Jaloers?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
... zodat ze minder op Fok! komen.
Motiveer je keuze.
Tennessee: heeft geen baan. Zit altijd op fok. Gedraagt zich als een kleuter in discussies. Valt niet fatsoenlijk mee te praten. Lijkt me verder duidelijk.
Ja, ik wil ook zo'n aandachtsjunkie zijnquote:
Dit soort nutteloze klaag topics helpen je al goed op wegquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook zo'n aandachtsjunkie zijn
Dankjequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dit soort nutteloze klaag topics helpen je al goed op weg![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik wens remlof een baan toe! Z'n slotjes zijn niet meer wat ze waren, misschien doet 'ie dan wat inspiratie op
Wees dan aardig voor hem! Zorg dat ie een leven krijgt en wens hem een baan toe!quote:
Ik ben het niet eens met deze TT en ik vind dat je deze user zomaar zonder reden in een kwaad daglicht stelt! Ik ga dit hogerop zoeken! Ik ga de FA's een pm sturen want dit is gewoon valsheid in geschrift,quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
... zodat ze minder op Fok! komen.
Motiveer je keuze.
Tennessee: heeft geen baan. Zit altijd op fok. Gedraagt zich als een kleuter in discussies. Valt niet fatsoenlijk mee te praten. Lijkt me verder duidelijk.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze TT en ik vind dat je deze user zomaar zonder reden in een kwaad daglicht stelt! Ik ga dit hogerop zoeken! Ik ga de FA's een pm sturen want dit is gewoon valsheid in geschrift,.
Nee hoor, dit is het officiële en 100% legale baanaanvraagtopicquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:54 schreef remmertjuh het volgende:
Ik dacht heel even dat er een typvaudt gemaakt was in de TopicTitel
verdient een een glijbaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
tong80.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |