Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.quote:
Idd... maar Ruzbeh en Symer zijn er nog steeds nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:08 schreef Jovatov het volgende:
Wat zijn die trailers toch weer ontzettend vet zeg. Wat mij betreft had Heroes seizoen 2 een slechte start maar dat is wel helemaal goed gekomen.
Mmm, ik dacht dat je dacht dat Noah ook regeneration heeft, maar dat heb ik even verkeerd gelezenquote:
Hehe, volgens mij begint ze te snappen hoe slecht Bob is/was ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij was weer goed.
Kan niet wachten tot het moment dat Kristen Bell Haydens aars rond schopt. Want die bitchfight zit er duidelijk aan te komen, na die dode blikken naar elkaar tijdens de overdracht.
Lol, kom eens uit je grotquote:Op woensdag 21 november 2007 13:12 schreef Ace1 het volgende:
Waarom moet het nu over 2 afleveringen afgelopen zijn? Seizoen heeft toch 24 eps?
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Ja, 't is een lekkere stroomstootquote:Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef Tommeh het volgende:
Wat was die laatste aflevering vet zeg. Oei oei, en Kirsten Bell![]()
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 09:01 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen bad guys![]()
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestop zich vrij onschuldig idd
tvp
Ja... maar het was wel eerst de bedoeling om de volumes gewoon na elkaar te uitzenden... nu komt er een pauze tussen in van ongeveer paar maandenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |