Ik heb het even nagevraagd en volgens mijn 'transport'collega, is in Noorwegen de definitie dat openbaar vervoer uitsluitend de noemer is voor door de overheid gesubsidieerde vervoersmiddelen (zelfs al zijn deze over het algemeen in het bezit van BVs). Hij nam Nor-Way bussekspress (soort van Eurolines, maar dan alleen in Noorwegen) als voorbeeld van een busmaatschappij die niet als OV geldt omdat deze niet door de overheid geinitieerd is.quote:Op maandag 26 november 2007 05:28 schreef DutchTrain het volgende:
Een lijndienstvlucht valt in Nederland niet onder de definitie van OV :n
En ik kan nog steeds niet quoten in de pda lay out.
Dit is nog eens goed nieuws. Ik hou van vrouwen, ik hou van Uppsala en van borsten ben ik ook niet vies. Van mij mogen ze.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef Fogel het volgende:
En nu tijd voor een nieuwsbericht wat ze op de FP niet wilde hebben
Zweedse feministen eisen topless te mogen zwemmen
Zweedse feministen eisen topless te mogen zwemmen in zwemhallen.
De laatste weken is er een netwerk ontstaan genaamd 'Bara Bröst' (onbedekte borst) die protesteert tegen het verbod op topless zwemmen.
De kampanje begon nadat in september twee jonge dames een zwemhal in Uppsala uitgestuurd werden omdat ze topless aan het zwemmen waren. Deze damen waren van mening dat dit discriminatie op basis van geslacht was en heeft de zwemhal bij de politie aangegeven.
Toen de zaak in de media kwam, heeft dit tot protesten geleid in andere steden, onder andere in Stockholm, Gotenburg, Malmö en Lund.
Op de website van Bare Bröst is te lezen dat het doel van de acties is om vrouwen niet langer alleen als sexobjecten te zien en om ze de mogelijkheid te geven om zelf te bepalen wanneer ze topless mogen zwemmen.
Bron: Aftenposten.
Jij hebt het gewoon te druk met stout zijn om hier nog te posten.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:27 schreef k_man het volgende:
Alweer een dag niet gepost. Ik blijf erbij: de SC hier is dood. Hef maar op.
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:32 schreef Fogel het volgende:
Jij hebt het gewoon te druk met stout zijn om hier nog te posten.
Ben ik een stoute jongen?
Wat mij betreft zijn snorren niet smakelijk... kale bovenlippen daarintegen (over het algemeen) wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.
Ja, doet dat eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:18 schreef flipsen het volgende:
Laat ik snel even iets posten, voordat k_man weer gaat mekkeren
Voor zover ik weet moet je bij afwezigheid van een passende verkeersregeling, een passende regeling kiezen - meestal die van een hogere 'orde'. Als fietser moet je bijvoorbeeld op de weg fietsen als er geen fietspad is en gebruik maken van de verkeerslichten voor auto's. (tenzij fietsen op die weg verboden is, zoals op een autoweg). Als er geen voetpad is, mag je op het fietspad lopen en moet je gebruik maken van de verkeersregelinstallaties voor fietsers en als die er niet zijn voor motorvoertuigen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |