volgende:
Jaa.. wat is er hiermee gebeurt??
[afbeelding]
Je was hiermee zo in engeland
Die vaart niet meer, maar was wel een leuke ervaring. Ik heb 2x deze boot genomen, maar bij elkaar ben je toch wel zo'n 5-6 uur aan het reizen dacht ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:01 schreef got.rice het volgende:
Jaa.. wat is er hiermee gebeurt??
[afbeelding]
Je was hiermee zo in engeland
Dat kan je zelf vinden op www.eurolines.nlquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
hoe lang duurt een busreis Amsterdam Londen (Eurolines)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |