abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54753078
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef RayMania het volgende:
Tennessee, zou jij kunnen uitleggen waarom Nederland Europees Kampioen wordt? Waarom denk je dat, op basis van welke aanknopingspunten gaat Nederland na zes wedstrijden de beker omhoog houden? Zie jij Nederland een goed resultaat halen tegen landen als Italië, Frankrijk, Portugal, Engeland en waarom dan? .
Ja hoor .... "Remember Greece 2004"
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54753280
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Kritiek van de laatste maanden.

Ik erger me al jaren aan die kut coach.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 21 november 2007 @ 07:57:13 #78
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54753325
Kesler is een sukkel! Zo lang hij bestuurder is zal Bassie niet worden ontslagen (en zal oranje dus niks presteren op een eindtoernooi).

Adriaanse? Die heb ik liever als coach van Ajax. Ook al zegt Ajax dat dit geen optie is.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54753337
Kesler heeft natuurlijk geen enkele reden om niet met Van Basten verder te gaan. Cijfertechnisch is er geen speld tussen te krijgen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54753349
quote:
Op woensdag 21 november 2007 07:58 schreef RayMania het volgende:
Kesler heeft natuurlijk geen enkele reden om niet met Van Basten verder te gaan. Cijfertechnisch is er geen speld tussen te krijgen.
alleen die onderbuik wil nog niet echt he...
pi_54753413
moest ik trouwens nog ergens antwoord op geven of zo? en goedemorgen allemaal!
  woensdag 21 november 2007 @ 08:10:52 #82
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54753419
Kesler had Van Basten moeten ontslaan toen hij zei dat het WK 2006 een oefencampange was voor de EK..
En contractverlenging afdwingen in januari is ook onzin, wacht daar ook mee tot na de EK....
pi_54753438
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:10 schreef pfaf het volgende:
Kesler had Van Basten moeten ontslaan toen hij zei dat het WK 2006 een oefencampange was voor de EK..
En contractverlenging afdwingen in januari is ook onzin, wacht daar ook mee tot na de EK....
wist Kesler daar niets van toen hij Van Basten aanstelde voor die baan dan?
  woensdag 21 november 2007 @ 08:17:06 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54753467
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:12 schreef Tennessee het volgende:

[..]

wist Kesler daar niets van toen hij Van Basten aanstelde voor die baan dan?
Vast wel. Dat zou wel aangeven hoe ziek de KNVB is.
  woensdag 21 november 2007 @ 08:18:16 #85
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54753477
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:10 schreef pfaf het volgende:
Kesler vond zelf dat het wk een oefencampagne is. Reden te meer om die Kesler te verbannen naar een of andere Tora Bora-grot!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54753514
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:18 schreef Barca het volgende:

[..]

Kesler vond zelf dat het wk een oefencampagne is. Reden te meer om die Kesler te verbannen naar een of andere Tora Bora-grot!
Dat was inderdaad wel een erg rare gedachte. Speel je voor het eerst sinds 1998 een WK, wordt het gespeeld met als instelling dat het een oefencampagne is.
pi_54753556
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:18 schreef Barca het volgende:

HAHHAAAHHAAA< TORA BORA!!! HAHAHAA< IK BEN DE UBERTROLL< HAHAHAHA< TORA BORA!!!!
  woensdag 21 november 2007 @ 08:28:03 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54753567
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat was inderdaad wel een erg rare gedachte. Speel je voor het eerst sinds 1998 een WK, wordt het gespeeld met als instelling dat het een oefencampagne is.
En dat terwijl je de beschikking had over spelers van Barcelona, Bayern München, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Manchester United en AC Milan, de absolute top!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54753654
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

juist omdát we het vorige WK gemist hebben met al die topspelers die Montana opnoemt is er besloten om deze keer iets meer lange termijn te denken. Het is trouwens nooit bedoeld als "oefencampagne" maar er is gezegd dat we niet al te hoge verwachtingen moesten hebben, groot verschil!
pi_54753809
quote:
Op woensdag 2 oktober 2006 19:37 schreef Haguneesje het volgende:
...
Ik wil het om te beginnen maar eens hebben over die anti-van Basten hype van de laatste tijd… Ik erger me daar dus kapot aan… Wat mij betreft is van Basten namelijk de beste bondscoach sinds Rinus Michels… En waarom dan? Nou, simpel, de cijfers liegen niet… Oranje speelde onder van Basten 18 A-wedstrijden en haalde in die 18 wedstrijden 45 punten, scoorde 34 doelpunten en kreeg er 5 tegen… Dat is per wedstrijd gemiddeld 2,5 punt, oftewel, vertaald naar bijvoorbeeld de eredivisie; 85 punten uit 34 wedstrijden met een doelsaldo van 64 vóór en 9 tegen…Welke Eredivisietrainer zou daar niet meteen voor tekenen?

Maar zelfs los van die cijfers… Van Basten durft voor het eerst sinds heel lang als bondscoach eens zijn nek uit te steken… Hij dumpt de oude garde (die over 4 jaar bij de volgende WK zo goed als allemaal te oud zullen/zouden zijn) voor de jonge garde (die over 4 jaar bij de volgende WK bijna allemaal de perfecte WK-leeftijd van ongeveer 27 jaar hebben bereikt) en geeft hen dus de tijd en ruimte om de ervaring op te doen die ze dan hard nodig zullen hebben. Als Van Basten voor de oude garde had gekozen hadden we bij de volgende WK wéér niets bereikt met alleen maar te oude en /of te onervaren spelers… Van Basten begrijpt dat dit de enige manier is om over vier jaar weer écht mee te gaan doen, en wellicht dan ook eindelijk eens wereldkampioen te worden…

Maar Nederland gunt hem die tijd niet, Nederland wil Van Nistelrooy (30 jaar oud), Van Bommel (29 jaar oud), Davids (33 jaar oud), Seedorf (30 jaar oud) en Makaay (31 jaar oud) zien… Want Nederland wil met méér dan 1-0 van Luxemburg winnen, want dát is belangrijk, niet of we over 4 jaar een beetje een elftal hebben, nee, dat we nu met méér dan 1-0 van Luxemburg winnen, dáár draait het om…Dat van Basten in de WK-kwalificatie én de EK-kwalificatie tot nu toe ongeslagen bleef telt niet, die 1-0 winst op Luxemburg, dié telt, want “maar” met 1-0 van Luxemburg winnen is een afgang en daarom moet van Basten maar zo snel mogelijk weer weg… Want iemand als van Basten, die beter is dan de rest, die accepteren we niet in Nederland… Doe maar “gewoon”, das al gek genoeg… gewoon doen wat het volk wil en vooral niet naar jezelf luisteren, dat kan niet in Nederland…Boven de rest uitsteken? Kop Eraf! Beter dan gemiddeld presteren? Onacceptabel!
...
pi_54753830
quote:
Op woensdag 21 november 2007 07:58 schreef RayMania het volgende:
De meesten hier willen liever terug naar de tijd van Hiddink ..... verliezen van landen als Wit-Rusland maar wel 'mooi' spelen.

Ik lach jullie allemaal uit als Oranje de finale haalt, die kans is zeker aanwezig.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54753871
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:57 schreef Bakf het volgende:

[..]

Ik lach jullie allemaal uit als Oranje de finale haalt, die kans is zeker aanwezig.
Ik ben niet anti Van Basten hoor, gewoon neutraal. Zeg bijvoorbeeld ook nergens dat hij ontslagen moet worden. Ik vind het prima dat we winnen, ook al is het maar met 1-0. Het baat me alleen zorgen dat van landen als Luxemburg slechts met 1-0 gewonnen wordt. Daardoor vervliegt mijn hoop op een goed resultaat op het EK . Want wat als je speelt tegen Duitsland, Portugal en Italië, in deze vorm en met deze lage productiviteit?
pi_54754061
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:00 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik ben niet anti Van Basten hoor, gewoon neutraal. ...
Dan vind jij Johan Derksen, Jan Mulder en Hugo Borst zeker ook neutrale verslaggevers...
pi_54754101
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:13 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dan vind jij Johan Derksen, Jan Mulder en Hugo Borst zeker ook neutrale verslaggevers...
De eerste twee heb ik niks mee. Ik kijk geen Voetbal Insite en Jan Mulder zie ik nooit meer op tv.

Hugo Borst zet wel overduidelijk zijn vraagtekens bij Van Basten ja, maar dat mag toch? .
  woensdag 21 november 2007 @ 09:18:08 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54754124
Inderdaad, in deze reeks word je meteen in een hokje gestopt. PRO || ANTI van Basten. Laat ons er maar mooi tussenin zitten Ray... Een beetje nuance kan geen kwaad...
pi_54754138
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

De eerste twee heb ik niks mee. Ik kijk geen Voetbal Insite en Jan Mulder zie ik nooit meer op tv.

Hugo Borst zet wel overduidelijk zijn vraagtekens bij Van Basten ja, maar dat mag toch? .
lees nou een keer wat er stáát inplaats van wat jij dénkt dat er wel zal staan...

De vraag was of jij het NEUTRALE verslaggevers vindt...
pi_54754152
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:18 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, in deze reeks word je meteen in een hokje gestopt. PRO || ANTI van Basten. Laat ons er maar mooi tussenin zitten Ray... Een beetje nuance kan geen kwaad...
gek he, met zo'n neutrale TT, dat er dan gepolariseert wordt.
pi_54754162
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:18 schreef Tennessee het volgende:

[..]

lees nou een keer wat er stáát inplaats van wat jij dénkt dat er wel zal staan...

De vraag was of jij het NEUTRALE verslaggevers vindt...
Ik kan niet oordelen of ze neutraal zijn omdat ik Derksen en Mulder nooit op tv zie. Moeilijk hč, tussen de regels inlezen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 november 2007 @ 09:20:58 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54754171
Wat een kuttopiucs zijn dit geworden.

Het zou al helpen als TN nooit meer over de topictitel zeikt en Barca hier nooit meer post, want wat die post is te dom getroll (die heb ik in de 5 jaar dat hij hier post overigens nog nooit een echt inhoudelijk post zien plaatsen).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54754190
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen of ze neutraal zijn omdat ik Derksen en Mulder nooit op tv zie. Moeilijk hč, tussen de regels inlezen.
Ok, dat is duidelijk, en Hugo Borst dan, vind je die NEUTRAAL?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')