Jaloers?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
... zodat ze minder op Fok! komen.
Motiveer je keuze.
Tennessee: heeft geen baan. Zit altijd op fok. Gedraagt zich als een kleuter in discussies. Valt niet fatsoenlijk mee te praten. Lijkt me verder duidelijk.
Ja, ik wil ook zo'n aandachtsjunkie zijnquote:
Dit soort nutteloze klaag topics helpen je al goed op wegquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook zo'n aandachtsjunkie zijn
Dankjequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dit soort nutteloze klaag topics helpen je al goed op weg![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik wens remlof een baan toe! Z'n slotjes zijn niet meer wat ze waren, misschien doet 'ie dan wat inspiratie op
Wees dan aardig voor hem! Zorg dat ie een leven krijgt en wens hem een baan toe!quote:
Ik ben het niet eens met deze TT en ik vind dat je deze user zomaar zonder reden in een kwaad daglicht stelt! Ik ga dit hogerop zoeken! Ik ga de FA's een pm sturen want dit is gewoon valsheid in geschrift,quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Motiveer je keuze.
Tennessee: heeft geen baan. Zit altijd op fok. Gedraagt zich als een kleuter in discussies. Valt niet fatsoenlijk mee te praten. Lijkt me verder duidelijk.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze TT en ik vind dat je deze user zomaar zonder reden in een kwaad daglicht stelt! Ik ga dit hogerop zoeken! Ik ga de FA's een pm sturen want dit is gewoon valsheid in geschrift,.
Nee hoor, dit is het officiële en 100% legale baanaanvraagtopicquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:54 schreef remmertjuh het volgende:
Ik dacht heel even dat er een typvaudt gemaakt was in de TopicTitel
verdient een een glijbaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
tong80.
Een baan. Goed voor iedereen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:02 schreef snarfbreda het volgende:
Een baan of een ban? Al maakt dat ook geen flikker uit.
Bij voorkeur bij een dochterfirma van BHP Hilton, diep onder de grond in Australie of Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Motiveer je keuze.
Tennessee:
Werk is niet innerent aan een goed sociaal leven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een baan. Goed voor iedereen.
Goed voor de persoon die een baan krijgt (hij krijgt immers een beter sociaal leven maar kan in zijn vrije uurtjes wel blijven fokken), goed voor de persoon die de baan wenst (die hoeft zich immers minder vaak aan die persoon te ergeren) en het is nog goed voor de economie ook.
Alleen maar positief!
Werken geeft doorgaans meer sociaal leven dan Fokken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:08 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Werk is niet innerent aan een goed sociaal leven.
Al moeten luie mensen ook gaan werken ben ik met je eens.
Wil Gago wel naar Liverpool dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:06 schreef DIGGER het volgende:
O en DAM wens ik graag een baan toe als scout voor Rafael Benitez.
En dan komt die Valeri ook meteen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want dan kan hij samen spelen met die geweldige Mascherano!
DAM zal dat beamen!
Turken mogen daar niet naar kijken toch? is toch niet hallal?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:09 schreef Sala-adin het volgende:
-weg-
GMTA Jwzquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan komt die Valeri ook meteen.
En Zarate wordt eindelijk opgehaald uit de ballenzandbak!
Kan hij samen met Adu zoeken naar de juiste geboorteakte van Freddy.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef BigKahuna het volgende:
En dan Zarate in de spits!!
Volgens mij is dit het eerste topic in ONZ dat ik open hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is dat de laatste tijd Cat, je bent steeds vaker hier te vinden, worden VBL saai?.
Shag ipv sigarenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tong80 moet hoofdredactuer van de VI worden.
mot ie natuurlijk wle een snor moeten laten groeien
zolang je die relnicht van een DAM niet hiernatoe brengtquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het eerste topic in ONZ dat ik open hoor.
Verder eigenlijk alleen maar uitstapjes naar VBL-gerelateerde topics.
Maar ik begin VBL te ontgroeien ja
El Tanque heeft zijn kerstoutfit al aan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
sjimz moet trouwens Adrie Koster opvolgen..
Urzaiz in de basis !!
Als jij gaat werken is het toch kinderarbeid?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef MASD het volgende:
ik ben niet eens genoemd. tof.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef MASD het volgende:
OT: edwinuss en UTWOL
omdat ze er best vaak zijn enzo.
ik zie dat jij nog steeds geen humor hebt gevonden, blijf doorzoeken...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Als jij gaat werken is het toch kinderarbeid?.
Ik dacht serieus dat je 15 was ofzo. Geen grapjes. Maar hey, nofi natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:24 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zie dat jij nog steeds geen humor hebt gevonden, blijf doorzoeken...
Of ik haal je nu helemaal door de war met iemand anders. Oh whatever. Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je 15 was ofzo. Geen grapjes. Maar hey, nofi natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |